Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Veranderingen bij mensen  (gelezen 2784 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #15 Gepost op: augustus 25, 2023, 05:09:46 pm »

Ik ga volgende week een proefles nemen bij een boksschool in de buurt 8). Ben er wel zenuwachtig voor, maar ik zie wel hoe het gaat verlopen.

Als het leuk is dan neem ik een abbonement. Ga dit doen om me uit te kunnen kuren (stress afvoeren) maar ook deels vanwege de sociale contacten.

Dus ik ben wel benieuwd of daar na verloop van tijd misschien een vriendschap uit gaat ontstaan  :)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #16 Gepost op: september 08, 2023, 06:24:06 pm »

Ben twee keer geweest en omdat ik langzaam leer, lukt het me niet om mee te komen. Dit is heel chaotisch voor mij, de techniek, volgorde / handelingen en snelheid leren. De frustratie liep wel op de afgelopen keer en daarbij zit ik tussen heel jonge mensen (18-20 jaar ongeveer) en dat is ook te merken aan hun energie.

Ik heb het advies gekregen om een proefles bokszaktraining te doen, dit ga ik ook zeker doen. Dat is een gemengde groep, mannen en vrouwen.

Is dit de juiste boksschool met (3) trainers voor mij? Het voelt niet slecht daar, maar de manier waarop de training gegeven wordt is mega egocentrisch. Daar kan ik me wel voor afsluiten zodat het / die energie niet binnen komt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #17 Gepost op: september 08, 2023, 06:55:10 pm »

Ik kan die vraag wel beantwoorden voor je, maar je weet diep van binnen het antwoord zelf ook.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #18 Gepost op: september 10, 2023, 05:26:40 pm »

Daar heb je helemaal gelijk in en ik heb ook gisteren de knoop doorgehakt om te stoppen met boksen. Omdat ik echt niet tussen die egocentrische mensen wil zitten, dat vind ik gewoon niet prettig. Het was leuk geprobeerd en ik heb er wel weer wat van geleerd  ;) :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #19 Gepost op: september 10, 2023, 09:05:17 pm »

Goede beslissing. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #20 Gepost op: september 25, 2023, 07:35:49 pm »

Inmiddels heb ik het nog meerdere keren gevraagd, vooral aan overleden familieleden (en / of andere bekenden).

Ik ken inmiddels iemand, eigenlijk al bijna een jaar, die best wel veel op mij lijkt en vorige week pas een beetje heb leren kennen doordat ze bij een cliënt van mij met mij meewerkte en we hebben met zijn drieën koffie gedronken. Dit is mijn manager  :). En ik merkte dat ik me bij zo iemand wel op mijn gemak voel en mezelf kan zijn.
Nu afwachten wanneer er iemand op mijn pad komt en misschien een vriendschap uit gaat ontstaan  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #21 Gepost op: september 26, 2023, 09:14:47 am »

Succes.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #22 Gepost op: september 27, 2023, 03:16:59 pm »

Bedankt!
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.221 seconden met 23 queries.