Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging?  (gelezen 1450 keer)

Tiffy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Kaartlegging?
« Gepost op: februari 16, 2021, 11:18:08 pm »

Hallo allemaal,

zelf ben ik heel erg bezig met lenormand leggingen, alleen voor mezelf vind ik dat altijd lastig en maakt het mij angstig. Zou iemand eventueel een legging voor mij willen doen? Ik heb best wel wat zorgen/vragen waar ik wat inzichten op zou willen....

Ik ben ook lerende, dus tips zijn altijd welkom :)
Gelogd
~The worst part about having a mental illness is people expect you to behave as if you don't~

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging?
« Reactie #1 Gepost op: februari 17, 2021, 01:51:19 pm »

Hoi Tiffy
Ik wil wel een kaartlegging voor je doen. Ik werk niet met Lenormand kaarten maar ik leg het Keltisch Kruis. Dat is een legging met tien kaarten die van alles laten zien. Laat maar even horen of je dat ook goed vind en anders is er misschien een ander die lenormand kaarten voor je kan leggen.
Gelogd

Tiffy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging?
« Reactie #2 Gepost op: februari 17, 2021, 10:27:11 pm »

Hoi Tiffy
Ik wil wel een kaartlegging voor je doen. Ik werk niet met Lenormand kaarten maar ik leg het Keltisch Kruis. Dat is een legging met tien kaarten die van alles laten zien. Laat maar even horen of je dat ook goed vind en anders is er misschien een ander die lenormand kaarten voor je kan leggen.

Hoi! Lijkt me erg interessant zo'n legging. Ik heb interesse! :)
Gelogd
~The worst part about having a mental illness is people expect you to behave as if you don't~

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging?
« Reactie #3 Gepost op: februari 18, 2021, 01:03:15 pm »

Hieronder de kaartlegging. Ik wil graag feedback hebben. Geef ook even door waar jij je niet in kan vinden want dan kijk ik daar even verder naar. Omdat er altijd meerdere betekenissen zijn en ik niets weet van jou en je omstandigheden kan het dat niet alles gelijk voor 100% klopt.

1) De kern laat zien waar het om gaat en daar ligt De Ster. Deze kaart laat hoop, belofte en liefde zien. Het is een hele positieve kaart. Belangrijk voor jou om oude en aangeleerde gewoontes los te laten en op de toekomst te vertrouwen.

2) Jou probleem is Bekers VII. De kaart laat zien dat er veel keus was maar dat het illusies waren die op niets zijn uitgelopen. Ook is het goed om jezelf meer in het licht te zetten.

3) Waar jou probleem vandaan komt is Zwaarden IX. De kaart laat de donkere nacht van de ziel zien en een rouw periode. De negen zwaarden staan voor verdriet, tranen, scheiding, pijn, wanhoop, rouw, vertwijfeling maar ook voor hoop en genezing.

4) In het verleden ligt de Koning van Pentakels. Een wilskrachtig persoon die verstandig omgaat met geld. Hij leeft in overvloed en is een gulle gever.

5) Je wens/doel is De Geliefden. Het is kaart VI en het getal 6 is het getal van de keuze. Je komt voor een keuze te staan waar je zelf je verantwoordelijkheid voor moet nemen. Je staat op het punt een verbinding aan te gaan in een relatie of je wilt met liefde en toewijding ergens aan beginnen. Luister naar je ziels en harts verlangen maar gebruik ook je verstand zegt deze kaart.

6) De eerste kaart in de toekomst is waar je over ongeveer een maand bent en daar ligt De Dood. De kaart laat nieuwe ontwikkelingen, een verandering, overgang of transformatie zien die op je pad gaat komen. Je zult oude banden, eigenschappen of contacten verbreken. Er komt een verandering in je bewustzijn waardoor je in een andere staat van zijn gaat komen. Als je weet dat iets om iemand niet meer bij je past durf die situatie of die persoon dan los te laten. Waar een eind is, is ook altijd weer een nieuw begin.

7) De kaart die iets over jou vertelt is De Kluizenaar en dat is je innerlijke leraar. De kaart laat de weg zien naar je eigen innerlijk. Door te leven in het hier en nu en tijd te maken voor bezinning zal je rust en innerlijke vrijheid ervaren. Neem de tijd je af te stemmen op je volgende stappen of levensdoelen. Vlucht niet want je neemt jezelf overal mee naartoe.

8) Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed is De Ridder van Bekers. Deze kaart laat boodschappen van liefde en vriendschap zien.

9) Je hoop en/of vrees is Staven V en laat een gevecht in jezelf zien.

10) De laatste kaart geef je een antwoord of laat je het vermoedelijke verloop zien en dan ben je daar over een half jaar. Daar ligt de Aas van Pentakels. Dat is de meest gelukbrengende kaart van de Kleine Arcana. Een goed voorteken, talenten, geld en geluk laat de kaart zien.

Wat ook belangrijk is te weten is dat wat je zaait je ook zult oogsten. Spoedig zal de situatie waar je nu in zit veranderen en dan krijgen goede krachten hun uitwerking.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.072 seconden met 22 queries.