Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wil iemand voor mij een kaartlegging doen?  (gelezen 1143 keer)

Nymeriël

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Wil iemand voor mij een kaartlegging doen?
« Gepost op: januari 03, 2021, 10:05:45 pm »

Lieve mensen,
Allereerst wens ik iedereen een heel gelukkig 2021! Zelf zit ik met de handen in het haar en zie even niet hoe ik hier uit kom; ik voel me de laatste weken zo doelloos en hopeloos als ik naar de komende tijd kijk. Onder meer door de lockdown en alle corona perikelen lijkt het wel alsof alle zin weg is. Alle dagen kijken op elkaar en we zitten midden in de donkee tijd van het jaar. Ik loop tegen de muren op en voel me heel somber. Zou iemand eens een kaartje willen leggen of kijken wat mijn gidsen zeggen met betrekking tot dit?
Mijn dank is bijzonder groot🙏🏻🌟
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Wil iemand voor mij een kaartlegging doen?
« Reactie #1 Gepost op: januari 05, 2021, 10:46:45 am »

Beste Nymeriël,

Ik heb een i-ching kaart getrokken voor je. De kaart die ik getrokken heb is de volgende:

57. Het Zachtmoedige
Het is mogelijk dat de komende tijd een aantal zaken boven water komen die eigenlijk het daglicht niet verdragen. Met andere woorden: geheimgehouden zaken blijven niet langer geheim!
Wil je graag een bepaald doel bereiken, dan kun je met dit hexagram het beter rustig aan doen. De ideale manier om je doel te bereiken is in dit geval: niet opjutten. Niet dwingen, maar zachtjes de situatie in de gewenste richting duwen. Je kunt succes boeken als je verlangens niet te groot zijn, want het hexagram spreekt slechts van een bescheiden succes. Soms kan het met hexagram 57 ook nodig zijn dat je niet zelf actie onderneemt, maar wacht op iemand die bekwamer is en die je advies geeft, of je onder zijn hoede neemt.
Om het nodige geduld op te brengen, kun je in je achterhoofd houden dat de tijd je bondgenoot is, in plaats van je vijand. In de liefde kun je te maken krijgen met een partner die maar geen beslissing kan nemen...

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymeriël

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Wil iemand voor mij een kaartlegging doen?
« Reactie #2 Gepost op: januari 05, 2021, 11:03:23 am »

Dank je wel! Dit helpt me weer wat vooruit!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.145 seconden met 29 queries.