Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen na reiki inwijding  (gelezen 1256 keer)

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Ervaringen na reiki inwijding
« Gepost op: september 07, 2021, 07:15:53 pm »

Ik wil graag wat delen en ik hoop dat jij een antwoord kan geven LPChip omdat jij kan communiceren met gidsen.
Jaren geleden na mijn eerste reiki cursus heb ik wat ervaringen gehad. Drie weken achter elkaar op een maandag nacht. De eerste keer voelde ik dat er iets/iemand naast me stond en kreeg ik hartkloppingen van angst maar toen dacht ik eraan dat mijn reiki master gezegd had dat er van alles kon gebeuren na de inwijding en ik er niet bang hoefde te zijn. Dus ben ik weer rustig in slaap gevallen maar zonder te kijken. Was dat mij gids?
De week erna werd ik in de nacht wakker en zag hoog in de hoek van mijn slaapkamer een verschijning. Een oudere vrouw, niet heel knap, geen vleugels maar er stroomde zoveel liefde vanaf en dat vulde mij, zo leek het. Echt heel bijzonder en ik bleef maar kijken en ws totaal niet bang.
De maandag nacht daarna had ik een uittreding en was uit mijn lichaam bij het plafond en zag mezelf liggen wat ik weer eng vond en ik wilde terug in mijn lichaam wat toen ook gebeurde.
Dat alles is al 15 jaar geleden gebeurt, maar soms denk ik er weer aan. Op de een of andere manier lijkt er iets geblokkeerd te zijn want ik wil graag maar het lukt me niet om in contact met mijn gids(en) te komen. Het is niet dat ik daar heel erg en bewust mee bezig ben maar ik zou graag willen weten of ze me nog iets willen vertellen en of ik iets kan doen om zelf contact te maken.
Ik hoop dat er antwoord gegeven kan worden. Alvast bedankt als je contact met mijn gids kan/wil leggen LPChip en als je geen tijd of zin heb begrijp ik dat natuurlijk ook.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ervaringen na reiki inwijding
« Reactie #1 Gepost op: september 07, 2021, 08:23:19 pm »

Ik wil graag wat delen en ik hoop dat jij een antwoord kan geven LPChip omdat jij kan communiceren met gidsen.
Jaren geleden na mijn eerste reiki cursus heb ik wat ervaringen gehad. Drie weken achter elkaar op een maandag nacht. De eerste keer voelde ik dat er iets/iemand naast me stond en kreeg ik hartkloppingen van angst maar toen dacht ik eraan dat mijn reiki master gezegd had dat er van alles kon gebeuren na de inwijding en ik er niet bang hoefde te zijn. Dus ben ik weer rustig in slaap gevallen maar zonder te kijken. Was dat mij gids?
Ja. Je gidsen verbeteren me... Ja, dit was een van je gidsen.

De week erna werd ik in de nacht wakker en zag hoog in de hoek van mijn slaapkamer een verschijning. Een oudere vrouw, niet heel knap, geen vleugels maar er stroomde zoveel liefde vanaf en dat vulde mij, zo leek het. Echt heel bijzonder en ik bleef maar kijken en ws totaal niet bang.
De maandag nacht daarna had ik een uittreding en was uit mijn lichaam bij het plafond en zag mezelf liggen wat ik weer eng vond en ik wilde terug in mijn lichaam wat toen ook gebeurde.
Dat alles is al 15 jaar geleden gebeurt, maar soms denk ik er weer aan. Op de een of andere manier lijkt er iets geblokkeerd te zijn want ik wil graag maar het lukt me niet om in contact met mijn gids(en) te komen. Het is niet dat ik daar heel erg en bewust mee bezig ben maar ik zou graag willen weten of ze me nog iets willen vertellen en of ik iets kan doen om zelf contact te maken.
Ik hoop dat er antwoord gegeven kan worden. Alvast bedankt als je contact met mijn gids kan/wil leggen LPChip en als je geen tijd of zin heb begrijp ik dat natuurlijk ook.
Je gidsen zijn continu bij je, en ze weten dat je het contact wil. Het probleem is dat je te druk bent en te veel wil waardoor het niet lukt. Je leven is drukker geworden dan 15 jaar geleden. Hoe exact weet ik niet, maar ze laten me een slideshow van gebeurtenissen zien welke elkaar in hoog tempo afwisselen en ik hoor steeds het "woesh" geluid. Alsof alles haast haast haast is. Je neemt niet de ruimte, tijd en rust om dit ook echt te laten gebeuren waardoor je je gidsen niet kan ontvangen.

Je gidsen geven nu een heel mooi metafoor door wat ik je mag schrijven.

