Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging  (gelezen 2026 keer)

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Kaartlegging
« Gepost op: oktober 23, 2021, 01:40:40 pm »

Wie zou voor mij een kaartlegging willen doen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: oktober 23, 2021, 03:18:54 pm »

Heb je een specifieke vraag/thema van de legging? Anders krijg je een legging waar je waarschijnlijk weinig mee kan omdat je de bijbehorende vraag dan niet weet.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: oktober 23, 2021, 05:50:40 pm »

Nee wilde juist niet specifiek een vraag stellen maar wilde weten wat de kaarten me kunnen melden.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #3 Gepost op: oktober 23, 2021, 08:26:43 pm »

Dan raad ik aan om een kaartlegging te vragen over het huidige moment. Bijvoorbeeld: een legging met betrekking tot vandaag. Is dat iets?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #4 Gepost op: oktober 26, 2021, 01:30:19 pm »

Ok. Dan zou ik graag een dergelijke kaartlegging aanvragen maar wel met een bijzondere zielsverwant in m'n hoofd  ;)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #5 Gepost op: oktober 26, 2021, 08:18:18 pm »

Kijk. Normaal zou ik hiervoor een i-ching kaart trekken, maar dat laatste stukje geeft duidelijk weer dat je echt wel iets specifieks wil, en dan heeft een i-ching kaart gewoon geen duidelijk antwoord.

Ik heb een boodschap van de Engelen kaart getrokken voor je.

Aartsengel Gabriël
Je hebt een belangrijk levensdoel met betrekking tot communicatie en kunst.
Laat alsjeblieft onzekerheid je niet ervan weerhouden om je doel te bereiken. Ik zal je helpen!
Je hebt je vaak afgevraagd, wat is mijn doel en wat is mijn taak op aarde.
Als je goed op had gelet, dan had je dat geweten.
Je kunt namelijk praten als de beste en weet bijna alles tot kunst te verheffen.
Je hebt werkelijk gouden handen, een gouden geest en een gouden hart.
Al dat je nodig hebt is wat meer zekerheid.
Vaak durf je de dingen niet te zeggen of te doen en dat is jammer, want dat is nu net wat je juist wel zou moeten doen.
Laat al die onzekerheden los, aartsengel Gabriel zal je samen met zijn blauwe engelen helpen.
Vertrouw op jezelf en op hen en alles komt goed.


Ik hoop dat je wat aan deze kaart hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #6 Gepost op: oktober 26, 2021, 09:35:47 pm »

Spirit79, als je het fijn vindt wil ik wel een kaartlegging voor je doen. Ik doe altijd een kaartlegging zonder vraag zodat eruit komt wat voor jou op dat moment het belangrijkst is om te weten. Eigenlijk moet je een vraag stellen maar ik vind het op deze manier uitdagender. Het nadeel is dat er soms een paar dingen door elkaar kunnen lopen wat voor mij verwarrend is maar de persoon in kwestie begrijpt het dan altijd wel.
De kaart van LPChip is een mooie en daar heb je misschien ook genoeg aan. Ik hoor het wel.
Gelogd

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #7 Gepost op: oktober 28, 2021, 04:44:13 pm »

Hogepriesters dat zou ik zeer waarderen als u dat alsnog wilt doen. Chip zeker ook bedankt, maar ik wil inderdaad ook graag weten hoe ik sta met m'n zielsverwant. Ik weet wat er van me verwacht wordt maar kan niet door omdat ik momenteel met deze zielsverwant heel erg verwant en bezig ben...
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #8 Gepost op: oktober 29, 2021, 12:22:45 pm »

Ga ik binnenkort doen
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #9 Gepost op: november 01, 2021, 01:15:52 pm »

Spirit79, hieronder de belangrijkste dingen die ik uit de kaarten kon halen.

Over jou is te zien dat je nu vast zit en niet goed door stroomt. Er is ergens een blokkade.

Over een maand zien de dingen er heel anders uit. Er is dan rust en eenheid met jezelf en je bent dichtbij je innerlijke bron. Laat oude rollen en aangeleerde gewoontes los en wees jezelf. Vertrouw op de toekomst.

Je hoopt op een relatie van geven en nemen. Gebeurtenissen uit het verleden kunnen je helpen om de  problemen van nu onder ogen te zien.

De eerstvolgende acties zullen geen blijvende gevolgen hebben.

Er is een verandering aan de gang.

Er is kracht om de loop van de dingen te veranderen. Jij bent een krachtige persoonlijkheid met grote kracht wat de liefde betreft.

Er lagen 5 kaarten met voornamelijk blauw in de kaartlegging en die kleur staat voor oprechtheid, de hoop en ook de ziel. Ook voor afstand en onbereikbaarheid - koelte

De laatste kaart geeft een antwoord voor nu of is het vermoedelijke verloop en dan ben je daar over een half jaar. Daar ligt De Maan en laat zien dat je heen en weer geworpen wordt door tegenstrijdige gevoelens. Er is een periode van onzekerheid. Onderzoek wat er in jou gevoelswereld omgaat, wat je dromen vertellen en waar onbestemde gevoelens, emoties of angsten vandaan komen.

Ik hoop dat je er iets mee kan.


Gelogd

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #10 Gepost op: november 01, 2021, 08:20:25 pm »

Dank je voor de uitgebreide legging. Blijft lastig. Merk zelf ook een blokkade en frustratie maar kom er zelf niet verder mee. Wil naar een regressietherapie gaan binnenkort.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.044 seconden met 22 queries.