Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Beelden bij het mediteren  (gelezen 1352 keer)

Anouk

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Beelden bij het mediteren
« Gepost op: juli 24, 2021, 08:19:18 pm »

Ik heb met mijn iPad even op internet geweest en ik kon soms mijn gezicht in de spiegeling van het scherm van iPad zien.
Daarna ging ik mediteren. In het begin van de meditatie kreeg ik vanzelf beelden van mijn gezichten op het scherm van iPad.
Op een andere dag zat ik bij de dagbesteding met een 3D tekenprogramma te werken. Bij het mediteren zag ik gezichten op de tekenprogramma.

Heeft dit met spiritualiteit te maken? Die beelden kreeg ik vanzelf en dat was bij het begin van de meditatie.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Beelden bij het mediteren
« Reactie #1 Gepost op: juli 25, 2021, 07:10:50 pm »

Hoi Anouk,

Als de gezichten steeds de jouwe waren, dan heeft het niets met spiritualiteit te maken. Dan is het allen de weerspiegeling die jouw dagdromen beïnvloed. Meditatie kun je dan ook niet echt doen met een iPad voor je waar je naar kijkt. Muziek aanzetten op de iPad, ja. Maar een goede meditatie doe je met je ogen dicht. Met je ogen open kan wel maar je mag niet afgeleid worden. Omdat een iPad licht geeft is dit erg afleidend voor de ogen.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: juli 25, 2021, 07:14:16 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Anouk

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Beelden bij het mediteren
« Reactie #2 Gepost op: juli 27, 2021, 10:44:54 pm »

Ik zat eerst aan de tafel met iPad te internetten. Daarna zat ik op een stoel om te mediteren. Toen ik mijn ogen dicht deed, zag ik beelden van mijn gezichten.
Bij de dagbesteding zat ik bij de PC met een 3D tekenprogramma. Na de dagbesteding ben ik met de bus naar huis gegaan. Toen ik thuis kwam, ging ik mediteren. Ook zag ik gezichten toen ik mijn ogen dicht deed. Hoe kan dit? Heeft dit niets met spiritualiteit te maken?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Beelden bij het mediteren
« Reactie #3 Gepost op: juli 28, 2021, 09:04:42 am »

In dat geval heeft het wel met spiritualiteit te maken. Dit lijkt erg op een poging van je gidsen om je beelden door te geven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.098 seconden met 23 queries.