Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging  (gelezen 1585 keer)

CharlieD

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Kaartlegging
« Gepost op: januari 15, 2021, 06:39:57 am »

Hallo

Er staan heel wat dingen te gebeuren op familiaal vlak en ons gezin. Is er iemand die een kaart wil leggen aub?
Misschien krijg ik zo wat inzicht in de situatie en wat ik kan en mag verwachten.

Grtjs
CharlieD
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: januari 15, 2021, 10:56:01 pm »

Hoi CharlieD,

We hebben wat meer leden die het leuk vinden om kaarten te leggen, daarom heb ik nog niet gereageerd. Mocht je nog geen legging gekregen hebben zondag, zal ik een legging voor je doen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: januari 16, 2021, 05:16:42 pm »

CharlieD begin volgende week wil ik wel een kaartlegging voor je doen als je dat wilt. Ik leg dan het Keltisch Kruis, een kaartlegging met 10 kaarten die van alles over jou en de situatie om je heen vertellen.

Gelogd

CharlieD

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #3 Gepost op: januari 16, 2021, 06:39:21 pm »

Hoogpriesteres, dit zou heel vriendelijk zijn. Merci
Grtjs CharlieD
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #4 Gepost op: januari 18, 2021, 02:21:50 pm »

CharlieD, voor jou hieronder de kaarten die voor jou bestemd zijn. Laat me maar weten waar je je eventueel niet in kan vinden want dank kijk ik daar nog even verder naar en zoek ik op wat er nog meer voor betekenissen bij kunnen horen.

1) De kern, waar het om gaat in deze kaartlegging laat zien dat iedere actie een tegenactie opwekt, dat is de wet van oorzaak en gevolg. Je bent een soort levenskunstenaar die zijn energie gebruikt voor het uitdenken van plannen.

2) Jou probleem is dat je achterom blijft kijken naar wat geweest is. Bekers V ligt op deze plaats en dat is de rouwkaart en doet echt pijn. Toch is het belangrijk om te kijken wat er nog is en je daar op te focussen.

3) Waar jou probleem vandaan komt heeft ermee te maken dat je een gulle gever bent en iemand die verstandig omgaat met geld.

4) Het verleden laat ook iemand zien die geeft aan anderen.

5) Je wens/doel laat zien dat je van je zware verantwoordelijkheid af wilt en je zware geestelijke last die je nu draagt. Je ziet nu door de bomen het bos niet meer dus belangrijk je last anders te gaan dragen anders ga je eraan onderdoor.

6) De eerste kaart in de toekomst is waar je over ongeveer een maand bent en laat een strijder voor recht zien. Iemand die impulsief het onbekende in gaat met opgeheven zwaard. De kaart is de Ridder van Pentakels en kan je opzoeken op internet, dan zie je op de afbeelding wat ik bedoel.

7) De kaart die iets over jou zegt is de Ridder van Pentakels en die kaart laat het begin van goede krachten zien die spoedig hun uitwerking zullen hebben. Wat je zaait zal je oogsten.

8) Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed laat succes, rijkdom, schoonheid en liefde voor de natuur zien en de kaart zeg jou ook dat het belangrijk is om de gaven en talenten die je hebt te onderhouden.

9) Je hoop en/of vrees laat wettelijke regelingen zien. Ook rechtvaardig handelen en iemand die rustig, koel en berekenend met een zwaard op zijn troon zit. De kaart is de Koning van zwaarden. Zwaarden laten altijd een strijd zien.

10) De laatste kaart is de uitkomst of het vermoedelijke verloop en als de kaart nu niet aan de orde is ben je daar over een half jaar. Daar ligt de Aas van Zwaarden. Azen symboliseren altijd iets nieuws. Hier laat het zwaard de nieuwe richting zien die je in moet gaan slaan. Je moet een knoop door gaan hakken uit liefde. Is heel moeilijk maar is wel wat er moet gaan gebeuren.

Je hebt in deze kaartlegging 5x pentakels, 3x zwaarden, 1x bekers en 1x staven. Van alle elementen dus iets maar teveel pentakel kaarten wat een grote stabiliteit laat zien en een sterke prestatie gerichtheid.

Het totaalbeeld van de hele legging waar het nu om gaat laat De Geliefden zien. Dan is kaart VI en het getal 6 is het getal  van de keuze. Je moet dus een keuze gaan maken en dan vraag je je af of je naar je verstand of naar je hart moet luisteren. Het antwoord is dat je naar je ziels en hartsverlangen moet luisteren maar je verstand gebruiken om te bedenken op welke manier je dat gaat doen.
Je staat op het punt een verbinding aan te gaan: een relatie of met liefde en toewijding ergens aan beginnen.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.088 seconden met 23 queries.