Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Benieuwd naar reïncarnatie  (gelezen 1243 keer)

Sacolada

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Benieuwd naar reïncarnatie
« Gepost op: augustus 12, 2021, 05:11:07 pm »

Hallo allemaal,

Wat een leuk, gezellig kleinschalig forum is dit zeg. Ben dus nieuw hier maar zal wel behoorlijk actief zijn.  ;)

Ik heb alleen wel direct een brandende vraag. Is er hier iemand toevallig bezig met reïncarnatie en de informatie daaruit naar voren halen?
Voorheen was ik hier namelijk nooit mee bezig. Ik hielt mij voornamelijk bezig met tarot en zo af en toe een dringende boodschap doorgeven aan een dierbare van een overledenen.
In andere woorden, ik ben totaal niet thuis in het reïncarnatie verhaal. Sterker nog, het lukt mij zelfs niet om zelf de antwoorden hierop te vinden.
Hierdoor hoop ik dus dat er iemand op dit forum aanwezig is die dit wel kan.

Al een geruime tijd krijg ik bezoek van een aardige jonge dame. Ze heeft pas 1x tegen mij gesproken en was best geïrriteerd over het feit dat ik mijn eigen nicht niet herkende. Nu heb ik haar al vaker gezien, zowel in dromen als gewoon overdag. Meestel was dit in een prachtige tuin bij een Egyptisch bouwwerk.
Ze glimlachte vrijwel altijd naar me.
Door haar uiterlijk heb ik het direct aan het oude Egypte gelinkt. Dit voornamelijk door haar verzorgde uiterlijk. Haar haren zitten altijd perfect in model, ze draagt grote opvallende sieraden en heeft donkere make-up boven haar ogen.
Na wat google werk kwam ik erachter dat enkel mensen in die tijd dit zich konden veroorloven als ze behoorlijk wat geld en slaven hadden.
Hierdoor ging ik toch wel nadenken. Ben ik in mijn vorige leven een slavenhandelaar geweest of zo? Of wat deed ik in die tijd?
Het oude Egypte is heel mooi hoor en voel mij er ook gewoon rustig en vertrouwd bij. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik er met alle geweld naartoe wil om het in het echte leven te ervaren. Is er iemand die mij hier meer over zou kunnen vertellen? Is er iets dat ik moet weten? Of is het zo erg dat ik het niet eens wil weten? Het voelt gewoon alsof ik een misdadiger was voor de mensheid/slaven door "geld" te hebben.

Nu snap ik dat je meerdere levens hebt gehad hoor. Ik sta er niet al te veel bij stil als ik heel eerlijk ben. Wel weet ik bijna zeker dat ik ooit in Spanje heb geleefd. Wanneer en hoe weet ik niet. Maar ik heb een enorme afkeer naar Spanje. Niks wat daar ooit is gebeurd interesseert mij bijvoorbeeld. En ik wil er eigenlijk ook nooit van men leven naartoe. Het trekt mij totaal niet. Dus daar zal vast iets gebeurd zijn gok ik zo.

Maar goed dat oude Egypte stukje is dan weer juist ergens een rustig en fijn gevoel dat zich mengt met schuldgevoel van nu. Hierdoor ben ik toch wel heel benieuwd.

Alvast bedankt voor het lezen en reageren!
En natuurlijk tot snel allemaal op dit mooie forum.  ;D
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Benieuwd naar reïncarnatie
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2021, 06:58:19 pm »

Hoi Sacolada,

Welkom op Armina. :)

Ik weet veel van reïncarnatie, maar de vragen die jij hebt gaan eerder over jouw vorige levens dan over wat reïncarnatie is, hoe het werkt en dat soort dingen. Ik kan alleen maar doorgeven wat jouw gidsen weten en willen zeggen, maar hun hebben ook geen toegang tot jouw zielengeheugen, en hebben dus het antwoord ook niet.

Wat jij nodig hebt is regressie. Een regressietherapeut kan jou naar een vorig leven brengen, naar wat daar gebeurd is zodat je dit kan herbeleven en eventuele trauma's kan verwerken.

