Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Zou iemand een kaartlegging voor mij willen doen?  (gelezen 1155 keer)

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Zou iemand een kaartlegging voor mij willen doen?
« Gepost op: oktober 02, 2021, 12:48:02 pm »

Een half jaar geleden deed iemand hier een zeer accurate kaartlegging voor mij waar ik erg veel aan heb gehad en die precies klopte. Nu sta ik voor nieuwe uitdagingen. Contact met mijn gidsen mag ook...ik zit met de vraag of ik de woonruimte die mij nu wordt aangeboden, zal accepteren of beter in de stad kan zoeken waar mijn dochter nog (bij haar vader) woont..
Bedankt alvast!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zou iemand een kaartlegging voor mij willen doen?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 02, 2021, 09:13:14 pm »

Je gidsen zullen je nooit aangeven wat je gaat doen. Ze adviseren alleen in welke keuzes er zijn, maar het blijft altijd jouw eigen keuze.

Als er nu een woonruimte aangeboden wordt, ga dan na bij je eigen gevoel. Wordt je blij van deze woonruimte, dan is dit geschikt voor je. Voel je enige negativiteit, dan is er iets met deze ruimte waardoor je er niet wil wonen. Zoek uit wat dat is en maak op basis daarvan een beslissing.

Jouw gidsen vragen mij om dit door te geven zodat je zelf op eigen initiatief de keuze maakt, want je bent in staat om dit zelf te doen, en het zal je een stuk zelfverzekerder maken, en dat heb je nu nodig.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Zou iemand een kaartlegging voor mij willen doen?
« Reactie #2 Gepost op: oktober 04, 2021, 06:01:04 pm »

Dat begrijp ik.
Ik kan niet eerst gaan kijken en aanvoelen of het de goede plek voor me is. Ik moet dus eigenlijk ongezien tekenen. Heb alleen de buitenkant gezien. Waar ik ook erg me zit is de vraag of ik als niet gevaccineerde straks nog wel bij mijn geld kan via de bank enzo. Gaat misschien ver om dat te denken maar veel van wat werd voorspeld is ook uitgekomen, zoals de qr code.
En dan het belangrijkste; ik woon nu nog in ons oude huis bij mijn ex man en onze dochter. Haar broer is net het huis uit en het is voor haar wel erg snel als ik nu ook vertrek. Maar ik krijg zo’n kans op een huis niet snel meer anderzijds, dus ik zit enorm in dubio!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zou iemand een kaartlegging voor mij willen doen?
« Reactie #3 Gepost op: oktober 05, 2021, 09:45:29 am »

Het is belangrijk dat jij doet wat voor jou goed is. Je leeft in de eerste plaats voor jezelf, niet voor anderen.

Dus wat betreft het huis, als het niet goed voelt om ongezien te tekenen, dan doe je het niet. Er komt wel weer een ander huis. Maar je weet de locatie wel, dus je kan op google streetview kijken naar de omgeving en dan je gevoel nagaan hoe je de omgeving vind. Dat is een indirecte weerspiegeling van het huis.

Wat betreft niet bij je geld kunnen als niet gevaccineerde enzo, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze kunnen veel maar niet alles. Geld is van jou, een bank kan je nooit verplichten om een qr code te hebben voordat je bij je geld kan. Ze kunnen de toegang tot een gebouw ontzeggen, maar je kan altijd via online bankieren bij je geld kunnen. Dus in het ergste geval maak je het geld over naar iemand anders die het dan pint en weer aan jou geeft.

Ik ben ook niet gevaccineerd, zal dat ook never nooit doen, dus het enige wat mogelijk voor mij lastig wordt, is reizen en uitgaan, maar als er iets is wat ik dan echt wil, ga ik dan wel kijken naar een alternatief. Er zijn nu al artiesten die zeggen: als mensen een qr code moeten scannen om mijn voorstelling te bekijken, dan ga ik niet eens optreden.

Ga niet te hard geloven in je eigen voorspelling, anders wordt het een self-fulfilling prophecy.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.077 seconden met 22 queries.