Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: telepatische ervaringen  (gelezen 7130 keer)

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
telepatische ervaringen
« Gepost op: januari 28, 2009, 11:44:53 am »

hey lieve mensen,

Ik heb laaste tijd zulke heftigen ervaringen met een persoon, telepatisch.
Mijn engelen zeggen dat we in onze vorige levens geliefdes waren.

Gisteravond zat ik tv te kijken en ik voelde een aanwezigheid, op gegeven moment kwam echt een bol van zwarte energie bij me ik zie toen niet verder komen.
Ging het terug en bleef het op afstand en werd het meer donkerblauw wel beetje fel.

Ik voelde zijn verdriet, zijn gemis aan echte liefde.
Hij zei niet veel, ik voelde hem gewoon intens.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet maar ik voel me zo erg verbonden met hem.

Ook had ik er vantevoren al toen ik ging afwassen dat hij over me vertelde, ik twijfel wel even aan mezelf of ik nu niet zomaar dingen zag of voelde..

Maarja twijfel nooit aan je twijfel en het voelde echt anders.

Hebben mensen hier ervaringen mee..?

liefs
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: telepatische ervaringen
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2009, 11:54:22 am »

Ik heb wel ervaringen met telepathie, maar dat is met levende mensen.

Ik denk wel dat het waar is zoals je het beschrijft.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: telepatische ervaringen
« Reactie #2 Gepost op: januari 28, 2009, 10:12:19 pm »

hahaha ow oke..

ja dat is met de mijne ook hoor, die persoon is levend haha..

ben benieuwd naar andere ervaringen van mensen
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: telepatische ervaringen
« Reactie #3 Gepost op: februari 19, 2009, 09:14:50 pm »

Hey ik heb de laatste tijd ook een aantal ervaringen gehad met verschillende levende personen, zal het in het kort even neerzetten.

1: voorval op mn werk onze stagiaire wilde iets niet vertellen maar gaf wel hints zodat je kon raden.. Opeens dacht ik over de collega langs mij dat ze aan iets dacht, toen ik later vroeg wat ze dacht klopte dat ook met wat ik dacht.

2: vriendin van mij heeft bijna een vriend, ze is allemaal aan het daten dit was ze aan mij aan het vertellen toen ik opeens dacht in me zelf zullen ze al gezoend hebben? zat een beetje te twijfelen of ik het zou vragen of niet (toch maar niet gedaan) toen mn vriendin hetzelfde moment opeens zei we hebben nog niet gezoend! (Het was net of ze antwoord gaf op de vraag die ik in mn hoofd had zitten)

3: vriendin van me is bezig huisje te zoeken om samen te wonen(45min rijden van waar ze nu woont). Toen haar broer opeens tegen me zei in de kroeg dat hij dacht dat ze nu echt iets hadden gevonden en weg zou gaan thuis. Ik had toen het gevoel dat hij dit heel erg vond en niet wilde dat zn zus weg zou gaan. Hij liet dit verder niet merken en zei er niks over. Toen ik paar dagen later van iemand hoorde dat hij dat tegen diegene had gezegd.

4: collega van mij had "iets leuks" om te laten zien/vertellen, eigenlijk wilde ze wachten tot iedereen bij elkaar was. Maar daar had ze geen geduld voor dus wilde ze mij alvast laten zien. Toen ik dach: ze gaat trouwen. En jawel op de kaart stond of ze wilde trouwen en de zelfde naam als haar vriend en zoontje wilde dragen!


Dit is allemaal nog niet zo lang geleden gebeurt, maar volgens mij heb ik dit wel vaker alleen nu ben ik er pas bewust mee bezig en valt het me pas op zeg maar..

Heb ook heel erg vaak dat ik tegelijkertijd precies hetzelfde zeg met iemand anders (dan floept het er bij mij gewoon uit), of ik iets zeg en de ander zegt dat wilde ik net zeggen. Volgens mij valt dat ook onder telepathie, of hebben jullie er een andere mening over?
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: telepatische ervaringen
« Reactie #4 Gepost op: februari 20, 2009, 11:48:34 pm »

hoi hoi,

Ik denk dat veel wel onder telepathie valt ja..

Bij mij gaat veel dieper, ik kan echt voelen wat iemand heeft meegemaakt, die gene laat me beelden zien, in me dromen weet ik al paar weken van tevoren wat die gene gaat doen.
Wat voor plannen die gene gaat maken en dergelijke, voornamelijk in dromen krijg ik dat.

Ik weet qua als ik gewoon wakker ben haha, wanneer die gene gaat bellen, waarvoor die gene gaat bellen, of die gene boos is...
Wat er gaat gebeuren, eigenlijk bijna alles.

Maar ik heb ook bij een vriendin van me elke keer als ze mij wil bellen, bel ik, als ze pijn heeft in der kies, krijg ik dat ook en dan krijg ik door dat zij het is, en sms ik haar heb je pijn in je kies en dan zegt ja..?????? creepy...!!!

Dat soort dingen.

Ik heb ook met mensen die ik niet ken of gewoon een collega, 1tje heeft al kennelijk 3 dagen hoofdpijn, ik ook kon niet plaatsen waar maar opeens zat ik naast hem, en ik zie tegen hem heb je al paar dagen hoofdpijn, ja.. ik zo ja ik ook, hahahahha niet dat ik die van hem heb hahah.. ndat zei ik maar niet...

Maarre dit soort dingen kan bij mij heel erg diep gaan.

hahah
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: telepatische ervaringen
« Reactie #5 Gepost op: februari 25, 2009, 01:51:13 pm »

Ik had dat laatst ook met hoofdpijn... Nu is hier afgelopen dagen carnaval geweest en ondanks dat had ik sochtends eigenlijk nergens last van. Mijn vriend had wel hoofdpijn al bijna 2 weken zei die. toen vroeg ik waar de hoofdpijn zat en hoe het voelde, maar dit vond hij moeilijk uit te leggen, maar toen voelde ik het ook.. en kon ik het hem vertellen
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.138 seconden met 22 queries.