Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Break up  (gelezen 965 keer)

wildflower

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Break up
« Gepost op: juli 04, 2021, 12:13:48 pm »

Hoe kan het dat je als jongen (21 jaar) na uit elkaar te gaan na relatie van 3,5 jaar, geen gevoel van gemis hebt en die persoon zo goed als helemaal vergeet? Ik ben een meisje en ik ga er kapot van en ik mis hem elke dag, maar hij heeft dit niet. Hij was echt smoor verliefd op mij waardoor het niet zo is dat hij niet om me geeft en daarom niks voelt. Dus dan vraag ik me af, komt dat gevoel mss nog?  :(
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Break up
« Reactie #1 Gepost op: juli 04, 2021, 07:04:05 pm »

Hoi Wildflower,

Er kunnen 2 dingen spelen.

1. Hij voelde vanaf het begin niets en deed alsof. Mannen zijn primair rationele mensen en vrouwen primair gevoelsmensen. Het kan voorkomen dat een man helemaal doorschiet in z'n ratio dat hij z'n gevoel dichtstopt. Dan nog kan hij een relatie met een vrouw krijgen en lijkt er in eerste instantie liefde te zijn. Verliefdheid maakt namelijk blind, dan ziet de ander dat niet. In zo'n geval als de relatie dan ten einde is, dan, omdat z'n gevoel geblokkeerd is, voelt hij het niet.

2. Hij voelde het ook, maar nu het uit is, heeft hij z'n gevoel dicht gezet omdat het te pijnlijk voor hem is, en hij nu op z'n ratio verder gaat. Hij voelt wel, maar alles wat dichtbij genoeg komt duwt hij weg, waardoor het net lijkt alsof hij gevoelloos is.

In beide gevallen betekend het in ieder geval dat het voorgoed voorbij is. Ga daarom verder. Verwerk jouw gevoel en weet dat er een nieuwe relatie op je pad komt zodra je daar weer voor open staat.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.209 seconden met 22 queries.