Ze zeggen: zie het als een heel oude tv. Als je aan de knop van de zenders draait om naar een ander signaal te zoeken, dan heb je niet direct de zender te pakken. Als je je dan ook nog voorstelt dat nadat je de zender gezocht hebt, je ook nog even moet wachten totdat het signaal goed doorkomt, dan kun je je een beetje voorstellen hoe communicatie met gidsen werkt. Wat jij nu echter doet is aan de schijf draaien om je af te stellen, je gidsen gaan vervolgens ook proberen zich af te stellen op dat signaal, maar je bent te ongeduldig en draait al weer aan de schijf omdat je denkt dat het niet lukt en kijk je of dat andere signaal wel werkt. Je gidsen moeten bijstellen en nog voordat er contact kan optreden draai je alweer aan de schijf. Dat probeer je een paar keer en dan geef je het al weer op.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Ervaringen na reiki inwijding
« Reactie #2 Gepost op: september 07, 2021, 09:19:39 pm »

Heel erg bedankt voor je reactie. Klopt helemaal. Ondanks ik eigenlijk tijd zat hebt vul ik die op met van alles en nog wat. Dagelijks ben een aantal uur met onze hond wandelen en ga ik ook geregeld naar het stand, dus zou daar de rust moeten zijn. Waarschijnlijk blijft het dan druk in mijn hoofd. Yoga en body balance doe ik wekelijks en ook dat is erg rustgevend. Ook lees ik veel. Een maand geleden ben ik naar een yoga weekend geweest wat heel relaxt was maar toch lukt het niet op de een of andere manier. Het klopt wel dat ik veel sociale contacten heb, kinderen ( wonen niet meer thuis ) en een kleinkind waar ik een dag in de week oppas oma voor bent maar dat vind ik super leuk en is alleen maar genieten. Ik weet dat mijn gidsen er zijn en me helpen met kaartleggingen. Ik vraag ook altijd hulp voor ik begin aan gidsen, engelen en lichtwezens en als ik dan bezig ben met de kaarten werkt dat meditatief. Kunnen mijn gidsen tips geven. Dagelijks mediteren of iets anders hoe ik het beste contact kan leggen? Het is dus meest vrij druk in mijn hoofd en ik vind het een mooi voorbeeld.
Ik ben een jaartje geleden op een beurs bij een medium geweest die namens mijn gids een brief schreef en er werd me verteld dat de naam van mijn hoofd gids Eleonore is. Klopt dat?
Heel fijn dat je me verder kan helpen door contact met mijn gids te hebben en het me door te geven. Nogmaals bedankt daarvoor en ik hoop dat er een gouden tip komt.

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ervaringen na reiki inwijding
« Reactie #3 Gepost op: september 08, 2021, 12:43:03 pm »

Om met je gidsen in contact te komen moet je in een meditatieve toestand zijn. Dat wil dus zeggen, hoofd leeg van elke gedachten, en je focussen op het hier en nu. Nadat je dat kan vasthouden kun je daadwerkelijk contact met je gidsen krijgen.

Als je er goed in wordt, hoef je niet persé eerst in meditatie te gaan zoals de meeste mensen dat doen; rustige plek, ogen dicht, ademhalingsoefeningen en hoofd leegmaken en dan pas contact. Als je je hoofd snel leeg kan maken kun je ook zonder eerst in meditatie te gaan een meditatieve staat van zijn halen, gewoon in het dagelijks leven. Als ik hier typ ben ik ook constant in deze staat van zijn. Op mijn werk lukt dit ook, zelfs op een werkplek waar ik continu aan het denken moet, omdat ik een IT functie bekleed, maar dat heeft wel veel ervaring vereist om dat te bereiken, en het is dan meer een switch on, switch off routine.

En ja, Eleonore is de naam van je hoofdgids.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Ervaringen na reiki inwijding
« Reactie #4 Gepost op: september 08, 2021, 03:50:11 pm »

Dank je wel. Je hebt me erg geholpen. Ik ben sinds vandaag bewust bezig met ‘vertragen’ en niet alles snel, snel, snel te doen en van a naar b te vliegen. Relaxt en bewust de dingen proberen te doen en tijd nemen om rustig te zitten en alleen op mijn ademhaling te letten met gesloten ogen. Zo zal het me vast lukken contact te krijgen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ervaringen na reiki inwijding
« Reactie #5 Gepost op: september 08, 2021, 04:19:48 pm »

Om het nog makkelijker te maken, focus je op het hier en nu. Nu is belangrijk, wat geweest is, is geweest, en wat komen gaat komt vanzelf.

Wat nu speelt is alleen belangrijk, en met dat besef kun je veel zorgen enzo van je af laten vallen. Is er iets wat je moet onthouden voor later, schrijf het op, dan kun je dat van je afzetten. Wil je een afspraak niet vergeten, zet het in een agenda. Heb je er een op je telefoon, dan hoef je ook niet constant op je agenda te kijken maar krijg je netjes een herinnering.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.07 seconden met 22 queries.