Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Inval cliënt werk  (gelezen 5442 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Inval cliënt werk
« Gepost op: september 01, 2021, 09:28:04 pm »

Hoi LPChip,

Ongeveer een maand geleden heb ik, omdat mijn vaste cliënt af had gebeld (doet ze regelmatig) bij iemand anders gewerkt.
Dat was bij meneer (en mevrouw, maar ze was niet thuis) R. en hij heeft mij gevraagd of ik bij hun voor vast kan werken, ze hadden nog geen vaste hulp, bijna iedere keer iemand anders. Ik wist dat mijn manager vakantie had, maar toch alvast een mail hierover gestuurd. Hij heeft inmiddels iemand anders ingepland en mijn mail pas later gelezen.

Mijn vaste cliënt had weer afgebeld, mijn manager gaat contact opnemen met haar waarom ze zo vaak afbelt. Dat is gewoon onhandig voor mij, ook omdat mijn werk niet altijd een vervangend adres voor me heeft (minder inkomen voor mij). Terwijl meneer R. mij graag voor vast wil. Ik heb sowieso mogelijkheden om te schuiven met cliënten als dat nodig is.

Mijn gevoel zegt dat ik de juiste hulp ben voor hem (hun), het klikt, heb overeenkomsten met deze man. Dit is een zelfde soort persoon (ook kwa karakter) als ikzelf en die kom ik niet zo heel vaak tegen. En ergens heb ik het gevoel dat ik een positieve invloed op hem kan hebben en ook wederzijds, hoe vreemd het ook klinkt :).

Zal ik deze mensen zelf eens opbellen om te vragen of hun mij nog steeds voor vast zouden willen en hun eens willen proberen met mijn manager te overleggen of dit mogelijk is? Wat zegt jou gevoel LPChip?

Groetjes B1986
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2021, 10:26:36 pm »

Mijn gevoel zegt dat dit voorbestemd is, dus dat het vanzelf zal gaan. Je hoeft het alleen die kant op te sturen. Dus eerst met je manager overleggen of je hun als klant mag en als hij moeilijk doet, dan ku je hun zelf opbellen en met hun overleggen en dan aangeven wat je manager gezegd heeft.

Als je eerst naar hun gaat en niet naar je manager, voelt hij zich misschien gepasseerd, en dat wil je nog minder graag. ;)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #2 Gepost op: september 04, 2021, 08:37:31 pm »

Mijn manager had ik begin van de week hierover nog gesproken en die doet moeilijk omdat het niet erg makkelijk was om een vaste hulp in te plannen bij deze mensen.
Maar ik heb gisteren een paar keer geprobeerd deze mensen te bellen en kreeg meteen de voicemail, dus heb ik een mailtje gestuurd. Wacht rustig af of ik een reactie krijg en anders bel ik volgende week nog even tussen mijn cliënten door als ik de kans krijg. Kan geen kwaad lijkt mij, dan zijn ze misschien al op de hoogte (als ze het mailtje hebben gelezen) en kunnen we het er nog over hebben. Ik heb in ieder geval in de mail al duidelijk gemaakt dat ik het leuk zou vinden als ik voor vast bij hun kan werken!

Dit moet goed komen, want meneer R. maakte heel erg duidelijk dat hij mij voor vast wilde en dat is wederzijds :) Ik kan bijna niet wachten tot het geregeld is ;D
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #3 Gepost op: september 04, 2021, 09:08:26 pm »

:) Keep us posted. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #4 Gepost op: september 04, 2021, 09:49:47 pm »

Zal ik doen  :)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #5 Gepost op: september 06, 2021, 07:04:30 pm »

Vanmorgen heb ik meneer R. ook nog even gebeld, hij had mijn mail gelezen. Ze gaan overleggen of ze L. (die eigenlijk bij hun voor vast gaat werken) of mij voor vast willen. Mijn manager ga ik nog wel inlichten zodat hij hier van op de hoogte is.

Er is nogal wat frustratie, (vooral) bij deze mensen en mijn werk en het loopt niet lekker. Hij heeft het er zelfs met mij over gehad dat hij gedachten had hulp aan te vragen bij een andere organisatie waar hij goede verhalen over heeft gehoord en personeel heeft die beter aansluit bij hem (met zijn chronische ziekte / aandoening). Ik dacht bij mezelf: dat ligt aan de persoon die bij je komt werken. Als hij de juiste persoon krijgt dan maakt de organisatie niets uit.

