Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: kaartlegging voor kath  (gelezen 5164 keer)

Kath

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
kaartlegging voor kath
« Gepost op: januari 27, 2009, 07:33:25 pm »

Ik ben altijd zeer geïnteresseerd geweest in tarotkaarten enz maar heb het helaas tot nog toe zelf niet geleerd/gedaan...

Ben dus ook erg geïnteresseerd in wat er voor mij uit komt..
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: kaartlegging voor kath
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2009, 08:02:49 pm »

Hoi Kath,

Zal voor jou ook aankomende dagen tarot kaarten leggen.

Liefss aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Kath

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: kaartlegging voor kath
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2009, 08:11:05 pm »

Hoi Kath,

Zal voor jou ook aankomende dagen tarot kaarten leggen.

Liefss aNNe
Bedankt Anne! Super dat je dat wil doen
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: kaartlegging voor kath
« Reactie #3 Gepost op: januari 28, 2009, 03:03:19 pm »

Kaartlegging voor Kath,
Ik heb 1 kaart voor verleden, 1 kaart voor heden en 1 kaart voor de toekomst getrokken.


1ste kaart Gematigheid- Verleden

Gematigheid staat voor nieuw levenswater.
Zij vertegenwoordigt de balans tussen het bewuste en onbewuste. Ze herhinnert je eraan om de middelweg te bewandelen omdat deze meer harmonie zal bieden.


2de kaart De wereld- Heden

De wereld is het sumbool van eenheid en compleetheid.
Je hebt jezelf kunnen brengen tot de persoon wie je hoort te zijn. Het nummer van deze kaart 21, is het getal van volledigheid.
Zeg jezelf bij deze kaart; ik heb meer kennis en begrip van mijn ware ik. Bedenk hoever je bent gekomen.


3de kaart De keizerin- Toekomst


De keizerin vertegenwoordig gevoelens en onze zintuigen.
Ze symboliseert ook de bewuste geest en voor wie daar voor open staat, zal ze hen helpen de waarheid te zoeken.


Ik hoor wel je reactie erop :)
Liefss aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Kath

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: kaartlegging voor kath
« Reactie #4 Gepost op: januari 28, 2009, 03:55:58 pm »

Kaartlegging voor Kath,
Ik heb 1 kaart voor verleden, 1 kaart voor heden en 1 kaart voor de toekomst getrokken.


1ste kaart Gematigheid- Verleden

Gematigheid staat voor nieuw levenswater.
Zij vertegenwoordigt de balans tussen het bewuste en onbewuste. Ze herhinnert je eraan om de middelweg te bewandelen omdat deze meer harmonie zal bieden.
Ik moet inderdaad weer richting die middeweg...

Citaat
2de kaart De wereld- Heden

De wereld is het sumbool van eenheid en compleetheid.
Je hebt jezelf kunnen brengen tot de persoon wie je hoort te zijn. Het nummer van deze kaart 21, is het getal van volledigheid.
Zeg jezelf bij deze kaart; ik heb meer kennis en begrip van mijn ware ik. Bedenk hoever je bent gekomen.
Ze leren ons dat we nooit af zijn, dat we altijd moeten blijven leren, maar ondanks dat ben ik sinds een maand ongeveer blij met wie ik ben, ben ook veranderd in mijn doen en laten en het "mooie" (hoewel het een negatief gevolg heeft gehad) is dat andere mensen het ook opgemerkt hebben....

Citaat

3de kaart De keizerin- Toekomst


De keizerin vertegenwoordig gevoelens en onze zintuigen.
Ze symboliseert ook de bewuste geest en voor wie daar voor open staat, zal ze hen helpen de waarheid te zoeken.


Ik hoor wel je reactie erop :)
Liefss aNNe
Deze begrijp ik niet zo goed...

Ik hoop dat ik ze allemaal juist geinterpreteerd heb.. :) Dankje voor de snelle reactie!
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: kaartlegging voor kath
« Reactie #5 Gepost op: januari 28, 2009, 04:16:07 pm »

Hej Kath, de 1ste kaart staat voor iets uit verleden de 2de kaart voor nu dus, en de derde kaart voor toekomst :) het klopt dat je die nog niet zo begrijpt want dat moet nog gebeuren ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.111 seconden met 23 queries.