Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwetijskinderen+Kenmerken  (gelezen 14375 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Nieuwetijskinderen+Kenmerken
« Gepost op: januari 28, 2009, 08:11:38 pm »

Een lijst met kenmerken van Nieuwetijdskinderen

 

Ze huilen vaak als baby
Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd
Ze benaderen alles vanuit hun emotie
Ze leven vanuit de eigen wijsheid
Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over
Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel
Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid
Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken
Ze hebben moeite met de motoriek
Ze zijn dromerig
Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht
Ze reageren sterk intuïtief
Ze hebben soms paranormale ervaringen
Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie
Ze hebben vaak voedselintoleranties
Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen
Ze hebben soms astma
Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging
Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden.
Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden
Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen
Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig
Ze zijn soms hoogbegaafd
 

            Gewenst gedrag naar Nieuwetijdskinderen toe

-Behandel ze met respect., erken hun rol in de familie
-Help ze om hun eigen disciplinaire oplossingen te creëren
-Geef ze altijd keuzes, in alles
-Betuttel ze nooit en lach ze nooit uit
-Leg altijd uit waarom ze dingen moeten doen. Als het voor jezelf belachelijk klinkt dan doet dit het ook voor hen. Verander het dan, ze zullen dit respecteren. Ze weten direct wanneer je eerlijk bent dus probeer geen dingen te verzinnen en zeg gewoon dat je er vandaag geen zin in hebt omdat je moe bent
-Word partners van ze in hun eigen opvoeding
-Vanaf baby, leg alles uit wat en waarom je het aan het doen bent. Ze zullen je niet direct begrijpen maar voelen wel dat je hun bewustzijn respecteert. Het helpt ze enorm wanneer ze gaan praten
-Als er toch problemen ontstaan ga dan ook naar iemand die ze begrijpt voordat je ze medicijnen geeft
-Alle Nieuwetijdskinderen reageren bijzonder goed op Homeopathie, Bach-remedies en Reiki. Als dit door therapeuten wordt gedaan waar ze zich thuis voelen kan men in korte tijd verbijsterende resultaten zien
-Geef ze onder alle omstandigheden hulp en voorkom negatieve kritiek. Laat altijd weten dat je ze ondersteunt in hun proces. Ze zullen je vaak direct tegenspreken of hun commentaar laten weten. Geniet en vier de successen. Laat ze dingen doen zonder overdreven aanmoediging
-Vertel ze niet wie ze nu zijn of wat ze later zullen worden. Ze weten al precies wat ze gaan doen. Laat ze zelf beslissen waar ze in geïnteresseerd zijn. Forceer ze niet in een familiebedrijf. De kinderen zijn beslist geen volgers.

http://www.bas-info.org/nieuwetijdskinderen/Kenmerken.htm
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

debbie

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwetijskinderen+Kenmerken
« Reactie #1 Gepost op: september 28, 2009, 10:35:32 pm »

Hoi Anne,
IK heb al jouw stukken mbt de indigo kinderen of nieuwetijdkinderen met veel intresse gelezen. IK loop al jaren bij een psygiater (die erg alternatief is :)) En haar zoon is een indigo kind. Zij heeft altijd vermoed dat mijn problemen en die van mijn dochter ook voortkomen uit het ''nieuwetijd zijn'. IK wist hier niet zo veel van maar de meeste dingen zijn heel herkenbaar. Ik ben me er nu in aan het verdiepen om dat mijn dochter getest word op van alles. Omdat ze niet reageerd zoals de juf enz verwachten. Ik schijn de enige te zijn die geen rare dingen ziet, ik zie alleen een probleem met haar omgeving en laat haar testen zodat school een etiket heeft waardoor ze hopelijk begrip voor haar kunnen vinden. Er word dan gezeg: jij wil het niet zien, maar dat is niet zo ik kan het echt niet zien. Ze is gewoon heel gevoelig en heel erg lief. En ja ze snapt haar omgeving niet, maar ik ben 25 jaar ouder en snap er ook niet erg veel van ;).
Op de vraag waarom mensen ongelukkig zijn of elkaar zeer doen heb ik het antwoord ook niet, misschien ontwendheid zeg ik dan maar.
Ze is 5 maar vraagt zich dit soort dingen af en is erg begaan met haar omgeving. Dat word dan gezien als raar en als daar dan ook nog haar hele kudde onzichtbare mensen en dieren bij komen, help niet erg op school!! Ik heb haar nooit gezegt dat dat niet zo is en op school doen ze dat wel, en nu vind zij de juf wel een beetje dom. IK heb altijd een intens verdriet zonder aanwijsbare oorzaak en kon er nooit mee omgaan (gaat steeds beter) en hoop dat dat iets is wat zij niet zal hebben, Ik vraag me alleen af hoe ga ik dit meisje in deze wereld begeleiden.....
Zeker met liefde en hopelijk met wijsheid ik zal jouw stukjes dan ook zeker blijven lezen!!! Bedankt

Liefs Debbie
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwetijskinderen+Kenmerken
« Reactie #2 Gepost op: september 30, 2009, 09:57:00 am »

Debbie wat heb je het mooi gezegd.. Doe het vooral op jou eigen manier, en wat voor jou goed voelt voor je dochter en jou zelf.
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

Iam

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwetijskinderen+Kenmerken
« Reactie #3 Gepost op: februari 25, 2011, 11:28:47 pm »

Wauw  :D mooie Topic.

Zowiezo gaat iedereen altijd omhoog, wat dood dus tot karma leid.
Indigo kids hebben de meeste kleuren van hun aura in harmonie gebracht tijdens hun incarnatie.

Dit kan je zowiezo altijd doen, het gene wat men hiervoor beperkt is onwetendheid.

Er zijn geen 'speciale' en 'minder speciale' mensen.
Zie ons alle eens 1, en er zal zeker een zaaitijd komen. Alle kleuren bij elkaar maakt wit, en dan straal je je Goddelijke erfenis uit.


Natuurlijk heeft het effect van de media/school/regering veel invloed gehad op Indigo mensen: dus sommige zullen nog wel heel irritant en mysterieus kunnen zijn.
Door hierop een overzicht te hebben, bezit je gelijk de gave om deze "hypnose" te kunnen zien in de kids, en dus ook te kunnen verwijderen waardoor je ze gelijk zal begrijpen.

Gelogd

children of the new world

  • www.spirilife.nl
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
    • Medium For You voor als je antwoorden wilt hebben
Re:Nieuwetijskinderen+Kenmerken
« Reactie #4 Gepost op: maart 07, 2011, 01:25:36 pm »

Er is een spirituele hulplijn gestart! Juist voor deze kinderen!

Gaaf he, het heet www.children-of-the-new-world.nl en er zitten hele goede therapeuten die je verder kunnen helpen!

Ik heb het ook al mogen ervaren.

Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.173 seconden met 22 queries.