Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?  (gelezen 3509 keer)

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel

Beste forummers,
Ik sta op ern kruispunt in mijn leven, het gevoel dat alles op losse schroeven staat en de bodem onder me zomaar kan verdwijnen. Zou iemand mij willen helpen met een kaartlegging danwel inzicht van de gidsen? Alvast bedankt!
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #1 Gepost op: mei 03, 2021, 04:17:05 pm »

Ik heb 3 april een kaartlegging voor je gedaan waarvan je zei dat je er veel aan had en je daardoor wist dat je op je intuïtie kon vertrouwen. Kaartleggingen hebben de tijd nodig en na een half jaar zijn ze helemaal uitgewerkt en kan je weer om een nieuwe legging vragen als je advies/inzicht nodig heb. Als ik nu weer kaarten zou leggen zie je veel dezelfde kaarten terug komen maar dan vaak op een andere plaats omdat dingen steeds veranderen en er beweging is. Er lagen toen meerderen kaarten met het getal 2 wat dualiteit laat zien en ook nu heb je twijfels. Terwijl die kaartlegging liet zien dat je de goede weg aan het volgen was en je niet hoefde te twijfelen.
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #2 Gepost op: mei 03, 2021, 05:10:17 pm »

Beste Hogepriesterea,
Je hebt gelijk. Ik denk dat ik op zoek ben naar bevestiging dat ik daadwerkelijk op het goede pad zit. Er gebeuren, zonder in persoonlijk detail te treden hier, een heleboel erg heftige dingen in mijn leven die ook veel invloed hebben op de mensen in mijn directe omgeving. Dat maakt voor mij het nemen van besluiten heel moeilijk omdat ik het voor iederen goed wil doen en toch óók voor mezelf. Het is nu alsof de wereld compleet overhoop staat, de Toren kaart komt daarmee erg overeen. Alsof er een grote storm woedt die meedogenloos alles omver blaast en vernietigt wat niet meer goed stevig staat. Dat is de situatie waarin ik me bevind. Daarom denk ik dat ik bevestiging zoek dat ik wel het juiste pad volg.
Liefs,
Coralie
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #3 Gepost op: oktober 02, 2021, 12:52:41 pm »

Beste hogepriesteres,
We zijn nu een half jaar verder en je legging is helemaal uitgekomen. Ik zit in echtscheiding nu. Ik sta nu opnieuw voor grote beslissingen en zou een nieuwe legging van jou zeer op prijs stellen!
Hoop dat je dat wilt doen..
Liefs Coralie
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #4 Gepost op: oktober 04, 2021, 02:21:57 pm »

Ga ik voor je doen.
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #5 Gepost op: oktober 04, 2021, 05:54:15 pm »

Wat fijn! Dat zou me erg helpen!
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #6 Gepost op: oktober 05, 2021, 01:08:10 pm »

De belangrijkste punten van de kaartlegging geef ik je hieronder even door.

Waar het om gaat, de kern laat zien dat je nu vast zit, wat als een blokkade voelt, je stroomt niet.

Je hoeft geen liefdadigheid ( waarschijnlijk van je ex ) te verwachten en dat is wel een probleem.

Je wens/doel is om een gelukkig gezin te krijgen met vreugde en harmonie.

De eerste kaart in de toekomst is waar je over ongeveer een maand bent en zegt dat je dan op je woorden moet letten en er niet zomaar van alles uit moet flappen. Kijk uit voor onvoorziene gebeurtenissen. Verder laat deze kaart een impulsief karakter en onrust zien.

Over jouzelf is te zien dat je je bewust gaat worden van je eigen kracht en mogelijkheden en daardoor ben je tot grote daden in staat. Alles is mogelijk en te realiseren dus zet je talenten in. Je hebt alles bij je wat je nodig hebt.

Je bent bang voor gevoelens van melancholie en je vindt het moeilijk om je eigen pad te bewandelen. Toch is dat wat je moet doen en veel hangt af van de keuzes die je maakt want daardoor kan je je eigen lot veranderen.

