Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: wat is de zin  (gelezen 1330 keer)

illusionary

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
wat is de zin
« Gepost op: januari 18, 2021, 04:36:09 pm »

Ik heb een leven waarin ik kamp met persoonlijkheidsstoornis ontregelde emoties en diepe depressies. Ik word ouder en ben echt op zoek naar de zin achter die depressies. Ik kan mijn verleden waarin ik opgroeide in een disfunctioneel gezin maar moeilijk loslaten. De zin van dit alles is me een groot vraagteken, het vechten al jarenlang om te overleven. Ik weet dat de zin ervan is dat onze ziel lessen moet leren maar ik raak er niet uit. Ook heb ik overal spierpijn armen , benen, rug en schouders. Ik wil er zo graag uitkomen. Ik ben steeds moe. Ik lees nogthans vaak spirituele boeken maar ik raak niet over mijn stemmingswisselingen en heftige emoties. Ook ervaar ik veel angst. Graag zou ik het spiritueel bekijken omdat het me dan de moed zou geven om verder te gaan. Wat is de bedoeling van jarenlange depressies en overleven? Grtj illusionary
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: wat is de zin
« Reactie #1 Gepost op: januari 18, 2021, 05:47:31 pm »

Hoi illusionary,

Je hebt last van meerdere trauma's uit vorige levens wat bij elkaar voor dit lastige pakket zorgt. Hier zit een stukje "schuld afbetaling" bij. Roekeloze acties uit je vorige leven zorgen ervoor dat je nu een moeilijker leven hebt om onder andere te leren dat je niet zo maar alles kan en mag doen. Normaal gesproken is het de bedoeling dat je door spiritueel te groeien op gegeven moment erachter komt wat er gespeeld heeft zodat je de les kan leren en het karma kan afsluiten. Je hebt echter veel meer issues erbij waardoor het net even anders gelopen is dan je van te voren dacht.

Je bent in begeleiding bij je gidsen, die zijn bij je, maar zij weten ook dat het geen makkelijk leven is. Veel dingen tegelijk waardoor het overzicht weg is, en als je 1 ding denkt aan te pakken gaat een ander ding harder roepen, laat je het eerste weer los en zo ga je rond in een cirkel en veranderd er feitelijk niets.

Dit is alles wat je gidsen me nu willen vertellen. Ik hoop dat het je verder helpt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

illusionary

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: wat is de zin
« Reactie #2 Gepost op: januari 18, 2021, 11:50:29 pm »

Dank jou voor dit woordje uitleg , in ieder geval probeer ik niet in mijn emoties te blijven steken en dit leven verder op zo een positieve manier als mogelijk af te ronden. Ergens weet ik dat ik dit leven moet afwerken en niet onderbreken. Ik weet dat ik moet bijleren en probeer er voor open te staan. Veelal heb ik het gevoel dat ik het beter kan afronden maar tegelijkertijd voel ik dat dit niet kan kloppen. Ik sta ervoor open om bij te leren en hoop dat mijn gidsen me bijstaan want ik heb hen nodig. Bedankt hoor.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: wat is de zin
« Reactie #3 Gepost op: januari 19, 2021, 08:38:27 am »

Nog een tip van mijzelf.
Het helpt enorm om een goede nachtrust te hebben. Wat extra slaap kan, zeker in de winter, geen kwaad. Ik ben zelf gister 2 uur eerder naar bed gegaan dan normaal, en merk echt verschil. Wellicht voor jou ook een idee.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.088 seconden met 23 queries.