Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hoe ik met mijn gidsen communiceer en jullie kan helpen  (gelezen 1142 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Hoe ik met mijn gidsen communiceer en jullie kan helpen
« Gepost op: april 04, 2021, 11:53:42 pm »

Veel mensen vragen zich af hoe ik met mijn gidsen communiceer. Niet zozeer van: hoe kan iemand het doen, maar gewoon hoe het proces bij mij, LPChip, gaat.

Wanneer iemand mij een vraag stelt en ik deze lees, krijg ik vaak een connectie. Dit kan met mijn eigen gidsen zijn, dit kan met de gids van de ander zijn en het kan soms ook een connectie met de persoon zelf of de persoon waarover de vraag gaat zijn (gestuurd via mijn en deze persoon z'n gidsen).

Ik krijg dan informatie over deze vraag in de vorm van directe kennis. Ik weet dan ineens dingen die ik niet kon weten. Dan krijg ik er een gevoel achteraan waaraan ik vaak kan voelen van wie het afkomstig is en of hetgeen positief, negatief, neutraal of iets anders is. Vervolgens vraag ik aan mijn gidsen of ik het juist door krijg en dan krijg ik meestal een positief of negatief gevoel door. Indien het negatief is krijg ik vaak extra informatie door en snap ik meer hoe het zit.

Vaak in een langer bericht heb ik meerdere keren contact met mijn gidsen en krijg ik stukjes informatie per keer door. Soms krijg ik veel in één keer door en dan kan ik mijn reactie heel snel schrijven.

Soms krijg ik ook gewoon niets door. Dan vraag ik via mijn gidsen waarom. Ik krijg dan vaak het antwoord dat de ander het niet wil zeggen of dat het niet belangrijk is, of dat ik het wel mag weten, maar degene die het vraagt niet of elke andere reden dat gidsen kunnen hebben om het mij niet te willen vertellen. Meestal als de ander het niet mag weten maar ik wel krijg ik als nog wel wat informatie door maar maak ik dan ook gelijk de kanttekening bij mijn reactie dat de gidsen het niet willen zeggen en waarom niet en geef dan net genoeg informatie zodat de ander wel weet dat dit klopt en eventueel via mij een stap in de goede richting kan zetten.

Gelukkig mag ik heel vaak gewoon doorgeefluik zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.187 seconden met 22 queries.