Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Einde vaste cliënt  (gelezen 1078 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Einde vaste cliënt
« Gepost op: september 08, 2021, 08:16:31 pm »

Ik heb vandaag toch wat meegemaakt  :o.
Mijn manager belde me dat een vaste cliënt geen hulp meer wil van mij, heb er ongeveer 2 jaar gewerkt. Haar man is aan het dementeren, maar zij zelf ook volgens mij.

Ik word beschuldigd van diefstal. Ze was spullen kwijt en daar zou ik achter zitten. Ik zou ook op hun laptop hebben gezeten, er is een icoontje weg.

Vanaf het begin heb nooit echt een klik gehad met deze mensen, maar altijd met respect mee omgegaan.

Waarom hebben ze dit zo (onverwachts) gedaan? Met welke reden? Ze hadden ook gewoon om een andere hulp kunnen vragen, dan hadden ze die ook wel gekregen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Einde vaste cliënt
« Reactie #1 Gepost op: september 08, 2021, 09:26:34 pm »

Zolang jij op een goede manier met hun gewerkt hebt, en je weet dat wat ze beweren onjuist is, hoef je je geen zorgen te maken.
Ja, het is even vervelend dat ze dat zeggen, maar jij weet dat het niet het geval is.

Misschien dat ze door het dementeren dingen zelf gedaan hebben maar het niet weten en dan maar iemand de schuld moeten geven die niet te dicht bij is en dat jij dat dan maar geworden bent.

Vergeet niet dat dementie heel langzaam gaat. Dit maakt het voor de patient zelf enorm lastig omdat ze niet twijfelen aan hun geheugen. Het heeft altijd gewerkt en werkt in bepaalde opzichten nog steeds goed. Ze zien niet dat het in andere opzichten niet meer goed werken en kunnen daar niet mee om gaan. Met de gaten in hun geheugen proberen ze toch bepaalde gebeurtenissen te verklaren, ook al lijdt dat tot onjuiste informatie.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Einde vaste cliënt
« Reactie #2 Gepost op: september 09, 2021, 09:18:49 pm »

Ik heb voor mijn gevoel niets verkeerds gedaan en ergens ben ik wel opgelucht dat ik niet meer bij deze mensen hoef te werken. Kon daar, vooral de laatste tijd, nooit echt ontspannen werken.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Einde vaste cliënt
« Reactie #3 Gepost op: september 09, 2021, 09:21:49 pm »

Prima toch, geef het een plekje en ga verder met je leven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.066 seconden met 23 queries.