Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Waarom is corona in de wereld gekomen?  (gelezen 3188 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Gepost op: mei 27, 2021, 08:21:40 pm »

Ik vraag me al een tijd af waarom corona in de wereld is gekomen. De ene persoon zegt dit, een ander weer iets anders, niemand weet het volgens mij zeker. Weet iemand misschien hier op dit forum wat de echte reden is waarom corona in de wereld is gekomen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2021, 10:23:29 pm »

De reden waarom heeft een aantal redenen.

De liefde is het aan het winnen van de elite, en de elite heeft daarom bijna geen grip meer. Ze hebben dit plan ontwikkeld als stok achter de deur maar hebben het nu ten uitvoer gebracht omdat ze niets anders meer konden doen, ze verliezen hun macht, en dit is hun laatste poging om het terug te krijgen.

De elite heeft het corona virus laten ontwikkelen en is op de markt gekomen met meerdere doelen.
1. Enorm veel geld verdienen door mensen jaarlijks te laten inenten
2. Mensen verzwakken, want hoe sterker de mens is, hoe minder ze gehersenspoeld kunnen worden
3. Mensen tegen elkaar opzetten zodat er verdeeldheid ontstaat en dat verzwakt mensen weer
4. Mensen die het doorhebben op alle mogelijke manieren zwart maken zodat hun energie ook naar beneden gaat, ze gaan twijfelen en uiteindelijk ook gehersenspoeld worden.
5. Transformatie naar een elite staat en de macht naar zich toe halen (dit moet nog komen) maar willen ze gaan doen door al het geld alleen nog maar digitaal te maken en door tracking.
6. Tracking mogelijk maken door 5G en corona paspoort etc waardoor uiteindelijk machtsmisbruik mogelijk wordt. Men die zich tegen de elite keert kan dan heel makkelijk uitgeschakeld worden door alle rechten te ontnemen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #2 Gepost op: juni 11, 2021, 08:48:38 pm »

Heel helder en voor een heel groot deel ook herkenbaar. Wel lastig dat je zonder vaccinatiepaspoort geweigerd kunt worden (zoals in het buitenland), maar ik ga er vanuit dat er in de toekomst anders mee omgegaan wordt. Dat hoop ik in ieder geval  ;).

Maar helpt het om de vaccinatie te nemen of doet het meer kwaad dan goed in / met je lichaam? En wat doet het vaccin op de langere termijn in je lichaam? Weet jij dit misschien? Het is allemaal nog niet zo lang op de markt, wel getest en veilig zeggen ze maar mijn gevoel vertrouwd dit (vanaf het begin al) niet.
« Laatst bewerkt op: juni 11, 2021, 08:59:37 pm door B1986 »
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #3 Gepost op: juni 11, 2021, 08:49:11 pm »

En bedankt voor je reactie trouwens!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #4 Gepost op: juni 11, 2021, 10:48:19 pm »

Nee, de vaccinatie niet nemen tenzij je echt niet anders kan. Het is heel slecht getest en het doel van de vaccinatie is om allen die al slecht is qua gezondheid uit te roeien.

Ik ben hartpatient, en heb daardoor eerder de kans gekregen om de vaccinatie te nemen. Maar ik heb ook al gelezen dat de kans op bloedstolsels als bijwerking van de vaccinatie bestaat en geen kleine kans is. Als er 1 ding is wat ik als hartpatient niet moet hebben is het dat. Dus... de kans dat ik dood ga aan corona is kleiner dan dat ik dood ga door de vaccinatie.

Maar om een voorbeeld te geven hoe slecht het is, ze zijn nu al bezig om plannen te maken om de kinderen te laten vaccineren. Terwijl steeds is gezegd dat kinderen helemaal niet ziek kunnen worden. Dus ja, ze hebben nu voor veel geld de vaccinaties ingekocht en doktoren zeggen al dat ze nu iedereen laten inenten omdat ze van de vaccinaties af moeten.

En nee, veilig is het ook niet. Er zijn genoeg alternatieve kanalen waar je de echte waarheid kan leren, die zo hard van de mensheid wordt weggehouden. Ik heb al gelezen dat bepaalde vaccins je rdna herschrijven waardoor je als het ware auto-imuun ziektes kan krijgen. bah bah..

