Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mijn ervaring met channeling  (gelezen 1516 keer)

Anouk

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Mijn ervaring met channeling
« Gepost op: mei 20, 2021, 05:54:41 pm »

Ik heb een boek 'Leren channelen' van Wendy Ebus gekocht en gelezen.
Tijdens het mediteren maak ik met mijn hart verbinding met aarde en kosmos. Dan laat ik energie naar mijn lichaam stromen.
Ik word door rustige ademhaling rustig. Ik weet niet of ik op juiste manier in trance kom. Tijdens het mediteren gebeurt er vaak niets, maar soms krijg ik wel beelden zoals: bos, bloemen, gekleurde raam in de kerk. Maar ik heb nog geen contact met een gids gehad.

Hoe komt het dat er vaak niets gebeurt als ik channel?
Kan ik beter naar een medium in mijn woonplaats gaan. Maar zij is nu bezig met verbouwing van 2 maanden.
Of kan ik mijn foto naar je privé bericht sturen zodat je kunt zien of ik wel of niet makkelijk kan channelen en of ik wel op juiste manier doe?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mijn ervaring met channeling
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2021, 06:39:28 pm »

Beste Anouk,

Je wil zo graag channelen dat je denkt dat het ook gelijk werkt. Dat is niet zo. Dit is iets wat veel ervaring nodig heeft en heel veel tijd kost.

Waarom het niet lukt mag ik van je gidsen niet zeggen omdat het heel belangrijk is in je leerproces dat je zelf ontdekt hoe het werkt. Als ik je exact de stappen zou vertellen waarom het wel of niet werkt, dan zal dat ervoor zorgen dat je alleen matig kan channelen. Ze geven aan dat je wel potentie hebt maar ze zeggen er gelijk ook bij dat dit voor jou een hele lange en moeizame weg zal zijn.

Het hebben van contact met je gidsen is niet heel moeilijk. Ik heb er genoeg over op Armina geschreven dat je kan terugvinden met de zoekknop.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Anouk

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Mijn ervaring met channeling
« Reactie #2 Gepost op: mei 20, 2021, 07:01:04 pm »

Wat betekenen beelden die ik zag (zie boven)?

Hoe kom ik in trance?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mijn ervaring met channeling
« Reactie #3 Gepost op: mei 20, 2021, 11:24:52 pm »

De beelden die je zag hebben niet in alle gevallen een betekenis gehad maar waren er om te oefenen. Voordat je betekenisvolle dingen kan ontvangen is het belangrijk dat je eerst leert te ontvangen. De betekenis komt later wel.

Je hebt geen trance nodig voor channelen. Je hoeft alleen in een meditatieve toestand te zijn. Dat wil zeggen, geen gedachten in je hoofd, niets dat afleidt en vooral geen stress etc. Vandaar ook dat je kan channelen met je ogen open, dat zou met trance niet lukken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.122 seconden met 22 queries.