Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging slecht gevoel  (gelezen 1023 keer)

LarryFroza

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Kaartlegging slecht gevoel
« Gepost op: januari 17, 2021, 11:55:50 pm »

Hoi,

zou er iemand voor mij een kaart willen leggen aub ? ik voel me de laatste maanden enorm energieloos, opgejaagd en ongelukkig. er zit een angst/stress op mij die niet wilt weggaan, ik kan het niet van mezelf afzetten. het voelt alsof ik heel diep in de put zit en er niet meer uit kan. Komt dit goed?

Groetjes Larry.
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging slecht gevoel
« Reactie #1 Gepost op: januari 18, 2021, 05:00:22 pm »

Hoi Larry

De kaarten die ik leg zijn voor advies en inzicht en ik hoop dat je er iets mee kan maar er zitten inderdaad wat heftige kaarten in de legging en ik kan er dan ook niets anders van maken.

1) De kern, waar het om gaat laat zien dat je hard en geconcentreerd aan het werk bent.

2) Jou probleem is dat je geen innerlijke kracht en zelfvertrouwen hebt. Leer jezelf kennen, zie je innerlijke kracht zodat je uitdagingen of obstakels succesvol kunt overwinnen.

3) Waar jou probleem vandaan komt laat Staven VI zien, een overwinning na (geestelijke) strijd. Kan ook dapper optreden in moeilijke situaties zijn. Er zijn namelijk meest veel meer betekenissen voor iedere kaart dus als je je ergens niet in kan vinden kijk ik even verder voor je. Wie belang heeft bij de zaak moet er zelf op uitgaan.

4) In het verleden was je dicht bij je innerlijke bron en een positieve fijne tijd met geloof en liefde en een periode van innerlijke wijsheid. Het verleden kan kort geleden zijn maar ook tientallen jaren geleden.

5) Je wens/doel laat De Dwaas zien. Iemand die zorgeloos de wereld in gaat en daar allerlei avonturen beleeft. Het nieuwe begin waarnaar je verlangt komt eraan ( je wens dus )
Luister naar het kind in jezelf en naar je ingevingen en intuïtie. Vertrouw op jezelf en op het leven. Je bent op de goede weg. Maak je geen zorgen.

6) De eerste kaart in de toekomst laat zien waar je over ongeveer een maand bent en dan ben je erg op je hoede. Je denkt dat ‘de vijand’ zich in de buitenwereld bevind maar die zit in jezelf.

7) De kaart die iets over jou vertelt is de Schildknaap van Bekers. Een schildknaap is een boodschapper en Bekers laten gevoelens zien. Het gaat dus over gevoelens van liefde en vriendschap. Op de afbeelding zie je een schildknaap die een beker vast heeft waaruit een vissekop steekt. Die vis is het symbool van goddelijke liefde. De kaart laat ook verlangens zien en een liefdesuiting. Soms is er een vriendschappelijke uitnodiging.

8) Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed is Zwaarden II. Zwaarden kaarten laten strijd zien en het getal 2 dualiteit. Bij deze kaart ben je ziende blind en horende doof. Diep van binnen weet je het allemaal wel maar je wilt het niet inzien. Je bent star in je denken en je bent niet in staat conflicten op te lossen.

9) Je hoop en/of vrees is Bekers II. Deze kaart staat vaak voor een tweelingziel en laat liefdevolle gevoelens zien.

10) De laatste kaart laat laat Zwaarden X zien de donkere nacht van de ziel. De negen zwaarden staan voor verdriet, tranen, scheiding, pijn, wanhoop, rouw, vertwijfeling maar ook voor hoop en genezing.Daar ben je nu of anders over een half jaar.

Het totaalbeeld van de hele kaartlegging waar het nu om gaat zijn alle nummers van de kaarten bij elkaar opgeteld en is het getal 52. 52=5+2=7 en VII is De Zegewagen. Het getal 7 laat het einde van een periode zien. Er is hier een overwinning na strijd. De kaart laat ook een grote wilskracht zien en dat je een vertrouwde situatie achter gaat laten. Het is een tijd van veranderingen, vertrek of verhuizing. Volg je hart en ga doen wat jij wilt zonder hierin te verstarren. Gebruik je wilskracht en doorzettingsvermogen want daardoor zul je succesvol je doel bereiken.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.201 seconden met 29 queries.