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #5 Gepost op: juli 04, 2021, 08:09:17 pm »

Het is goed dat jij weet dat je beter geen vaccinatie kunt nemen. Ik zie een aantal van mijn cliënten (ouderen) sinds ze zijn gevaccineerd achteruit gaan, er is zelfs een cliënt een paar weken na een vaccinatie overleden. En ik hoor nog wel eens dat mensen er heel erg ziek van worden.

Ik heb (ook) via via van iemand gehoord dat je auto immuunziektes op de langere termijn kunt krijgen, eigenlijk best erg om te weten. Ik houd het zelf bij gezonde voeding, voldoende bewegen en wat extra supplementen :). Daar voel ik me goed bij.

Maar heb jij een idee met hoe dat in de loop der tijd gaat met bijvoorbeeld reizen naar het buitenland en alle maatregelen over de hele wereld, die ieder land zelf bepaald? Wordt alles op den duur weer normaal of blijven ze 'ons de wetten voorschrijven' (zolang er corona is, of andere virussen)?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #6 Gepost op: juli 04, 2021, 09:19:37 pm »

Hoe het exact gaat lopen weet ik niet, maar het is niet iets wat ze voort kunnen blijven laten duren, want veel mensen gaan uiteindelijk dood aan de vaccinatie, dus er gaat een keerpunt komen waarop er genoeg mensen met de juiste kennis in opstand gaan komen en dan stopt het.

Er is nu een nieuwe variant van het virus, en zo ver ik kan zien is dit gewoon dat mensen die de injectie gehad hebben nu ziek worden. Die mensen krijgen dan weer opnieuw een injectie tegen de variant en na een stuk of 10 verwacht ik dat hun ergens een keer dood gaan. De zwakken verliezen, en mensen die zich laten hersenspoelen, tja...

Maar het is erger dat de media zo veel censuur toepast. Er zijn nu piloten die zeggen dat je na de vaccinatie tenminste een maand lang niet moet vliegen omdat de kans op trombose vorming heel groot is. Er zijn al 3 piloten overleden na de inenting door trombose vorming.

En ja, het vaccin maakt mRNA aan met een heel klein deeltje van het virus, maar dit is dus wel gelijk iets wat jouw lichaam voor goed veranderd. Dit is dan ook waar de auto-immuun ziektes vandaan komen en andere bijwerkingen.

Heel veel mensen zijn blij dat ze zich kunnen laten vaccineren en doen dat massaal. Deze snappen dan ook niet dat ik het niet doe maar ik heb ook al gemerkt dat het gewoon zinloos is om een dialoog aan te gaan, dus ik ben daar mee gestopt. Hen waarvan ik weet dat ze ervoor open staan, die informeer ik, voor de rest heb ik m'n energie nodig om zelf gezond te blijven, dus dat doe ik niet.

Wat overigens ook heel erg is, is dat vrouwen onder de 40 door het vaccin onvruchtbaar kunnen worden, en nu heeft de media gezegd: vrouwen onder de 40 moeten geen alcohol drinken want dan kunnen ze onvruchtbaar worden. Zo veel jaren gaat dat prima, nu wordt dit als dekmantel gebruikt. Echt belachelijk.

Dus ja, do your research, en nog veel belangrijker, ga bij elk statement na hoe dat 10 jaar geleden ging, want dan kun je heel veel onnozele leugens er zo uit halen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #7 Gepost op: juli 05, 2021, 06:46:33 am »


 Ik heb al gelezen dat bepaalde vaccins je rdna herschrijven waardoor je als het ware auto-imuun ziektes kan krijgen. bah bah..

Een vaccin zal nooit in staat zijn om jouw rdna te herschrijven. Het enige wat een vaccin doet is het triggeren van het afweersysteem, maar dan zonder echt aangevallen te worden door een schadelijk virus. Het doel daarvan is om het virus (die wel echt landurige schade kan veroorzaken) een stap voor te zijn.

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #8 Gepost op: september 26, 2021, 09:03:07 pm »

LPChip, weet jij misschien hoe lang alle corona maatregelen nog blijven? Zoals verplicht vaccinatiebewijs of negatief testbewijs laten zien als je bijvoorbeeld uit wil gaan eten? Gewoon eigenlijk niks meer mag zonder een van die bewijzen te laten zien?

