Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Tweeling ziel  (gelezen 1361 keer)

mamie

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Tweeling ziel
« Gepost op: januari 08, 2021, 08:10:27 pm »

Heeft iemand hier verstand van tweeling zielen ?


Ik had tot vorige week nog nooit van tweelingzielen gehoord. En ben me dus aan het inlezen. Nu vraag ik me af of ik contact gehad heb met me tweelingziel.

Ik zal even uitleggen waarom ik dit zeg.

Begin november heb ik een droom gehad over een man waar ik verliefd op was. Een week of 2 later kwam ik deze man in het echt tegen voor het eerst. Ik was perplext en wist niet hoe ik moest reageren.

Ik had over hem gedroomd
Maar nog nooit in het echt gezien of gesproken.

Ik weet bijna elk woord nog wat hij zij maar ik heb geen naam of adres.
Vanaf dat moment ben ik mijn rondje gaan lopen zoals toen maar ben hem niet meer tegen gekomen.

Een maand later droom ik weer over hem.

Maar nog steeds niets.
Mijn gevoel zegt dat ik hem echt weer tegen kom.
Is hij mijn tweelingziel ?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Tweeling ziel
« Reactie #1 Gepost op: januari 08, 2021, 11:32:19 pm »

Nee, hij is niet je tweelingziel.

Bij een tweelingziel kom je een stukje van jezelf tegen. Dan weet je precies wie of wat de ander is en wat ze doen, waarom ze het doen, omdat je het zelf ook doet. Hierdoor ga je alle positieve kanten van jezelf zien en ga je je ergeren aan alle negatieve kanten van jezelf zodat je jezelf kan verbeteren.

Voordat je kan weten of iemand je tweelingziel is moet je ook meer dan eens met elkaar in gesprek zijn geweest en het herkennen.

In dit geval geven je gidsen aan mij door dat dit geen tweelingziel is en dat hij meer op jouw pad is gezet als test voor jezelf. Hij kan een blijvende relatie zijn, maar hoeft niet persé, afhankelijk van wat jij wil, maar daar is het nu nog te vroeg voor.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.095 seconden met 23 queries.