Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Soulmate op het werk  (gelezen 1108 keer)

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Soulmate op het werk
« Gepost op: juli 16, 2021, 09:28:30 am »

Ik heb best wat zielsverwanten (inc mijn tweelingziel) in mijn leven mogen ontmoeten. En ik ben dankbaar voor elke ontmoeting. Maar ik vind het vaak op mijn werk ongemakkelijk. Mijn verklaring is dat er dan niet echt aandacht aan de ziel gegeven wordt omdat je in werkrelatie zit met elkaar.
Ik heb ooit iemand ontmoet uit een vorig leven en dat voelde ook zo ongemakkelijk. Maar naarmate ik vrienden met haar werd ging het ongemakkelijke gevoel weg. Mijn tweelingziel ontmoette ik ook op mijn werk en ben ik een relatie mee aan gegaan. Toen ging dat ongemakkelijke gevoel ook weg. Ik beschrijf dat ongemakkelijke gevoel als een hele sterke aantrekkingskracht waarmee ik op dat moment niets kan. Bijna het gevoel te ontploffen van vreugde en behoefte samen te willen smelten.
Op mijn nieuwe werkplek loopt ook een man uit dezelfde zielengroep. Ik wil gewoon een werkrelatie met deze man maar steeds als hij in mijn buurt is voel ik die aantrekkingskracht. Bijna in vuur en vlam terwijl ik niet verliefd op die man ben en geen interesse heb in vriendschap of meer.
Mijn gids vertelt me ook dat we samen elkaar versterken op werkvlak en dan mooie dingen kunnen creëren. Maar die aantrekkingskracht zit me in de weg.
Iemand die hier ervaring mee heeft en weet hoe hiermee om te gaan?
Gelogd

Spirit79

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Soulmate op het werk
« Reactie #1 Gepost op: oktober 18, 2021, 07:13:26 am »

Ik lees graag mee naar een antwoord op je vraag, want herken het heel goed. Heb ook een zielsverwant op het werk waar ik naar toe gezogen wordt en alleen maar bij wil zijn, zonder verliefdheid of iets dergelijks. Gewoon een groot weten en voelen. Maar inderdaad ook heel akward omdat het een werkrelatie is...
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Soulmate op het werk
« Reactie #2 Gepost op: oktober 18, 2021, 11:44:47 am »

Ik heb deze vraag op een of andere manier gemist. Excuus.

Soms komt dit gevoel van aantrekkingskracht uit het feit dat je een deel van jezelf herkent in de ander en er resonantie is. Vaak is dit gevoel ongemakkelijk omdat je daarmee bij je eigen gevoel komt dat je probeert weg te stoppen.

Als je dit gevoel bij jezelf op zoekt en een plek weet te geven, zal ook het ongemakkelijke weggaan, dan wel een stuk minder worden.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.108 seconden met 23 queries.