Wanneer krijgen we onze vrijheid weer terug? Wanneer worden er genoeg mensen wakker en gaan die op staan en zorgen dat we weer in een prettige, normale samenleving kunnen leven en worden de mensen die aan de macht staan uitgeschakeld?
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #9 Gepost op: september 26, 2021, 09:09:49 pm »

Citaat
Hoe het exact gaat lopen weet ik niet, maar het is niet iets wat ze voort kunnen blijven laten duren, want veel mensen gaan uiteindelijk dood aan de vaccinatie, dus er gaat een keerpunt komen waarop er genoeg mensen met de juiste kennis in opstand gaan komen en dan stopt het.

Het gaat gewoon te lang duren, ik raak gefrustreerd  :(
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #10 Gepost op: september 26, 2021, 09:15:34 pm »

En ik maak me ook zorgen om bepaalde mensen en hun gezondheid. De gezondheid van sommige van mijn (oude en/of kwetsbare) cliënten gaat erg hard achteruit, dat is moeilijk om aan te zien. Ik denk echt dat de vaccinatie hieraan bijdraagt, want toen ik op een gegeven moment hoorde dat mensen een oproep gaan krijgen om zich te laten vaccineren kreeg ik een angstig / paniekerig gevoel. Heel negatief in ieder geval. En ook hoe mensen worden gehersenspoeld, ook degene die twijfelden, dat zowat iedereen zich maar heeft laten vaccineren. Iedereen gaat er maar van uit dat het veilig is en doen het vaak omdat anderen het ook doen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #11 Gepost op: september 27, 2021, 05:53:28 pm »

Ik heb geen antwoord op de tijdspanne. Ik weet dat 2021 staat voor transformatie en september is een belangrijke maand daarin, maar het is en blijft lastig.

Het enige wat ik wel zeker weet is dat zolang jij je energie hoog weet te houden, je in staat blijft om de leugens te doorzien. Hoe lager je energie wordt, des te meer je gaat twijfelen. Dat is namelijk de methode van het hersenspoelen.

Hoe werkt het: De machthebbende zenden hun waarheid uit en mensen die een hoge energie hebben, zien die leugens direct en gaan er niet in mee. Dus ze brengen de energie van iedereen naar beneden. Hoe lager de energie, hoe minder men in staat is om zelf te denken en gaan twijfelen en zien niet meer goed wat wel klopt en niet. Mensen gaan vanaf dat moment met de grootste groep mee of laten zich leiden door hen waarvan ze vertrouwen dat die het wel weet.

Je snapt dat de massa nu gaat voor vaccineren dus dat is wat het gehersenspoelde gros nu doet. Zolang je energie hoog is, kun je je eigen gevoel gebruiken om te weten dat iets echt heel erg onjuist is.

En vergeet niet, meditatie helpt je om je energie hoog te houden. Neem gerust een dagje vrij en plan deze in als "herstel" dag om je energie weer om hoog te brengen. Extra slaap is in dat geval geen luxe maar noodzaak.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #12 Gepost op: december 28, 2021, 03:11:04 pm »

Inmiddels zijn we een hele tijd verder en hebben al veel mensen hun boosterprik gehaald. De zoveelste corona variant is in de wereld en het lijkt net alsof er niets tegen helpt. Het is voor mij moeilijk te begrijpen dat mensen 'de waarheid' niet zien en nog steeds 'niet wakker geworden zijn'.
Hoe kan het dat mensen nog steeds denken dat vaccineren helpt?

Ik heb van een heel deskundig iemand gehoord dat de vaccinatie er juist voor zorgt dat het virus reageert op de vaccinatie en hierdoor muteert. Hierdoor wordt het virus in stand gehouden, precies het omgedraaide van wat er wordt gezegd door deze en gene op tv. Hoor ook regelmatig in mijn omgeving dat er bijna hele gevaccineerde families / gezinnen corona hebben. Ik heb zelf al een paar keer milde corona gehad en zo maakt mijn lichaam zelf antistoffen aan. Dat was vroeger met o.a. de griep toch ook? Voelt voor mij goed zo.

Ik werk voornamelijk met ouderen, zie vele achteruit gaan. Niet zoals het hoort te gaan, ik vind het (opvallend) snel gaan. Het voelt soms alsof ik in een verpleeghuis werk in plaats van bij ouderen die nog thuis kunnen blijven wonen (ook evt. met hulp van thuiszorg). Dan weet je dat je met mensen werkt die in hun laatste levensfase zitten. Zoals het de laatste tijd gaat en wat ik meemaak, dan denk ik echt van hoe lang gaat dit nog door op deze manier en hoeveel mensen komen in deze 'oorlog' nog te overlijden?

