Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: heeft deze rare droom een betekenis?  (gelezen 1544 keer)

kleumpje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
heeft deze rare droom een betekenis?
« Gepost op: april 20, 2021, 10:01:38 pm »

Ik had afgelopen nacht een heel levendige droom alsof het echt gebeurde, ik ben nadien dan ook kletsnat wakker geworden. Ik heb soms nog rare dromen maar deze kan ik me nog steeds heel goed herinneren en hij blijft ook hangen in mijn hoofd. Misschien weet er hier iemand wat hij kon betekenen?

Mijn mama maakte me wakker want was al 4u in de namiddag omdat ik anders de dag zou doorslapen en 's avonds niet meer zou kunnen slapen. We praten wat en blijkt dat papa papieren is vergeten mee te nemen voor 't werk. Blijkbaar moesten die in zoutleeuw in een bedrijf geraken. We kennen niemand die daar moet zijn om ze mee te nemen enkel een nonkel die er al woont.
Mama gaat kijken naar geluid van droogkast waar mijn lakens van mijn bed in zitten omdat er een rare piep is. Als ze de deur van de kamer opendoet is er rook ma ze weet niet van waar die komt, niet uit de droogkast allesinds.
Ik beslis om in de gang te gaan kijken en zie door het raam van de living dat er een dikke zwarte wolk buiten hangt door het raam van de andere kamer, ik doe de deur open en merk dat er brand is in badkamer en ik zie het vuur achter de kier van de openstaande deur  Ik roep dat mama meteen naar buiten moet langs achteren en overweeg hoe snel ik boven in mijn slaapkamer mijn handtas en nog wat dingen nog kan halen en misschien ook nog wat papieren van mama. Ik twijfel even maar loop toch de trap op en word wakker.
Speelde zich af in het huis waar ik vroeger woonde met mijn ouders en waar ik heel mijn jeugd heb doorgemaakt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: heeft deze rare droom een betekenis?
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2021, 05:27:46 pm »

Hoi Kleumpje,

Dit is een verwerkingsdroom waarbij het onderbewustzijn beelden van alledaags die nog opgeslagen ligt verwerkt. Er zit niet rechtstreeks een betekenis achter.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

kleumpje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: heeft deze rare droom een betekenis?
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2021, 07:58:36 pm »

oke heel erg bedankt voor je reactie!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.043 seconden met 22 queries.