Hij was weer open naar mij, ik hoop zo erg dat hij uiteindelijk voor mij kiest!  ;D

En weet je, ik heb vorige week bij de moeder van L. gewerkt, ik ben blij dat ik haar niet voor vast heb. Want nog voor dat ik binnen was had ik de neiging om maar naar huis te gaan.. en dat gebeurt bijna nooit. Werd echt niet vriendelijk ontvangen.
Zou dit toeval zijn of is dit bewust zo gegaan?
« Laatst bewerkt op: september 06, 2021, 07:09:29 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #6 Gepost op: september 06, 2021, 09:08:09 pm »

Je gidsen vragen me je niet het antwoord te geven op die laatste vraag.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #7 Gepost op: september 06, 2021, 09:32:07 pm »

Beetje verwarrend dit, want uiteindelijk heeft het beide partijen (cliënt en organisatie) veel moeite gekost om iemand ingepland te krijgen bij deze mensen terwijl ik beschikbaar ben (met een aanpassing / verandering in mijn planning) en dat ook op tijd aangegeven heb. Nog voordat L. daar ingepland werd.

Ik heb niet het gevoel dat ik iets verkeerds aan het doen ben, voor mijn gevoel ben ik aan het oplossen wat per ongeluk fout is gegaan. Met goede bedoelingen, wat goed is voor deze cliënt en daarbij aan het helpen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #8 Gepost op: september 07, 2021, 08:29:33 am »

Doe gewoon wat jij denkt dat goed is, dat is altijd het beste.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #9 Gepost op: september 07, 2021, 07:34:24 pm »

Vandaag met mijn manager over deze mensen gesproken en het een en ander te weten gekomen. Hij vind dit moeilijke mensen en is er best wel klaar mee. Het moet volgens hem allemaal precies zoals hun het in hun hoofd hebben. De verschillende hulpen die hij hiervoor heeft gehad wilden er allemaal niet meer naar toe, vanwege meneer. En ook de middelen (biologisch) waar mee gepoetst moet worden deugen niet. Ongelofelijk. Alleen maar negatief over deze meneer, mijn manager had ook niets positiefs te zeggen. Hij snapt volgens mij niet waarom ik daar zo graag wil werken, maar ik ben zelf wel positief over hun (hem) en heb dat ook gezegd. Kwam weinig reactie op.

Waarom oordelen mensen zo erg? Waarom zien mensen niet ook de goede dingen van een persoon? Alsof iemand met hersenletsel geen gevoel heeft, geen goed karakter heeft, hij wordt zo negatief omschreven.

Ik heb in verbinding met hem gestaan, heb me volledig open gesteld (hij ook naar mij denk ik) en voelde zijn energie. Hij voelde fijn, het is een warm persoon. Ik zag zijn ogen veranderen, er kwam een glinstering in  :).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #10 Gepost op: september 07, 2021, 08:14:58 pm »

Deze meneer is voor jou iemand om voor te vechten, en als jouw manager moeilijk doet vanwege onbegrip, probeer het dan met andere tactieken. Vraag hem niet zozeer om toestemming maar leg het hem op. Zo van: Luister, ik wil daar heel graag naar toe want ik heb sterk het gevoel dat ik wat voor deze mensen kan betekenen, en ik weet zeker dat ik veel kan bereiken. Dus laat het me alsjeblieft proberen zodat ik kan bewijzen dat het wel wat is. Baadt het niet, dan schaadt het niet. Jouw manager wil er weinig energie in steken, dus hoe meer je het initiatief bij jou legt en hij alleen maar "ja" hoeft te zeggen, des te sneller hij dat ook zal doen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #11 Gepost op: september 09, 2021, 09:16:03 pm »

Het is me gelukt, mijn manager belde vanmiddag en over twee weken begin ik voor vast bij deze mensen  ;D ;D ;D
Ik ben zo blij, het heeft me best veel moeite, spanning (en frustratie) gekost maar het is het waard geweest.

 8)



Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #12 Gepost op: september 09, 2021, 09:16:34 pm »

Je gidsen vragen me je niet het antwoord te geven op die laatste vraag.

Liefs,
LPChip

Nu wel misschien?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #13 Gepost op: september 09, 2021, 09:19:40 pm »

Het is me gelukt, mijn manager belde vanmiddag en over twee weken begin ik voor vast bij deze mensen  ;D ;D ;D
Ik ben zo blij, het heeft me best veel moeite, spanning (en frustratie) gekost maar het is het waard geweest.

 8)


Gefeliciteerd. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Inval cliënt werk
« Reactie #14 Gepost op: september 09, 2021, 09:20:24 pm »

Je gidsen vragen me je niet het antwoord te geven op die laatste vraag.

Liefs,
LPChip

Nu wel misschien?

Nee, nog steeds niet. Het is niet aan mij om je de realisaties te geven die hierbij gepaard gaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.089 seconden met 23 queries.