Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Helderruikend  (gelezen 31120 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Helderruikend
« Gepost op: juli 06, 2008, 12:30:13 pm »

Helderruikend

Het vermogen om energieeen te ruiken die in geur worden omgezet.

Je ruikt plotseling een geur in een kamer of een plaats of bij een persoon die er eigenlijk niet is. Je ruikt dit voor even en dan verdwijnt de geur. De geur kan heel negatief aan voelen of positief. Meestal als je een geur ruikt krijg je iets in je gedachtens naar binnen waar het mee in verband staat.

Er zijn verschillende mogelijkheden van het ruiken van geuren. Hier een paar voorbeelden.

- het ruiken van ziektes.
- het ruiken van een overleden persoon
- het ruiken van tekortkomingen
- het ruiken van dat iets niet gezond is.
- het ruiken van dat iemand gaat overlijden.
- het ruiken van geuren op bepaalde plaatsen.
- het ruiken van dingen die je ziet.

 
Ruiken van de geur van een overleden persoon
Ieder mens heeft een bepaalde geur bij zich. Ook houden veel mensen van een bepaalde geur. Wanneer geesten aanwezig zijn kunnen ze zich kenbaar maken door de persoon iets te laten ruiken, wat die dan in verband met die overleden persoon brengt.


Ruiken van dat iemand gaat overlijden
Sommige mensen kunnen van te voren ruiken als een persoon gaat overlijden. Het lichaam is al een tijd voordat de persoon gaat overlijden bezig met een soort ontbindingsproces.


Ruiken van geuren op bepaalde plaatsen
Je ruikt ergens op een plaats of een plek een bepaalde geur. Deze verdwijnt al snel. De geur kan iets in je oproepen waar het je aan doet denken.


Ruiken van dingen die je ziet
Een andere eigenschap die een helderruikend persoon kan hebben is dat hij/zij de geur ruikt van iets wat hij ziet. Wanneer hij bijvoorbeeld tv kijkt en daar beelden ziet van een bloemen, dat die persoon dan de geur van de bloemen kan ruiken. Beelden van zeewater en hij ruikt de zee.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #1 Gepost op: januari 19, 2009, 08:19:15 pm »

Heb vaak als ik op het station ben ik een geur ruik die er niet echt thuishoort..
De geur doet me denken aan "My Little Pony" die ik vroeger had.. het is een beetje een zachte geur en beetje zoet (niet heel erg).

Ik ruik het niet altijd maar soms, het valt me op omdat je zoiets op een station normaal niet ruikt meestal ruik je wel het eten van de kiosk of de friettent die daar zitten..
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #2 Gepost op: januari 19, 2009, 10:49:43 pm »

Heb vaak als ik op het station ben ik een geur ruik die er niet echt thuishoort..
De geur doet me denken aan "My Little Pony" die ik vroeger had.. het is een beetje een zachte geur en beetje zoet (niet heel erg).

Ik ruik het niet altijd maar soms, het valt me op omdat je zoiets op een station normaal niet ruikt meestal ruik je wel het eten van de kiosk of de friettent die daar zitten..
Grappig. :) Ruik je deze geur ook op andere plekken, ook al zou deze daar wel thuis kunnen horen, of is het echt puur op het station?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2009, 07:05:51 am »

Neej alleen in Eindhoven op het station en dan ook maar op een bepaalde plek, maar ook niet altijd (kom daar 4 dagen in de week ivm mijn werk).

Het doet me echt denken aan my little pony, volges mij heb ik die nog een aantal op zolder liggen kan die van de week nog wel eens pakken en ruiken, of het echt overeen komt ;) maar weet haast zeker van wel.
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #4 Gepost op: januari 20, 2009, 11:01:53 am »

Apart My Little Pony's haha

Ik heb soms wel vlagen in huis gewoon dan ruik ik ineens een geur. Het zijn verschillende geuren ene keer ruik ik een erg sigaren lucht, of een hele erge sigarette lucht, andere keer iets met bloemen. Van alles, als ik me erop concentreer dan verdwijnt het na een paar minuten.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #5 Gepost op: januari 20, 2009, 11:24:33 am »

Ik denk dat je een entiteit waarneemt, mogelijk van een klein meisje die daar tragisch om het leven is gekomen. Ik hoor meer van mensen die bijvoorbeeld traplopen horen op een plek waar helemaal geen trap is. Als je dan kijkt naar wat er in het verleden is geweest, dan blijkt daar een trap te hebben gestaan waar een entiteit aan het dwalen is die vast is blijven hangen in dat leven toen deze op tragische wijze het leven heeft moeten geven maar dit nog niet geaccepteerd heeft.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #6 Gepost op: januari 20, 2009, 11:28:42 am »

Dat gevoel krijg ik ook in me wat jij nu schrijft Lp aan eni.
Net of er een klein meisje daar is overleden op het station die waarschijnlijk gek was op Little Pony's
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #7 Gepost op: januari 20, 2009, 01:03:31 pm »

Nou, niet perse gek op my little pony, maar ze herleeft die dag keer op keer. En ze heeft haar my little pony vast. Ik zie ook een ongeval waarin ze voor de trein komt ofzo. Tenminste, dat gevoel krijg ik erbij, met die beelden.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #8 Gepost op: januari 20, 2009, 03:45:18 pm »

Interessant LpChip ik wist niet dat je die dingen ook zag en voelde :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #9 Gepost op: januari 20, 2009, 03:54:26 pm »

Ja, in dit geval wel. Ik denk dat ik dit via channeling doorkrijg.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #10 Gepost op: januari 20, 2009, 03:55:13 pm »

Mooi :) ga zo door
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #11 Gepost op: januari 20, 2009, 05:08:56 pm »

:D Dank je. :) Ik heb het wel vaker, dat ik dit soort dingen voel/zie. Maar het is heel snel. Zo snel vaak, dat ik een wazig beeld heb en meestal alleen wat flarden informatie.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #12 Gepost op: januari 20, 2009, 06:52:43 pm »

Hey Chip (nu kort ik t weer ff anders af :P)

Vanochtend rook ik het ook weer, heb erop gelet waar precies, het is stukje tussen de winkeltjes bij de kluisjes en daar gaat ook het spoor overheen! Met de trugweg rook ik het niet maar dan is het ook een heel stuk drukker dus mss dat t daar aan ligt.. Ik ga eens ff googlen of ik er mss iets over kan vinden
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #13 Gepost op: januari 20, 2009, 06:57:28 pm »

Ik ben benieuwd :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Helderruikend
« Reactie #14 Gepost op: januari 20, 2009, 07:00:22 pm »

Goed hoor Eni :) Kort maar af zoals je wil. Ik reageer wel als ik denk dat je mij bedoelt. :D

Ik denk sowieso wel, dat wanneer het drukker is, je eerder de indrukken van de mensen om je heen voelt waardoor het niet op valt. Het kan zelfs ook zo zijn dat het tijdsgebonden is. Dus dat ze alleen om bijv. half 8 daar loopt en je haar dan kan ruiken omdat ze in principe de dag keer op keer beleefd. Alleen hebben ze vaak zelf niet door dat ze dood zijn gegaan.

Als je wat vind, kun je het dan laten weten? Ik ben daar wel benieuwd naar, of we dit ergens aan kunnen linken. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.039 seconden met 22 queries.