Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw op het forum  (gelezen 1737 keer)

KayleighsAwakening

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Nieuw op het forum
« Gepost op: januari 15, 2021, 12:48:29 pm »

Hoi! Ik ben Kayleigh (28 jaar).
Ik ben mijn hele leven al bezig met spiritualiteit en religie. Ik zat op een katholieke school, maar verder werd ik niet heel religieus of spiritueel opgevoed. Ik herinner me wel dat ik altijd filosofisch bezig was in mijn denken. Ik was altijd al anders dan andere leeftijdgenootjes, maar sinds zes of zeven jaar weet ik dat ik autisme heb, dus dat zal daar ook wel een reden van zijn.
Ik altijd goed dingen aan kunnen voelen. Als ik bij een vriendinnetje thuis was, kon ik altijd aanvoelen hoe de sfeer en het contact binnen het gezin was. Nog steeds kan ik bij een eerste ontmoeting met iemand sterk aanvoelen hoe ze zijn en of ik een klik met ze kan hebben. Ook heb ik altijd een sterke energie gevoeld in de avond. Zodra het avond is, ruikt en voelt de wereld anders. Dan voel ik me geïnspireerd en spiritueel sterk.

Sinds een paar maanden ben ik me meer gaan verdiepen in spiritualiteit. Ook in de hoop dat ik wat meer van mijn angststoornis af kan komen. Ik ben begonnen met een aantal kristallen, wierook, mediteren, chants, tarotkaarten en mezelf bewust meer open te zetten. Mijn hele leven sluit ik me heel bewust af voor paranormale dingen omdat ik hier bang voor ben. Daardoor ben ik me waarschijnlijk automatisch voor veel meer af gaan sluiten. Nu probeer ik mezelf te beschermen met visualisatie en door uit te spreken waar ik me wel en niet voor afsluit. Zo sta ik open voor een betere intuïtie, tekenen van het universum zien en het ontmoeten van mijn gidsen in dromen. Ik denk dat ik veel dingen niet opmerk omdat ik zo gewend ben me af te sluiten. Het enige wat ik wel veel opmerk is dat ik heel vaak 11.11 en 12.12 zie.
Ik heb altijd cijfers, kleuren en letters met elkaar verbonden, maar dat is denk ik iets anders.

Niemand in mijn omgeving is bezig met spiritualiteit, dus als bijvoorbeeld een bepaalde kaart constant uit de stapel valt, heb ik niemand om om advies te vragen. De ene keer snap ik de tarot kaarten heel goed en een andere keer snap ik totaal niet wat ze willen zeggen.

Ik heb dit forum opgezocht omdat ik graag anderen wil ontmoeten waar ik af en toe mee kan praten en elkaar advies kan geven. Het zou fijn zijn om mensen te leren kennen die wat meer van dit soort dingen afweten.

Liefs,
Kayleigh 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw op het forum
« Reactie #1 Gepost op: januari 15, 2021, 10:50:22 pm »

Hoi Kayleigh,

Welkom op Armina.

Het is voor mensen zoals jij en ik heel normaal om je op jonge leeftijd af te sluiten. We kunnen veel meer waarnemen dan de rest en wanneer anderen het niet lijken te zien is het een natuurlijke reactie om het weg te stoppen, want als de rest het niet ziet, dan zal het wel niet goed zijn... Maar dat maakt ons juist zo bijzonder. :)

In ieder geval heb je nu een plek gevonden waar gelijkgestemden zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw op het forum
« Reactie #2 Gepost op: januari 26, 2021, 10:26:51 pm »

Welkom en succes met je zoektocht
Gelogd

Wnniethepoohspiritual

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw op het forum
« Reactie #3 Gepost op: maart 08, 2021, 10:10:54 pm »

Heel wijs om je daar voor af te sluiten, het contact met overleden mensen in heel mooi maar kan riskant zijn.
Doe het pas als je een goede betrouwbare coach hebt gevonden .
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.153 seconden met 22 queries.