Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Advies Studie  (gelezen 1298 keer)

LarryFroza

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Advies Studie
« Gepost op: februari 19, 2021, 03:58:05 pm »

Hallo,

Dit jaar ben ik begonnen met een Graduaatsopleiding van 2 jaar (Orthopedagogie), Omdat ik vorig jaar deze opleiding deed in Bachelorniveau (3jaar) maar dit was me te zwaar gegrepen. Nu zijn mijn punten veel beter en ben ik op al mijn vakken geslaagd, behalve mijn taken van mijn stage.. daar had ik een buis op en krijg nu te horen dat ik hierdoor niet verder mag doen met mijn stage en er dus ook vakken wegvallen. ik zou 1 jaar extra moeten studeren alleen door een onvoldoende op mijn stage taken, terwijl het enorm goed verliep op mijn stageplek.. Ik was hier enorm graag en het was echt mijn ding. ik heb dus nu heel de week niks meer te doen heel het jaar lang omdat mijn stage wegvalt, behalve 3 vakken meevolgen. Ik ben nu enorm gedemotiveerd en weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Willen mijn gidsen hier iets over zeggen?

Groetjes Larry
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Advies Studie
« Reactie #1 Gepost op: februari 20, 2021, 11:25:19 pm »

Je gidsen zeggen tegen me dat het een reden heeft, maar meer willen ze me niet zeggen. Tijd zal dit aan je tonen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.172 seconden met 22 queries.