Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Oefening: Bescherming van buitenaf met spiegels.  (gelezen 6423 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Oefening: Bescherming van buitenaf met spiegels.
« Gepost op: januari 30, 2009, 02:07:30 pm »


Deze oefening kan je doen voordat je ergens naar toe gaat waar veel mensen zijn en niet alle indrukken binnen wilt laten komen.

- Begin ermee jezelf en je lichaam helemaal in wit licht te plaatsen. Zie en voel het witte licht dat je uitstraalt.

- Plaats dan om je heen allemaal spiegels, met de spiegelkant naar buiten toe.
De spiegels kunnen net zo zo lang zijn als je lichaam is. Zeg terwijl je de spiegels plaatst in gedachten om je heen, deze spiegels weerkaatsen alle negatieve gevoelens en emoties van anderen terug naar de zender.

Zeg in jezelf of hardop, ik ontvang alleen mooie liefdevolle emoties en gevoelens die bestaan uit wit licht.

- Je kan als je ergens bent waar je voelt dat je energie minder word terug denken aan de spiegels :)



Ik vind de oefening best wel goed werken. Ik doe hem zelf elke ochtend als ik op sta en ga slapen. Als ik tussendoor overdag ergens heen ga doe ik hem nog een keer.
Ik heb veel minder last van bijv de drukte in de stad, anders werd ik altijd doodmoe van alle mensen maar nu voel ik me een stuk voller met energie.

Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben.
Liefss aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oefening: Bescherming van buitenaf met spiegels.
« Reactie #1 Gepost op: januari 30, 2009, 02:12:37 pm »

Wat ikzelf doe (zo leerde ik hem van anne) is zeggen: Alle negatieve energie kaats ik terug met mijn spiegels.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Oefening: Bescherming van buitenaf met spiegels.
« Reactie #2 Gepost op: januari 30, 2009, 02:19:17 pm »

İk denk ook dat dit een goede oefening is :D ik ga hem zeker een keer proberen..
bij het lezen van de oefening geeft het mij in ieder geval wel een goed gevoel, en een oefening die bij mij past..
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oefening: Bescherming van buitenaf met spiegels.
« Reactie #3 Gepost op: januari 30, 2009, 02:22:50 pm »

Anne vertelde mij de oefening voor de kerst. Normaal als ik in een drukke omgeving ben, dan heb ik daar last van. Ik kan het dan vaak moeilijk van me afzetten. Ik had de oefening gedaan, ging daarna kerstinkopen doen. We waren in de Bruna en het was tjokvol mensen. Ik had geen last :D Geweldig! :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Oefening: Bescherming van buitenaf met spiegels.
« Reactie #4 Gepost op: januari 30, 2009, 02:50:07 pm »

Ja hahah hij werkt erg goed al zeg ik het zelf :P
Je merkt het gelijk
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Oefening: Bescherming van buitenaf met spiegels.
« Reactie #5 Gepost op: januari 30, 2009, 08:23:14 pm »

Bedankt voor het delen!  :D
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.167 seconden met 23 queries.