Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Zou iemand voor mij kaarten willen leggen?  (gelezen 1106 keer)

AnnaPanna

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Zou iemand voor mij kaarten willen leggen?
« Gepost op: maart 22, 2021, 06:18:04 pm »

Beste Armina Forummers,
Ik ben AnnaPanna en nieuw hier. Ik val meteen met de deur in huis; zou iemand kaarten voor mij willen leggen? Ik zou graag willen weten of er in het komend jaar een andere baan voor mij is weggelegd en hoe het komend jaar 2021 er in grote lijnen uit zal zien. Alvast veel dank!
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2021, 09:00:49 pm door AnnaPanna »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zou iemand voor mij kaarten willen leggen?
« Reactie #1 Gepost op: april 04, 2021, 10:49:03 pm »

Hoi AnnaPanna,

Ik heb een I-Ching kaart voor je getrokken.

De kaart die ik heb getrokken is deze:

34. De Macht van het Grote
Dit hexagram duidt op weelde, overvloed, gunstige situaties, enorme kansen. Aan jou om daar op een positieve manier optimaal gebruik van te maken.
Het spreekt voor zich dat zo'n hexagram succes belooft op welk terrein je ook je vraag hebt gesteld.
Het enige gevaar bestaat erin dat je overmoedig wordt nu alles vanzelf in je schoot lijkt te vallen. Ga niet naast je schoenen lopen, en word niet arrogant, want dan ben je al die mooie dingen zo weer kwijt! Als je op een juiste (lees: rechtvaardige) manier met die voorspoed weet om te gaan, wordt dit een van de 'betere' periodes uit je leven.
Dit is bovendien een tijd waarin reizen prettig en veilig is, en waarin werkzoekenden meer dan een gemiddelde kans maken op een (overigens leuke) baan.
Als je wilt verhuizen, of je carriere in een nieuwe richting sturen, heb je eveneens de zegen van de kosmos.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

AnnaPanna

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Re: Zou iemand voor mij kaarten willen leggen?
« Reactie #2 Gepost op: april 04, 2021, 11:21:35 pm »

Dank je wel! Dat geeft goede hoop! Ik ben ook aan het solliciteren naar een andere baan.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.089 seconden met 22 queries.