Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging  (gelezen 1054 keer)

F,

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Kaartlegging
« Gepost op: augustus 22, 2021, 02:31:23 pm »

Hey, ik ben nieuw hier en eerlijk gezegd ook nieuw met het spirituele, maar ik ben er wel erg benieuwd naar. Over een week is mijn Vakantie voorbij en dan moet ik weer naar school (merk dat in deze corona periode een Sociale angst heb ontwikkeld), en woon redelijk ver weg van school, dus zal veel moeten reizen, nu werk ik vaak in avonden, en denk dat dit misschien minder vaak zal lukken, verder heb ik een hele leuke vriendin, zei zit helaas niet altijd even goed in haar vel maar toch voelt het als me "soulmate".

Ik ben erg benieuwd om te weten wat er in de Komende periode allemaal gaat gebeuren en of er wat gaar veranderen, en hoop eigenlijk dat met een kaartlezing er misschien iets meer duidelijkheid komt, dan wel geruststellend of dan wel dat ik me mentaal kan voorbereiden.

Hopelijk kan iemand me hier bij helpen?
Groetjes F,
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: augustus 24, 2021, 05:03:38 pm »

De kaartleggingen die ik doorgaans doe zijn niet specifiek genoeg om je hiermee te helpen.

We hebben leden die wel hele uitgebreide leggingen doen. Hopelijk wil een van hun voor jou een legging doen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: september 07, 2021, 07:02:36 pm »

Hallo F
Als je nog interesse hebt wil ik wel een kaartlegging voor je doen. Ik leg dan het Keltisch Kruis, een legging met 10 kaarten waar van alles uitkomt wat voor jou belangrijk is. Ik hoor wel of je nog een kaartlegging wil hebben.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.048 seconden met 22 queries.