Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag

Auteur Topic: Inval cliënt werk  (gelezen 5437 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #15 Gepost op: september 09, 2021, 09:26:44 pm »

Het is me gelukt, mijn manager belde vanmiddag en over twee weken begin ik voor vast bij deze mensen  ;D ;D ;D
Ik ben zo blij, het heeft me best veel moeite, spanning (en frustratie) gekost maar het is het waard geweest.

 8)


Gefeliciteerd. :)

Liefs,
LPChip

Dankjewel!
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #16 Gepost op: september 09, 2021, 09:27:26 pm »

Je gidsen vragen me je niet het antwoord te geven op die laatste vraag.

Liefs,
LPChip

Nu wel misschien?

Nee, nog steeds niet. Het is niet aan mij om je de realisaties te geven die hierbij gepaard gaan.

Liefs,
LPChip

Maakt niet uit ;)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #17 Gepost op: oktober 21, 2021, 11:26:00 pm »

Het is echt bijzonder dat dit zo gelopen is. Deze man vertrouwd mij en verteld mij heel veel en wil mij (volgens mij) nog ook nog heel veel vertellen, hij is heel erg open en ik vind hem een gevoelig persoon. Ik heb hem eigenlijk tot nu toe nog helemaal niet zo veel over mezelf en mijn leven verteld, dat komt nog wel. Dat zou ik graag willen in ieder geval. Alles op z'n tijd.

Hij heeft echt sprekende ogen, ik kan er echt emotie / gevoel in zien. Wat heeft hij veel meegemaakt, hele andere dingen dan ik maar wel herkenbaar op de een of andere manier. Hij raakte me even aan toen we samen op de bank aan het praten waren, dat voelde fijn. Ik zou hem graag eens willen knuffelen als er een goed moment komt. Op de een of andere manier voelt deze persoon vertrouwd. Vanaf de eerste ontmoeting al.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #18 Gepost op: oktober 22, 2021, 12:08:41 pm »

:) Komt goed. Je moment komt wel, en dan mag je. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #19 Gepost op: oktober 25, 2021, 09:48:07 pm »

Ik kijk er echt naar uit  ;D

Droom al een paar nachten van hem, dat hij bij mij in de buurt is en soms zie en spreek ik hem dan even.
Als ik dan wakker word ben ik voor mijn doen best wel ontspannen. Ik voel me fijn na een droom over hem  :)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #20 Gepost op: januari 15, 2022, 03:16:39 pm »

Ik zit een beetje met een dilemma. We hebben allebei een familie gevoel bij elkaar, een hele goede en fijne band, en hij heeft, zoals ik al had verwacht, mij al heel veel verteld. En dit gaat nog wel even door denk ik!
Het is soms echt lastig om er te werken, want als hij de kans krijgt verteld hij (te) veel en wordt er bijna niet schoongemaakt  ;D.
Dit kan en gebeurd natuurlijk niet, want de mensen moeten er voor betalen. Een tijdje geleden heeft hij er met mij over gehad om via mijn werkgever te stoppen en zwart bij hun te gaan werken. Dan zijn het geen cliënten meer van mij en dan heb ik meer vrijheid. Dan is het niet professioneel meer.
Ik wil er nog eens met hun (liefst met allebei) over hebben, alleen komt het er niet van. Er zit bij mij een blokkade, ergens vind ik het ook wel lastig. Zolang ik daar alleen via mijn werk kom dan gaat het goed, ik merkte namelijk van de week toen hij vertelde over zijn familie (kerst/ jaarwisseling / verjaardagsfeest) dat er bij mij oude pijn naar boven kwam. Ik mis mijn overleden familie.
Als ik samen met mijn vriend bij zijn familie ben dan komt die pijn ook naar boven. 

LPChip, wat zou jij doen? Ik heb met deze man (zijn vrouw is ook erg lief trouwens) een bijzondere band, zal ik de stap nemen?
Ik wil hem ook heel veel vertellen, op rustige momenten (niet onder het werk), en eindelijk eens knuffelen!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #21 Gepost op: januari 15, 2022, 05:47:05 pm »

Je weet dat als je het via jouw werk doet, je niet zo ver gaat komen omdat je werk je nu belemmert. Als je het zwart doet komt dat wel, maar dan ga je mogelijk weer last op je werk krijgen.

Het is dus een lastigs iets waarbij ratio het ene zegt en je gevoel het andere.

Het is dus aan jou om te kijken wat zwaarder voor je weegt en op basis daarvan een keuze te maken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #22 Gepost op: januari 16, 2022, 05:20:11 pm »

Heel erg bedankt voor het inzicht, ik ga aankomende week een definitieve keuze maken  :)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #23 Gepost op: januari 27, 2022, 04:32:35 pm »

Zodra ik de kans krijg ga ik het er met hun over hebben. Omdat ik toch mijn gevoel wil gaan volgen. En ik weet zeker dat ik hun kan vertrouwen en dat ze gaan voorkomen dat mijn werkgever hier achter komt. Het moet goedkomen  :) ;)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #24 Gepost op: januari 27, 2022, 05:25:55 pm »

Succes. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #25 Gepost op: januari 27, 2022, 06:10:58 pm »

Dankjewel  :)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #26 Gepost op: februari 15, 2022, 08:32:32 am »

Vorige week heb ik het er met de cliënt over gehad. Hun willen de hulp zo voort blijven zetten, het gesprek was best raar, anders dan ik had verwacht. Hoe kan dit zo ineens? Hij heeft vorig jaar heel duidelijk kenbaar gemaakt dat hij mij als familie ziet. En dat was toen ook wederzijds.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #27 Gepost op: februari 15, 2022, 12:27:06 pm »

Je komt te dichtbij, laten je gidsen weten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #28 Gepost op: februari 15, 2022, 02:28:13 pm »

Kan ik me voorstellen, ik respecteer hun keuze ook gewoon  ;) :)
Alleen ik vind het wel jammer, maar aan de andere kant is het ook fijn om via mijn werk bij hun te werken en niet zwart. Dan komen er zeker weten geen problemen.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #29 Gepost op: maart 10, 2023, 07:15:12 pm »

Nu zijn we ruim een jaar verder. Deze cliënt is veranderd door ziekte (kom niet vaak mensen tegen die lichamelijk zoveel ellende hebben als hij) en dit heeft zowel lichamelijk en geestelijk veel impact op hem. Ook is hij het ene moment helder en het andere moment niet en hoe hij zich voelt en uit wisselt ook. Ik zie ook zijn partner veranderen, maar dat is logisch als je samen bent (ook energetisch). Ze hebben veel last van hun buren (verslaafden, veel negatieve entiteiten daar) en die weigeren om ook maar een beetje begrip voor deze mensen te hebben en zich een beetje aan te passen.

Ik weet niet goed in hoeverre hij nog vechtlust heeft en het nog vol kan houden, maar ik heb het gevoel dat beide mensen op instorten staan.
Ik heb al regelmatig energie in hun huis gestuurd (positiviteit, vrolijkheid en rust), dit werkt niet voldoende en begrijp ik ook wel.

Wat zou ik nog kunnen doen om hun te helpen? Ik kan de situatie niet veranderen, maar als ik ook maar iets kan doen wat zou kunnen helpen dan wil ik dat graag doen  :)
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.09 seconden met 23 queries.