Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?  (gelezen 3510 keer)

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #15 Gepost op: november 03, 2021, 01:29:05 pm »

Dank LPchip. Ik durf het hem niet te zeggen. Sta op het punt mijn nieuwe onderkomen te betrekken en heb er totaal geen zin in. Ik had naar mijn hart moeten luisteren en niet me laten pushen die woonruimte aan te nemen. Ik ben echt radeloos en moet de hele dag huilen. Zie geen uitweg uit mijn problemen. Zou jij miss hien eens aan mijn gidsen willen vragen hoe ik met deze situatie kan omgaan en of er kans is dat mijn ex man en ik weer samen zouden kunnen komen? Hij heeft inmiddels ook een andere vriendin maar ik voel dat hij nog steeds van mij houdt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #16 Gepost op: november 03, 2021, 02:35:08 pm »

Deze situatie is een leermoment voor je. Er zijn meerdere richtingen en deze hangen af van welke actie je onderneemt. Je gidsen vragen me echter om het hierbij te laten omdat je anders de les niet leert.

Niets doen en het maar laten gebeuren is ook een beslissing, maar of dat de juiste is...

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #17 Gepost op: november 03, 2021, 06:38:10 pm »

Dat snap ik, wat je zegt. Ben net thuis en de tranen houden niet op met stromen. Ik besef me dat ik de grootste fout van mijn leven heb gemaakt. Ik heb, voor de volledigheid van het verhaal, ook een nieuwe vriend (nou ja, nieuw, al anderhalf jaar) maar kom erachter dat deze man niet goed voor me is. Ik voel me emotioneel niet veilig bij hem. Omdat hij zelf een zeer instabiele, onzekere en jaloerse pwrsoonlijkheid heeft. Nu de echte verliefdheid afneemt zie ik dit heel helder. Hij heeft hemel en aarde bewogen dat ik ging scheiden en nu ik dat gedaan heb, neemt hij afstand, trekt aan en stoot af. Ik had zo’n lieve man. Wat heb ik gedaan?!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #18 Gepost op: november 03, 2021, 09:36:01 pm »

Ga na wat jij het liefst wil en probeer naar dat doel te werken. Of alles lukt of niet, je bent dan wel bezig met het bereiken van datgeen wat jij wil. En ja, dat betekend ook dat je over bepaalde angsten heen moet.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.024 seconden met 23 queries.