Wat is dit voor leven? Bepaalde mensen hebben het voor het zeggen, bepalen alles wat er wel en niet mag. Ik heb er alle begrip en respect voor als het echt niet anders kan, dit echt nodig is, maar sinds wanneer kunnen en mogen mensen zelf hun eigen verantwoordelijkheid niet meer nemen? En waar is onze vrijheid gebleven? En vooral ook: Waar is de liefde gebleven?

Mensen worden al bijna twee jaar bij elkaar weg gehouden, bang gemaakt voor alles en iedereen en leven in angst. Zijn en worden nog steeds gehersenspoeld.
Misschien is het weer eens tijd om iets te organiseren (vanuit thuis) om eens wat positiviteit in de wereld te sturen en die machthebbers uit te schakelen?
LPChip, is dat een idee?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #13 Gepost op: december 29, 2021, 02:52:11 pm »

Mijn gidsen willen zich niet mengen in dit hele corona gedoe, maar hebben me recent wel willen vertellen dat de Omnikron variant ontstaan is doordat wetenschappers in Afrika geprobeerd hebben zelf een vaccin te maken.

Het is echter inderdaad zo dat met name de Omnikron variant weliswaar snel om zich heen grijpt, maar mensen ook lang zo ziek er niet van worden. Alles met, je moet je vaccineren enzo is allemaal propaganda. Als je gewoon je immuun systeem goed op orde houdt, je geen andere klachten hebt waardoor je immuunsysteem zwakker is dan normaal en je geen domme dingen doet waardoor je normaal gesproken een griep zou kunnen krijgen, dan zal je inderdaad weinig tot geen last van het virus hebben. Met name het halen van de vaccinaties en booster prikken zorgt ervoor dat je immuun systeem zwakker wordt waardoor, als je corona krijgt, je er meer last van hebt. Ik hoor nu juist van mensen die corona krijgen met vaccinaties dat hun er slecht aantoe zijn, en dat mensen die zich niet hebben laten inenten het makkelijker overwinnen omdat hun eigen immuun systeem het beter oplost.

Ik weet dat de normale griepprik de oorzaak is dat er elk jaar een griep uitbraak is, en dacht dat dit voor corona ook hetzelfde zou zijn, maar dat heb ik niet kunnen bevestigen. Met de griepprik is het zo dat hen die de prik krijgen zelf het virus gaan aanmaken en dan drager worden voor anderen. Mogelijk dat dit gebeurd met Corona, maar ik weet dat niet zeker. Met name omdat elke nieuwe variant in een land lijkt te ontstaan en de oude variant zich lijkt op te lossen, lijkt het er eerder op dat nieuwe varianten uit labaratoria's komen.

Ik heb geen antwoord op vragen als, hoe lang gaat het nog door. Maar ik geloof er heilig in dat de situatie zal veranderen en we dit achter ons kunnen laten. Liefde is hetgeen waardoor we gaan winnen, daarom wordt er met allerlei maatregelen enzo gezorgd dat mensen geen liefde meer kunnen ervaren. Maar het is gelukkig ons eigen wil om dat te doen, dus heb elkaar lief.

Ik zal eens kijken of er binnenkort een astrologisch evenement komt waarbij we weer wat extra liefde de wereld in kunnen sturen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Waarom is corona in de wereld gekomen?
« Reactie #14 Gepost op: januari 08, 2022, 05:58:38 pm »

Het is en blijft voor mij een moeilijke periode waarin we zitten, ik zou echt heel graag zien dat de wereld weer wat vrolijker en positiever wordt. Om het even in het kort te zeggen.

Wat ik de afgelopen week heb gehoord van verschillende mensen is dat ze geen vaccinatie meer nemen of hebben genomen. Dat is positief. Ik heb ook van iemand gehoord dat de booster ervoor kan zorgen dat je er ongeveer een week van ziek in bed ligt, zo heftig kan hij zijn voor sommige mensen. Dat zou niet de bedoeling moeten zijn, want daarvoor neem je er geen. Wel erg voor de mensen die er zo ziek van worden.

Citaat
Ik zal eens kijken of er binnenkort een astrologisch evenement komt waarbij we weer wat extra liefde de wereld in kunnen sturen.

Heel graag!  :)
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.064 seconden met 23 queries.