Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Energie sturen op afstand  (gelezen 1668 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Energie sturen op afstand
« Gepost op: juni 13, 2021, 11:04:36 pm »

Mijn vraag is of dat ik iemand via een foto kan behandelen? Energie sturen (zoals rust en positiviteit) om de persoon te helpen? Heeft dit effect?

Ik doe dit al een tijd bij iemand waar ik een band mee heb. Haar partner is vorig jaar overleden waar ze het (nog) moeilijk mee heeft en een dochter van haar heeft problemen in haar huwelijk. Ik wil haar zo graag helpen  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Energie sturen op afstand
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2021, 11:38:44 pm »

Het kan zeker. Ik doe het ook en ben er ver gevorderd in. Of jij het kan en hoe goed je bent, kan ik moeilijk beoordelen.

Maar aan iemand denken en energie sturen door wilskracht werkt sowieso, ook al is dit alleen basis energie.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Energie sturen op afstand
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2021, 05:38:17 pm »

Heb vandaag een moeilijk, intensief gesprek met haar gehad. Ik zat helaas te veel in mijn hoofd in plaats van bij mijn gevoel, heb erge hoofdpijn vandaag.
Het gaat niet goed met haar, ze heeft nog veel verdriet en stoot mensen (familie) van haar af als ze hulp aanbieden, voelt zich dan schuldig, terwijl ze die wel nodig heeft, dat beseft ze zelf ook. Ook wijst ze mensen af die haar uitnodigen of willen bezoeken en ze ziet er tegenop om de deur uit te gaan terwijl ze heel sociaal is. Ze heeft wel een huisarts (hij kent haar al heel lang en goed) waar ze op terug kan vallen en als ze haar familie meer toelaat ook. En bij mij stelt ze zich best wel open, ze vertrouwd mij. We hebben een fijne band, hebben veel overeenkomsten.
Ze voelt zich over het algemeen rustig thuis, misschien helpt mijn energie sturen wel, maar kan ook toeval zijn.

LPChip, heb jij misschien een tip of advies voor mij of en hoe ik haar zou kunnen helpen of kan ondersteunen?
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Energie sturen op afstand
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2021, 05:39:03 pm »

En alvast bedankt voor je reactie!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Energie sturen op afstand
« Reactie #4 Gepost op: juni 25, 2021, 12:28:32 pm »

De belangrijkste tip die ik je kan geven is deze:

Iedereen leeft zijn eigen leven. Je leeft nooit die van een ander. Zoals jij jouw leven heeft, heeft zij die van haar. Je moet je dan ook niet verantwoordelijk voelen voor haar welzijn. Je mag haar uiteraard helpen, maar ze moet dat wel zelf willen.

Het beste wat je kan doen is in de gesprekken met haar proberen haar te laten inzien dat ze zelf geholpen wil worden, en dan hulp aanbieden. Maar als ze dat niet doet, dan zul je je erbij neer moeten leggen. Alleen op die manier kun je genoeg afstand behouden en heeft haar welzijn geen invloed op jou. Want als jij en jouw leven gaat leven, en dat van haar, dan ga je er zelf aan ten onder.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Gedachtengrover

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Energie sturen op afstand
« Reactie #5 Gepost op: november 14, 2022, 08:58:31 pm »

Ik kan op alle mogelijk manieren contact leggen met andere zielen en energie sturen, het gaat vanzelf, of ik wijs mensen aan in gedachten en de realiteit.

Heb dit zelf al heel mijn leven en juist onder controle moeten brengen om het niet te hebben.

Mijn beste tip, probeer het uit met bv een foto van een kennis van iemand die je kent maar nog nooit hebt ontmoet, dan kun je feedback krijgen als die persoon daar open voor staat en geholpen wilt worden.

Of zoek iemand daarna op en voel het zelf aan als je in dezelfde omgeving bent.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.091 seconden met 23 queries.