Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging moeder  (gelezen 1541 keer)

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Kaartlegging moeder
« Gepost op: november 29, 2021, 07:15:12 pm »

Ik zou graag een kaartlegging wensen over hoe ik nu sta met mijn 'moeder'. Ze is nu niet mijn moeder, wel in vorige levens geweest. Ik hoorde vandaag ook weer veel negatieve niet liefdevolle dingen over haar waar ik me totaal niks bij kan voorstellen. Bij mij is ze altijd aardig en sfeermakend. Waarom zien anderen haar zo anders? Waarom is ze bij mij zo anders?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging moeder
« Reactie #1 Gepost op: november 30, 2021, 02:16:01 pm »

Hi Spirit,

Ik kan een kaartlegging voor je doen, maar er zijn leden die uitgebreide leggingen kunnen doen. Daar zal je meer aan hebben. Mocht je einde week nog geen kaartlegging gekregen hebben, dan zal ik een kaart voor je trekken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging moeder
« Reactie #2 Gepost op: december 01, 2021, 05:56:25 am »

Ok, dank je Chip. Dan wacht ik nog even af.
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging moeder
« Reactie #3 Gepost op: december 01, 2021, 04:18:41 pm »

Spirit79, ik heb kaarten voor je gelegd en ik hoop dat je er iets mee kan.

Waar het om gaat zijn de familiebanden. Je bent gehecht aan huis en haard zegt de kaart.

Het probleem is dat er iemand ( jij of je moeder die je moeder in een ander leven was ) zijn ware gevoelens verstopt en niet wil laten zien.

Dat komt omdat diegene dicht bij zijn innerlijke bron is . Er komt een periode van grote innerlijke wijsheid en het is dan belangrijk om oude rollen en aangeleerde gewoonten te laten vallen. Vertrouw op de toekomst.

In het verleden was er een zware geestelijke last te dragen. Vandaar misschien dat gedrag naar anderen?

Bij je wens/doel laat ligt de kaart ( Toren ) die een verwoesting maar ook bevrijding laat zien. Meest heeft dat met een plotselinge, heftige gebeurtenis te maken en dat wenst ( jij of je moeder ) nooit meer mee te maken.

De kaart die laat zien waar je over een maand bent is heel positief en Pentakels IX die succes, rijkdom, schoonheid en liefde voor de natuur laat zien.

Ik heb de kaarten voor jou gelegd maar in mijn achterhoofd de vraag van jou over je moeder dus kan het dat het een voor jou en het ander voor haar bestemd is.

De kaart die iets over jou zegt laat het begin van goede krachten zien en dat je op de juiste weg bent en dat pad moet blijven volgen.

Hoe de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed ( je moeder of kan ook iemand anders zijn ) laat een verandering, ontwikkeling, overgang of transformatie zien die op je pad komt. Oude eigenschappen, banden of contacten ga je verbreken. Als je weet dat iets of iemand niet meer bij je past durf die persoon of situatie dan los te laten.

Je hoop en/of vrees is de Koningin van Staven en deze kaart zegt dat je naar de stem van je hart moet luisteren en je intuïtie volgen.

De laatste kaart geeft een antwoord of is het vermoedelijke verloop en daar ligt Staven IX. De kaart laat zien dat je alles op een rijtje aan het zetten bent. Gebruik je verstand en breng een scheiding aan tussen werkelijkheid en verleden.

Er zitten geen Zwaarden kaarten in deze kaartlegging maar die heb je wel nodig om bewuste keuzes te maken.

Je hebt 2x een 9 die vervulling en totaliteit laat zien. Ook 2x een 10 die eenheid laat zien.

Al met al een prima kaartlegging maar het kan dus dat er verschillende dingen door elkaar lopen want ondanks ik de vraag over je moeder meenam kunnen er ook andere dingen te zien zijn die belangr8k voor je zijn om te weten.


Gelogd

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging moeder
« Reactie #4 Gepost op: december 01, 2021, 07:35:14 pm »

Dank Hogepriesters voor je legging. Bizar hoeveel waarheid er weer in zit. De heftige gebeurtenis herken ik zeker. Alleen is me niet duidelijk wie van ons twee dan nu niet zijn gevoelens toont. 
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging moeder
« Reactie #5 Gepost op: december 02, 2021, 09:09:39 am »

Ik zou het ook niet weten maar sls jj jezelf er niet in herken gaat het om haar neem ik aan. Die gevoelens zijn emoties die er wel zijn maar niet naar buiten komen.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.115 seconden met 23 queries.