Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Engel Samuel  (gelezen 1277 keer)

Stridje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Engel Samuel
« Gepost op: oktober 11, 2021, 08:05:10 pm »

Ik heb deze ochtend een bijzondere ervaring gehad. Ik ben nog maar sinds 1,5 maand aan het mediteren om grip te krijgen op mijn angstige geaardheid. Toch mag ik echt heel dankbaar zijn omwille van de vele waardevolle momenten die ik al in die korte meditatietijd heb beleefd.

Zo is mijn grootmoeder in februari overleden en heb ik haar onlangs, tijdens een van mijn meditaties, een knuffel kunnen geven. Dit voelde niet als een fysieke knuffel. Ik kreeg enkel beeld en daarna een overspoeling van emoties (tranen).

Vandaag zette ik via Spotify achtergrondmuziek op, dat zou helpen bij het openen van je derde oog. Hier was ik al een tijdje benieuwd naar. Muziek helpt me enorm bij het mediteren. Op een gegeven moment heb ik (in mijn hoofd) de vraag gesteld of ik een beschermengel had. Ik kreeg toen heel snel de naam 'Samuel' door. Ik schrok. Want ik had raar genoeg geen 'man' verwacht. Ik wist helemaal niets af van engelen. Ik bedacht me dat ik er misschien wel 'Samantha' van kon maken. Maar dit klopte niet. Tijdens deze meditatiesessie heb ik ook met 'mijn derde oog' een beeld binnengekregen van mijn eigen handen die een groen licht (aura?) rond zich hadden.

Toen de meditatie eindigde heb ik meteen info gezocht over 'een engel genaamd Samuel'. Ik wist niet eens dat hij een engel was, want ik dacht aan een apostel.

Ik ben er enorm door geïntrigeerd. Soms denk je dat je de dingen gewoon inbeeldt, maar dit had ik zelf niet kunnen verzinnen.

Heeft iemand een gelijkaardige ervaring gehad? Of kan iemand me meer info geven? Ik ben tijdens mijn zoektocht naar informatie op dit forum gebotst.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Engel Samuel
« Reactie #1 Gepost op: oktober 12, 2021, 10:50:05 am »

Hoi Stridje,

Welkom op Armina. :)

Ik heb je bericht verplaatst naar Spirituele kennis, gezien dit meer spiritualiteit betreft dan paranormaal.

En ja, dit is het begin van communicatie met gidsen. Sommige mensen zien beelden, sommige horen dingen, sommigen weten dingen. Ik heb ook weleens tijdens communicatie dat mijn gidsen me beelden laten zien, iets laten voelen, etc. :)

Mocht je verdere vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Stridje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: Engel Samuel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 12, 2021, 11:14:02 am »

Bedankt, LPChip!

Heb je enig idee wat het beeld van mijn handen met groene gloed rond kan betekenen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Engel Samuel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 12, 2021, 12:39:49 pm »

De gloed die je zag is je aura. De kleur groen staat voor je hart-chakra.

Je handen staan voor geven en nemen. Ik zou daarom zeggen dat dit staat voor het geven en ontvangen van liefde.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.193 seconden met 23 queries.