Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: De Toren, voor het eerst  (gelezen 1069 keer)

KayleighsAwakening

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
De Toren, voor het eerst
« Gepost op: april 24, 2021, 12:53:26 pm »

Hoi allemaal!
Gisteren vloog voor het eerst De Toren uit de kaarten tijdens het schudden. Geen andere kaarten, maar met enig verder vragen kwam er vooral uit dat het ging om emotionele groei en mezelf. Endat ik het over zeven maanden kon verwachten. Nu ben ik natuurlijk enorm zenuwachtig, want in al mijn kaartleggingen heb ik nog nooit eerder De Toren gekregen.

Willen jullie jullie ervaringen met De Toren delen? Is het altijd een negatieve (ook al is het uiteindelijk goed) ervaring zoals de dood van een geliefde, plotseling verliezen van je baan of kan het ook een positieve grote gebeurtenis zijn?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: De Toren, voor het eerst
« Reactie #1 Gepost op: april 24, 2021, 01:12:56 pm »

Alle kaarten in een tarot deck zijn zowel goed als slecht, afhankelijk van de vraag die erachter zit.

Wanneer een kaart spontaan uit het deck valt is dit een teken dat je gidsen een speciale boodschap hebben en dat die kaart belangrijk is voor dit moment.

In de tarot is het zo dat als een kaart omgedraaid is, dan is de betekenis van de kaart het tegenovergestelde.

Als laatste heeft elk deck een eigen betekenis bij de kaart, en die kun je opzoeken in de documentatie die bij de kaart komt.

Met deze informatie zou je moeten kunnen nagaan wat de kaart voor je betekend. Probeer ook na te gaan waar je op dat moment aan dacht.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.055 seconden met 22 queries.