Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vader overleden in droom  (gelezen 1472 keer)

Tiffy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Vader overleden in droom
« Gepost op: februari 15, 2021, 10:21:24 pm »

Goedeavond iedereen,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik had vannacht een ontzettend enge, nare droom. Ik heb eigenlijk nooit écht nachtmerries. Iig niet echt hele nare of enge. Meestal valt het wel mee. Maar nu schrok ik sinds tijden weer met een bonzend hart wakker…

Ik droomde dat ik met mijn vader, zusje en zijn ex vriendin was. Zijn ex vriendin was niet echt een leuke vrouw… dus ik vond het al gek. We waren een dagje samen en hij en zijn ex gingen een trap op in een huis en mijn vader ging nog ergens een zolderkamertje op met een trap. De deur viel dicht en er ontstond brand, waardoor mijn vader niet uit die kamer kon komen en schreeuwde en op de deur bonste en levend verbrandde…… Zijn geschreeuw ging door merg en been en kon ik niks doen om hem te redden en was hij overleden. Het verdriet wat ik voelde was ZO intens. Ik heb in mijn droom dagen lang gehuild, ben niet uit bed gekomen en wilde niks doen. Het verdriet, het geschreeuw, alles was echt ZO ontzettend intens en heftig en toen schrok ik wakker…..

Ik weet niet wat dit voor betekenis heeft….Maar ik ben nu al de hele dag ontzettend emotioneel en bangig. Ik dacht eerst dat het iets te maken heeft met zijn ex, dat zij gevaarlijk is ofzo… Maar ik heb geen idee. Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n intense, enge droom gehad….

P.S. Mijn vader leeft nog in real life! Dat heb ik toen ik vanochtend wakker werd gelijk gechecked… ^_^”
Gelogd
~The worst part about having a mental illness is people expect you to behave as if you don't~

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vader overleden in droom
« Reactie #1 Gepost op: februari 16, 2021, 08:42:14 am »

Hoi Tiffy,

Het gebeurd vaker dat je in je droom teruggaat in de tijd naar een situatie die eerder gebeurde. In jouw geval zorgde dit ervoor dat je vader en ex nog bij elkaar waren.

Als je droomt over familie, dan geeft deze droom vaak een deel van jezelf aan. Elk persoon in je droom symboliseert dan een deel van jezelf, en hetgeen waarmee iets gebeurd, representeert dan dat stukje in jezelf.

Je vader staat in de meeste gevallen voor autoriteit.

In je droom gaat het over levende verbranding icm autoriteit. Ik zou daarom concluderen dat jouw onderbewustzijn bang is dat je dood gaat door wat de autoriteiten willen.

Als ik dat naar het nu vertaal in het echte leven, hoewel ik je niet persoonlijk ken, hebben we natuurlijk wel het huidige corona crisis gebeuren en protesten waarin je veel in het nieuws hoort over onrecht en noem het maar op. Het lijkt bijna een spiegeling van deze dingen.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.053 seconden met 22 queries.