Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag  (gelezen 1422 keer)

CharlieD

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Vraag
« Gepost op: januari 18, 2021, 08:08:10 pm »

Het gebeurt heel vaak dat ik vaak voor ik in slaap val, even heel erg koude rillingen voel. Dit duurt nooit lang. Heel sporadisch heb ik dit tijdens de dag ook eens. Zomaar.
Kan iemand hier wat meer uitleg over geven?
CharlieD
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2021, 01:09:46 pm »

Hoi CharlieD,

Als je in slaap valt, dan gaat je ziel uit je lichaam. Normaal gesproken val je eerst in slaap voordat dit gebeurd, maar bij jou komt je ziel net iets eerder los waardoor wat je ervaart aanvoelt als koude rillingen.

Terwijl ik dit typ krijg ik het gevoel dat er mogelijk meer is. Mogelijk heb je een entiteit bij je die je voelt zodra je gaat slapen omdat je dan van de 3e naar de 4e dimensie gaat en je dat beetje extra ervaart.

Wat betreft het voelen overdag, als je minder goed geaard bent, kun je ook meer dingen uit de spirituele (4e dimensie) wereld voelen. Als deze entiteit af en toe bij je komt zou dat het kunnen zijn.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

CharlieD

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2021, 02:01:10 pm »

Hallo LOChip
Dank u voor uw reactie. Die entiteit waar u over spreekt, is dit positief of hoe moet ik dit ervaren?

Grtjs CharlieD
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2021, 04:09:00 pm »

Ik zei mogelijk. Ik weet niet of het zo is, maar een entiteit kan koude rillingen geven. Ik krijg verder geen gevoel bij een entiteit, dus dat is mogelijk niet aan de hand, of je gidsen weigeren dat aan me door te geven. Maar mijn gidsen vroegen me om dit toch te vermelden, omdat andere mensen dit ook lezen en het mogelijk voor hun geldt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.108 seconden met 22 queries.