De laatste kaart geeft een antwoord voor nu of is waar je over ongeveer een half jaar zult zijn en daar ligt een hele mooie en positieve kaart. De Ster. Je zult dan ervaren dat je dicht bij je innerlijke bron bent waaruit je universele wijsheid, inzicht en creativiteit kunt putten. Er komt een tijd van hoop en belofte, geloof en liefde. Laat oude rollen en aangeleerde gewoontes los en wees jezelf. Vertrouw op de toekomst.

Er zijn in deze kaartlegging 3x Bekers, 3x Pentakels, 1x Staven en 3x Grote Arcana
Zwaarden ontbreken maar die heb je eigenlijk wel nodig om bewuste keuzes te kunnen nemen en voor communicatie.

De kaart die door de hele kaartlegging loopt en dus heel belangrijk is voor nu is Pentakels II. Iedere actie wekt een tegenactie op, de wet van oorzaak en gevolg. De kaart laat een levenskunstenaar zien die al zijn energie gebruikt voor het uitdenken van plannen. Het getal 2 laat dualiteit zien.

Ik hoop dat je wat inzicht gekregen hebt.

Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #7 Gepost op: oktober 06, 2021, 11:34:38 pm »

Dank Hogepriesteres! Ik reageer morgen inhoudelijk, moet nu gaan slapen.
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #8 Gepost op: oktober 19, 2021, 09:08:15 pm »

Lieve Hogepriesteres,
Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Dat komt zo; ik kreeg zeervonverwavht een woonruimte toegewezen en heb erg getwijfeld of ik daarop in zou gaan. En op dit moment ben ik ziek. En eindelijk de tijd om te reageren.
Ik kan heel veel met deze legging omdat ik bijna alles herken behalve geen liefdadigheid hoeven verwachten van mijn ex man; hij heeft mij juist pas geholpen met een vloer leggen in mijn nieuwe huis en is behulpzaam dus dat herken ik niet. Maar het overige wel. Het geeft me moed te weten dat er betere tijden aankomen. Ik ga inderdaad nogal gebukt onder melancholie momenteel en twijfel soms zelfs of ik wel goed heb gedaan aan de scheiding. Met mijn vriend ( die ik al twee jaar ken) loopt het ook niet altijd zo lekker en soms voel ik me heel verdrietig. Daar komt bij dat alles nu overhoop staat, letterlijk, en daar kan ik slecht tegen. Eens mijn huisje is ingericht en ik er echt zal wonen, hoop ik dat de rust wederkeert. Ik mag er twee jaar wonen en moet dan weer wat anders zoeken. Of bij mijn vriend gaan intrekken. Dat gaat de toekomst leren. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik liefst nee had gezegd tegen dit huis en nog wat bij mijn dochter was gebleven in ons oude huis. De bedoeling was dan om in januari bij mijn vriend in te trekken maar omdat hij ook steeds best wat bezwaren laat horen, voelde dat ook niet helemaal goed. Omdat ik het tegen mijn ex en mijn vriend had verteld dat ik een urgentie kreeg, hebben zij erop aangedrongen het toch te doen omdat het wel een buitenkans was. Had ik niemand wat verteld, dan had ik het huis afgewezen... dus enige spijt heb ik wel.
Goed, dit was het hele verhaal. Ik hoop echt dat het goed kont en ik me toch thuis ga voelen. Het deit dat het tijdelijk is maakt ook dat ik me niet echt kan aarden.
Heb jij hierop iets te zeggen vanuit jiyw gevoel?
Dank je wel alvast!
Liefs,
Coralie
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #9 Gepost op: oktober 20, 2021, 10:18:02 am »

Hoi Corellie
De kaarten klopten wel maar mijn interpretatie dus niet. De kaart die bij jou probleem liefdadigheid liet zien moet dan anders geïnterpreteerd worden. Kan het zijn dat je het moeilijk vindt dat hij je blijft helpen? De kaart laat Pentakels VI zien en laat het probleem zien dat er is. Misschien dat hij door jou steeds te helpen ( dus liefdadigheid ) jou aan het twijfelen brengt of je de juiste keus hebt gemaakt door toen uit elkaar te gaan. Als je je er nog steeds niet in kan vinden ga ik even verder denken want er zijn altijd meerdere betekenissen.

