Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Inval cliënt werk  (gelezen 5444 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #30 Gepost op: maart 11, 2023, 10:15:28 pm »

Je kan helaas niet altijd een situatie oplossen.

Besef dat dit iets is wat op hun pad gekomen is, en dat ze zelf moeten oplossen.
Via je gidsen krijg ik door: dit is karma. Dit was voor de incarnatie al onderdeel van het plan. Het is een boetedoening voor iets uit een vorig leven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #31 Gepost op: juni 05, 2023, 10:03:17 pm »

Als ik er aan terug denk is meneer R. niet meer zoals hij was. Hij heeft iets best wel zeldzaams en is helaas niet meer te helpen. Het voelt gewoon niet meer zoals het was, ik heb me er inmiddels wel bij neergelegd. En hij kan er echt niks aan doen.

Wat ik graag zou willen weten is of hij zelf beseft dat hij is veranderd, zijn karakter bedoel ik, en hoe ziet hij onze band? Hij zag mij in het begin als zijn dochter en vertelde ook veel over zijn dochter en daar hoor ik nooit meer iets over.
En waarom vertelt hij zo veel wat er werkelijk allemaal in de wereld speelt en dat en hoe sommige dingen in de toekomst veranderen?
« Laatst bewerkt op: juni 05, 2023, 10:08:45 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #32 Gepost op: juni 06, 2023, 10:11:11 am »

Niet op dit moment. Dat zal komen na zijn overlijden bij de verwerking van zijn dood.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #33 Gepost op: juni 07, 2023, 06:10:01 pm »

Komt hij mij bezoeken / opzoeken als hij (uiteindelijk) is overleden (voor of nadat hij naar het licht is geweest)? Ik word emotioneel bij deze gedachte.

Hij weet dat ik een gave heb  :)
« Laatst bewerkt op: juni 07, 2023, 06:12:22 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #34 Gepost op: juni 07, 2023, 07:00:03 pm »

Op die vraag heb ik geen antwoord. De kans is groot maar het hangt er echt vanaf hoe het met de verwerking gaat en ook wanneer hij komt te overlijden.

Stel namelijk dat hij geen cliënt meer van je is, en dan nog 10 jaar door leeft. Er is een kans aanwezig dat je dan geen onderdeel uitmaakt van zijn verwerkingsproces. Wellicht dat hij je 1x komt bezoeken, maar dat blijft gokwerk.

En misschien is het wel heel vaak, ook dat weet ik niet.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #35 Gepost op: juni 21, 2023, 05:44:44 pm »

De laatste tijd lijkt het alsof ik steeds minder goed met hem overweg kan, zijn karakter is heel erg veranderd. Van iemand die liefdevol was naar een hard, kwetsend persoon. Het lijkt wel of hij zich in het begin anders heeft voorgedaan dan hij is. Bemoeid zich met dingen waar hij niets mee te maken heeft (ik heb een eigen priveleven en die vul ik zelf in  ;)).
Is dit zijn ware karakter of komt dit vanuit de hersenen? En kan hij hier niets aan doen? Of komt het doordat de wereld en mensen zo negatief zijn geworden (heeft dat een grote invloed op hem)?
En hun hulp duurt nog maar een paar maanden, stopt dit vanzelf of moet ik zelf de beslissing nemen om bij hun te gaan stoppen?
« Laatst bewerkt op: juni 21, 2023, 05:52:41 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #36 Gepost op: juni 21, 2023, 06:08:07 pm »

Hij is veranderd omdat de wereld is veranderd.

Wat betreft je laatste vraag, je gidsen vragen dat ik daar geen antwoord op geef.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #37 Gepost op: juni 22, 2023, 09:24:38 pm »

Ik zal hoe dan ook nooit vergeten hoe hij is geweest. Maar ik kan zelf ook een beetje invloed hebben op hoe mensen zich voelen. En ik voel me ook niet altijd even fijn en dat is dan een wisselwerking.
« Laatst bewerkt op: juni 24, 2023, 07:02:50 pm door B1986 »
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #38 Gepost op: juli 24, 2023, 08:45:53 pm »

Ik had de keuze gemaakt om bij deze mensen te stoppen. Dit was achteraf een verkeerde, overhaaste beslissing en ik heb het heel snel rechtgezet. Heb dus een grote fout gemaakt, maar de volgende keer denk ik er beter overna voordat ik te snel handel. Maar ik ga wel beter voor mezelf opkomen als het nodig is, zodat hun weten wanneer ze over mijn grens gaan met hun manier van omgaan met mij.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #39 Gepost op: augustus 25, 2023, 04:55:44 pm »

Nou, ik ga dus uiteindelijk wel bij hun stoppen. Mijn grens is bereikt, het is niet meer normaal zoals hij doet. Heeft echt geen respect voor anderen. Als je precies hetzelfde doet en denkt zoals hij dan is het goed en als het wat afwijkt dan ben je zo ongeveer een misdadiger. Wel apart dat het 2 jaar heeft geduurd om dit door te hebben, maar hij verbergt zijn ware karakter niet meer voor mij (in het verleden nog wel deels).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #40 Gepost op: augustus 26, 2023, 02:12:29 pm »

Hoe ouder mensen worden, hoe meer moeite het kost om je voor te doen als een ander. Dit is deels wat je nu ziet bij hem.

Je gidsen voegen toe: Het is goed zo. Alles is gegaan zoals gepland. Je hebt geleerd wat er te leren viel.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #41 Gepost op: september 08, 2023, 06:15:55 pm »

Het is eindelijk rond, het heeft heel veel tijd en energie gekost. Mijn manager heeft gelukkig niet moeilijk gedaan :).
Inmiddels heb ik voor deze mensen en iemand anders die is overleden nieuwe cliënten gekregen en het zit nu weer mee gelukkig. Daar heb ik ook heel lang om gevraagd aan overleden dierbaren die langskomen en ook uitgezet naar het universum.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #42 Gepost op: september 08, 2023, 06:56:47 pm »

Fijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.075 seconden met 23 queries.