Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging spiritualiteit  (gelezen 1508 keer)

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Kaartlegging spiritualiteit
« Gepost op: oktober 03, 2021, 10:03:01 pm »

Wie zou er voor mij een kaartlegging willen doen die mij meer inzichten kan verschaffen over de weg van transformatie in mijn spirituele reis waar ik momenteel in zit?
Gelogd

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging spiritualiteit
« Reactie #1 Gepost op: oktober 05, 2021, 09:17:34 pm »

Niemand?  :(
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging spiritualiteit
« Reactie #2 Gepost op: oktober 05, 2021, 10:14:19 pm »

Wil ik wel voor je doen Searcher. Ik leg meest het Keltisch Kruis. Dat zijn 10 kaarten die van alles vertellen. Ik kan de kaarten je apart geven met hun naam en betekenis of ik kan het met mijn eigen woorden vertellen wat het belangrijkste is dat ik eruit kan halen. Weet wel dat nooit iets definitief vast staat want door de keuzes die jij maakt kan je je lot veranderen. Dus als je ineens iets anders zou doen dan wat je van plan was klopt een voorspelling al niet meer. De kaarten zijn ook om je advies en inzicht te geven en de laatste kaart geeft een antwoord voor nu of laat je het vermoedelijke verloop zien en dan ben je daar over een half jaar. Dus zeg maar wat je het fijnst vind.
Gelogd

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging spiritualiteit
« Reactie #3 Gepost op: oktober 06, 2021, 09:39:08 am »

Dankjewel voor je reactie?

Heel graag en dat mag ook met je eigen woorden.

Liefs Searcher 
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging spiritualiteit
« Reactie #4 Gepost op: oktober 06, 2021, 01:27:54 pm »

Wat ik uit de kaarten kan halen is dat je nu een beetje vast lijkt te zitten. Dat is de kern, waar het om gaat.

Het is zo dat wat je zaait je ook zult oogsten dus belangrijk zelf dingen uit te zetten.

In het verleden droeg je een last van zware verantwoordelijkheden en zag je door de bomen het bos niet meer.

Je wens/doel is om iets op te richten of op te bouwen.

Bij jou eerste kaart in de toekomst ligt De Hogepriester en dat is kaart V. Het getal 5 laat beweging zien. Er komt een tijd waarin je je bezig houdt met diepe levensvragen. Leef volgens je eigen geloof en overtuiging. Vergroot je kennis, doe ervaring op en wees verantwoordelijk voor je eigen keuzen.

De kaart die iets over jou als persoon vertelt is De Gehangene en die kaart wil zeggen dat het goed is om je over te geven aan een rustperiode of adempauze. Je bent niet je gedachte. Bevrijd jezelf van maskers of beperkingen die je jezelf hebt opgelegd. Bij deze kaart ga je de dingen op een hele andere manier bekijken.

Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed laat onverwachte veranderingen zien. Je hebt de keus of je de kans op een nieuw begin afslaat of aanpakt en een nieuwe fase ingaat. Zie dat je een keuze hebt die invloed heeft op je lot. Je gaat naar oude patronen kijken en zult verbanden in levenskwesties zien.

Je hoopt op een nieuw begin en een vruchtbare periode.

Bij jou laatste kaart die een antwoord voor nu geeft of waar je anders over ongeveer een half jaar bent is De Dood. Deze kaart laat een verandering, nieuwe ontwikkeling of transformatie zien die op jou pad zal komen. Het einde van een bestaande situatie komt eraan zodat de weg vrij is naar een nieuwe levensfase. Er komt verandering van het bewustzijn dat een doorgang brengt naar een nieuwe staat van zijn. Als je weet of voelt dat iets of iemand niet meer bij je past durf de situatie of die persoon dan los te laten. Waar een eind is, is ook altijd een nieuw begin.

Je hebt in deze kaartlegging 4 kaarten vd Grote Arcana, 2x Staven en 4x Pentakels. Als de kaartlegging goed in balans is zijn er van alle elementen iets in de legging maar je mist Zwaarden en Bekers. Zwaarden kaarten heb je nodig om beslissingen te maken en voor communicatie. Beker kaarten laten gevoelens zien en nu ze er niet bijzitten wil dat meestal zeggen dat er emotionele, psychische of rationele problemen zijn. De grote hoeveelheid Pentakels ( pentagrammen die de realistische en genietende mens laten zien ) laten een grote stabilitiet zien en een sterke prestatie gerichtheid.

Ik hoop dat je er iets mee kan.


Gelogd

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging spiritualiteit
« Reactie #5 Gepost op: oktober 07, 2021, 01:23:29 pm »

Prachtige legging, heel blij mee en klopt.. het is precies zoals ik het voel en zie.. mooie boodschap en bevestiging!
Heel fijn als je het duidelijk op “ papier” ziet staan..

Dankjewel ❤️
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging spiritualiteit
« Reactie #6 Gepost op: oktober 07, 2021, 04:04:06 pm »

Graag gedaan!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.139 seconden met 22 queries.