Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ook nog een vraag over de liefde  (gelezen 1340 keer)

AnnaPanna

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Ook nog een vraag over de liefde
« Gepost op: maart 24, 2021, 09:05:46 pm »

Beste Armina forummers, ik heb net even mijn vorige vraag wat gespecificeerd en bedacht me dat ik nog een tweede vraag heb. Namelijk over de liefde; zal ik ooit met de man die nu mijn gekiefde is, gaan samenwonen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ook nog een vraag over de liefde
« Reactie #1 Gepost op: april 04, 2021, 10:51:33 pm »

Hoi AnnaPanna,

Voor deze vraag heb ik geen kaartlegging gedaan, dat gaat je niet helpen. Zo'n legging is niet specifiek genoeg.

Je gidsen willen echter wel het woord doen en zeggen het volgende:

Er is een kans dat dit gaat gebeuren, maar deze kans is echter niet groot. Er zijn veel dingen die niet synchroon lopen, en dat moet eerst voordat de basis voor samenwonen er is. Hun advies is om eerst de basis te leggen binnen de relatie, voordat jullie samenwonen als een serieus doel bespreken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

AnnaPanna

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Re: Ook nog een vraag over de liefde
« Reactie #2 Gepost op: april 04, 2021, 11:20:39 pm »

Oké, dank je wel! Ik denk dat ik wel weet wat er moet gebeuren. Eerst een plek voor mezelf vinden.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ook nog een vraag over de liefde
« Reactie #3 Gepost op: april 04, 2021, 11:45:20 pm »

Dat is slechts een klein gedeelte.

Jullie zijn zoekende binnen de relatie en zitten niet op 1 lijn. Je kan niet samenwonen als jullie niet beiden jullie visier (of jullie pijlen) dezelfde kant op hebben staan. Je moet allebij hetzelfde willen en allebij ongeveer hetzelfde over bepaalde dingen denken, dan kunnen jullie ook samen de stap zetten tot samenwonen.

Zou je nu al gaan samenwonen, dan zul je bijvoorbeeld veel frustratie krijgen over de meeste details en dat kan leiden tot een breuk in jullie relatie omdat er dan te veel stress op komt te staan. Iets wat volgens je gidsen niet hoeft en zonde zou zijn. Alles op z'n tijd. Eerst zorgen voor de basis, dan groeien naar meer stabiliteit dan komt samenwonen vanzelf, is wat je gidsen benadrukken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.122 seconden met 22 queries.