Een regressietherapeut zal jou in een begeleide meditatie naar een staat van trance brengen zodat jij terug in je zielsgeheugen kan gaan naar dat moment waar je informatie over wil weten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en als je meer wil weten over reïncarnatie zelf, fire away. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Sacolada

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: Benieuwd naar reïncarnatie
« Reactie #2 Gepost op: augustus 12, 2021, 07:39:57 pm »

Hoi Sacolada,

Welkom op Armina. :)

Ik weet veel van reïncarnatie, maar de vragen die jij hebt gaan eerder over jouw vorige levens dan over wat reïncarnatie is, hoe het werkt en dat soort dingen. Ik kan alleen maar doorgeven wat jouw gidsen weten en willen zeggen, maar hun hebben ook geen toegang tot jouw zielengeheugen, en hebben dus het antwoord ook niet.

Wat jij nodig hebt is regressie. Een regressietherapeut kan jou naar een vorig leven brengen, naar wat daar gebeurd is zodat je dit kan herbeleven en eventuele trauma's kan verwerken.

Een regressietherapeut zal jou in een begeleide meditatie naar een staat van trance brengen zodat jij terug in je zielsgeheugen kan gaan naar dat moment waar je informatie over wil weten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en als je meer wil weten over reïncarnatie zelf, fire away. :)

Liefs,
LPChip

Hi LPChip,
bedankt voor je snelle reactie!  ;) Ik zal eens google raadplegen of er een regressietherapeut in mijn omgeving zit waar ik een goede energie bij voel.Bedankt voor de tip!  :)

Je geeft aan dat je enkel kunt doorgeven wat mijn gidsen willen zeggen. Alhoewel dit niks met reïncarnatie te maken heeft ben ik toch wel erg benieuwd.
Ik heb mij er nog te weinig in verdiept om dit zelf te doen namelijk. Of dat Egyptische meisje moet natuurlijk gewoon een gids zijn en dat ik het gewoon verkeerd geïnterpreteerd moet hebben. ;) Zou jij eens willen luisteren of ze mij iets willen vertellen?
Alvast bedankt in ieder geval!  ;D

Groetjes, Savera. ( Mijn echte naam ;) )
Gelogd

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Benieuwd naar reïncarnatie
« Reactie #3 Gepost op: augustus 14, 2021, 11:15:36 pm »

Hallo Savera,

Antwoord op jouw specifieke vragen kan ik niet geven.
Wel algemeen. Heb zelf spontane herinneringen gehad aan vorige levens.
Daarnaast ben ik bij drie regressietherapeuten geweest. Vooral de laatste haalde veel naar boven, wat veel voor mij verklaarde.
Heb geen negatieve gevoelens meer bij vorige levens. Ik geloof dat ik deed wat ik kon en dat ik van elk leven iets leerde waardoor ik nu anders in het leven sta. Geloof ook dat ik veel levens heb gehad, waarvan meerdere in Egypte.
Ik ben daar vaak geweest in dit huidige leven en voelde me daar altijd zo thuis.
Inmiddels zijn meerdere van mijn vorige levens aan het integreren in dit leven….

Gr Ninkenike
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Benieuwd naar reïncarnatie
« Reactie #4 Gepost op: augustus 15, 2021, 12:06:51 pm »

Hoi Savera,

Ik heb enorm veel moeite om iets van je gidsen door te krijgen. Ze geven mij het plaatje en halen het dan direct daarna weer weg en veranderen het voor iets anders, en dan veranderen ze dat weer, en dan veranderen ze dat weer. Het eerste plaatje wat ik krijg lijkt wel correct, maar door het steeds veranderen kan ik het niet beetpakken zeg maar.

Het lijkt net alsof hun het zelf niet beet kunnen pakken en maar gewoon alles doorsturen in de hoop dat ik er wat mee kan.

Er is teveel ruis.

Als het je lukt om deze ruis weg te nemen (vraag me niet hoe) dan zullen je gidsen je beter kunnen helpen (eventueel via mij).

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 22 queries.