Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Channelen met een mens in het hier en nu  (gelezen 1534 keer)

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Channelen met een mens in het hier en nu
« Gepost op: augustus 23, 2021, 09:27:10 pm »

Kun je ook channelen met een mens in het hier en nu? Of is deze persoon dan in de vierde dimensie en droomfase? Dus niet zelf bewust?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Channelen met een mens in het hier en nu
« Reactie #1 Gepost op: augustus 24, 2021, 10:02:54 am »

Dat hangt ervan af wat je precies bedoelt met channelen met een mens en in het hier en nu.

Een directe één-op-één is zeker mogelijk, dit heet dan telepathie. Hiervoor moeten beide mensen er voor open staan en het kunnen. Je kan niet van iemand anders direct informatie krijgen als de ander dat niet wil of kan.

Er is ook een mogelijkheid om via je gidsen te channelen met de gidsen van de ander in het hier en nu. Dit kan lijken op directe één-op-één, maar het gaat dan via jullie gidsen. Als je niet in contact staat met je gidsen kan dit dus niet. Ook moet de ander het willen zodat zijn/haar gidsen het door willen geven aan jouw gidsen. Het hangt dan ook weer af hoe goed het contact en de communicatie van de ander z'n gidsen is of de informatie goed en helder door komt. In sommige gevallen kan een persoon bijvoorbeeld meerdere gidsen hebben die allemaal graag aan het woord zijn, waardoor je veel ruis ontvangt als je de informatie opvraagt omdat elke gids iets anders zegt.

Voor deze vorm van communicatie kun je in het hier en nu zijn, maar je moet wel je hoofd voldoende leeg hebben (meditatieve staat) om te kunnen ontvangen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Channelen met een mens in het hier en nu
« Reactie #2 Gepost op: augustus 24, 2021, 08:37:22 pm »

Hoi Chip, oké dan heb je denk ik al een beetje m'n ruis verklaard. Ik stuur nu via mijn ziel naar haar ziel, althans volgens mij. Maar zou dus kunnen zijn dat zij juist via gidsen doet omdat er inderdaad soms rare of niet kloppende antwoorden waren. En ik dus twijfelde of je dit überhaupt ook kon cap mens tot mens of enkel met gidsen, lichtwezens etc.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Channelen met een mens in het hier en nu
« Reactie #3 Gepost op: augustus 24, 2021, 09:29:56 pm »

Ja, dat kan heel goed.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Channelen met een mens in het hier en nu
« Reactie #4 Gepost op: augustus 25, 2021, 07:13:08 pm »

Dank je. Supergaaf dat dat kan!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.078 seconden met 22 queries.