Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Slaapverlamming of entiteit?  (gelezen 1288 keer)

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Slaapverlamming of entiteit?
« Gepost op: juli 03, 2021, 03:02:09 pm »

Hoi Allemaal,

Ik zit met een vraag of ik vannacht een slaapverlamming heb gehad, of dat er een entiteit op bezoek is geweest.

Voor het slapengaan heb ik mezelf nog geaard door middel van meditatie. Ik visualiseerde mezelf dat er ankers vanuit mijn stuitje en voeten goed verankerd waren diep in de aardkorst.
Daarna heb ik mijn Gidsen gevraagd of ze mij konden helpen door mij in bepaalde situaties inzicht te geven.

Ik voelde ineens tijdens het dromen een soort van wind over mij waaien. Hierdoor werd ik (half)wakker en besefte ik dat de wind echt over mijn lichaam waaide. Ik kreeg kippenvel maar kon niet bewegen. Die windvlaag is denk ik een keer of 4 over mijn lichaam gewaaid. Waarna ik terug kon bewegen, ik ben toen naar toilet gegaan en merkte dat mijn lichaam bijna helemaal gevoelloos was. Daarna ben ik terug gaan slapen en heb ik terug hevig gedroomd.

Herkent iemand dit verhaal? Zou dit een slaapverlamming of entiteit geweest zijn?

Groetjes,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Slaapverlamming of entiteit?
« Reactie #1 Gepost op: juli 04, 2021, 11:58:50 am »

Het is een combinatie van beiden.

Als je net wakker bent, maar nog echt op het randje van wakker worden zit, dan ben je zo ontspannen dat je lichaam zelf nog nagenoeg slaapt. Je kan je dan niet bewegen en je hebt de mogelijkheid om vanuit de 4e dimensie te ervaren omdat je nog half daar bent en half op aarde. Zo kon je die windvlagen voelen welke een entiteit was die met je bezig was.

Toen je beter terug in je vel kwam en daadwerkelijk uit bed kon stappen had je last van slaap verlamming.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Slaapverlamming of entiteit?
« Reactie #2 Gepost op: juli 06, 2021, 12:31:41 am »

Bedankt voor je reactie, LPChip!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.049 seconden met 23 queries.