Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Stemmen bij het wakker worden  (gelezen 1022 keer)

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Stemmen bij het wakker worden
« Gepost op: oktober 30, 2021, 07:28:26 am »

Hallo,

Heel vaak als ik 's nachts en/of 's ochtends wakker word, heb ik stemmen in mijn hoofd. Ofja, ik ben eigenlijk in gesprek met mezelf. Ik kan het niet goed beschrijven, maar het is alsof je een leuk nummer op de radio hebt gehoord en dit in je gedachten blijft hangen. Ik heb dit met woorden/zinnen. Soms zijn dit woorden wat meer op 'gebrabbel' lijken, ik kan er niet echt iets uit opmaken, maar ze blijven wel in mijn hoofd herhaald worden. Deze ochtend was dit woord 'malediction ward' het bleef herhaaldelijk door mijn hoofd spoken. Ik had echt geen idee wat malediction betekende, dus ik dacht ik Google het even. Tot mijn verbazing zag ik dat dit 'vervloeking' betekent. Ik vond dit zelfs een beetje eng.

Zou dit iets paranormaals zijn, eventueel een slechte entiteit of mijn Gidsen wat me wat willen vertellen?

Mvg,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen bij het wakker worden
« Reactie #1 Gepost op: oktober 30, 2021, 10:41:44 pm »

Wanneer je half slaapt, ben je ontvankelijk voor communicatie met gidsen, entiteiten etc...

Dit klinkt inderdaad als iets paranormaals, mogelijk zelfs een entiteit die je lichaam probeert over te nemen.
Als je het weer hoort, ga eens na wat voor gevoel je erbij krijgt. Positief, Negatief of neutraal? Als het neutraal is kan het een echo zijn uit je droom, bij positief/negatief zal het van een gids/entiteit zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.081 seconden met 23 queries.