Je moet weten dat er geen verkeerde keus is. Je intuïtie zei je dat het misschien toch geen goed plan is om in januari bij je vriend in te trekken. Dit kwam op je pad en dan is dat meest niet voor niets. Laat het voor nu los en probeer er een fijne woning van te maken, een plekje voor jezelf. Ik denk dat dat voor jou nu goed is. Hoe alles gelopen is en hoe het verder gaat zal de tijd leren. Dat hangt ook heel erg van jou af. Jij kan altijd opnieuw weer kiezen en zo kan je je lot ook veranderen. Door de keuzes die je maakt of niet maakt. Probeer lief voor jezelf te zijn en af en toe gewoon even te zitten met je ogen dicht om dichter bij jezelf te komen.

Ik denk dat het allemaal wel goed komt.
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #10 Gepost op: oktober 23, 2021, 04:33:23 pm »

Mijn ex man brengt mij niet bewust (vanuit hem) aan het twijfelen denk ik, maar het gebeurt wel! Doordat zaken met mijn nieuwe vriend niet zo lekker lopen, bespeur ik twijfel bij mezelf of ik er wel goed aan heb gedaan om mijn hele leven op de schop te gooien. Mijn ex helpt mij omdat we nog steeds goed met elkaar omgaan. Het was niet zijn keuze om met ons huwelijk te stoppen. Pijnlijk allemaal. Ik heb erg veel te verwerken van de afgelopen jaren maar vind daarvoor nog niet de rust. Mijn vriend is een nogal negatief ingesteld persoon die nu erg veel energie bij me wegtrekt en ik vraag me dan ook af of ik dit nog lang volhoud. Ik ben bijna hersteld van mijn griep en ga dan proberen een plek voor mezelf te maken. Ik zie overal huizenhoog tegenop.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #11 Gepost op: oktober 23, 2021, 08:22:52 pm »

Het kan ook zo zijn dat deze vriend op je pad is gekomen, juist om je te laten zien wat je wel al had.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #12 Gepost op: oktober 26, 2021, 09:30:36 pm »

Wat LPChip zegt klinkt ook logisch. Dan kan het ook zo zijn dat jou probleem  (de kaart die liefdadigheid laat zien ) is dat je niet in wil zien hoe goed je ex het met je voor heeft of dat je het eigenlijk goed had en je misschien beter bij hem had kunnen blijven. Zoals ik zei moet de kaart kloppen.
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #13 Gepost op: oktober 30, 2021, 08:15:14 pm »

Ai dat doet pijn. Ik beken eerlijk, en dat heb ik nog tegen niemand gezegd, dat ik spijt heb van mijn keuze. Liefst zou ik de klok terugdraaien en keihard aan ons huwelijk werken. Maar de scheiding is een feit en volgende week betrek ik mijn woonruimte. Ik heb elke dag zoveel verdriet nu, om alles. En twijfel of ik de wens het universum in zal sturen om weer met mijn ex man samen te komen. Ik weet dat hij nog steeds van mij houdt. Maar aan de andere kant; het ging al een hele tijd niet meer goed. Misschien moet ik maar leren dat gedane zaken geen keer nemen en op de blaren zitten. En zelf een leven op poten zetten.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
« Reactie #14 Gepost op: oktober 30, 2021, 10:43:02 pm »

Je kan een gesprek met hem aangaan en kijken of je de scheiding ongedaan kan maken als dat iets blijkt wat jullie beiden willen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.064 seconden met 23 queries.