Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Tekens  (gelezen 1679 keer)

Nilly

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Tekens
« Gepost op: december 29, 2020, 04:08:14 pm »

Hoi allemaal

Deze zomer leerde ik iemand kennen die volop bezig is met zijn spirituele ontwikkeling. We zijn intussen goede vrienden geworden en praten ook regelmatig over spiritualiteit. Zelf heb ik de afgelopen tijd ook enkele ervaringen gehad, waar ik me vragen bij stel. Deze kameraad stelde voor ze eens via dit forum te stellen. 

Getallen 11:11 en 22:22 en witte veertjes:
2019 was een heftig jaar voor me met veel onprettige verrassingen en drastische beslissingen. Op het einde van het jaar, toen ik deze negatieve en stressvolle periode kon afsluiten, merkte ik dat ik heel vaak de getallen 11:11 en 22:22 zag. Dit altijd op een digitale klok (laptop, gsm, auto). Deze periode was een periode van vernieuwing voor me. Loslaten wat geweest is en vol goede moed vooruit kijken. Ik voelde me opgelucht, een grote last was van mijn schouders gevallen en ik keek uit naar een nieuw begin: 2020.

Deze cijfercombinaties zie ik tot de dag van vandaag nog steeds heel vaak terugkomen. Daarnaast vind ik sinds enkele maanden vaak kleine witte veertjes op de meest onverwachte momenten.

Koud gevoel/ koude rilling:
Een paar dagen geleden begon ik met het lezen van een boek over Engelen, waarin ervaringen van mensen worden beschreven die een reading lieten doen door de auteur van het boek om in contact te komen met een dierbare overledene. Toen ik de eerste ervaring begon te lezen, kreeg ik een koude rilling / een koud gevoel. Dit gevoel heb ik een paar maanden geleden nog eens ervaren, toen mijn tablet uit het niets muziek begon af te spelen. Het is niet onaangenaam of beangstigend, maar wel erg aanwezig.

Voorgevoel:
Tot slot merk ik dat ik regelmatig voorgevoelens heb die nadien blijken te kloppen. Dit kan over kleine dingen gaan, zoals bijvoorbeeld de ingeving krijgen dat er een grote spin in de badkamer zit terwijl ik de badkamer nog niet in was geweest. Zo ging ik een paar weken geleden op bezoek bij mijn vader. Terwijl ik me aan het klaarmaken was, schoot er plots de gedachte 'Tante x gaat straks ook daar zijn' door mijn hoofd. Dit terwijl ik mijn tante al een lange tijd niet meer gezien of gesproken had. En ja hoor, een half uur nadat ik bij mijn vader was aangekomen, stond net die tante voor de deur. 

Daarnaast lijkt het soms alsof ik aanvoel wat mijn dierbaren voelen/nodig hebben zonder dat ze dit zeggen. Ook als ik een kamer inloop met meerdere mensen pik ik heel snel de energie op die in de ruimte hangt. Zo heb ik bijvoorbeeld snel door wanneer er iets mis is, terwijl er niets over gezegd werd.

Wat denken jullie dat dit te betekenen zou hebben? Zouden deze ervaringen met elkaar te maken kunnen hebben?
Heel benieuwd naar jullie feedback.

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Nilly
« Laatst bewerkt op: december 29, 2020, 06:51:54 pm door Nilly »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Tekens
« Reactie #1 Gepost op: december 29, 2020, 07:23:12 pm »

Hoi Nilly,

Allereerst welkom op Armina. :)

Je stelt een hoop vragen, dus mocht ik om wat voor reden een vraag over het hoofd zien, mijn excuses, stel hem gerust nog een keer.

Het zien van getallen is een veel voorkomende manier van gidsen en engelen om met ons te communiceren. Naast het teken: "we zijn bij je, ga zo door" hebben de getallen zelf ook een betekenis. Als je zoekt naar numerologie gevolgd door het nummer waar je meer over wilt weten, dan krijg je veel verschillende uitleggen. De uitleg waar jij het meest een positief gevoel bij krijgt, is de uitleg die het meest bij jou past. Je gidsen bevestigen het dan met dat positieve gevoel.

Witte veertjes is een andere manier van je gidsen/engelen om je te laten weten dat ze er zijn. Meestal is dit een teken dat ze willen communiceren of dat ze een boodschap voor je hebben. Net zoals dat als iemand je belt, je telefoon eerst geluid maakt en je zelf moet opnemen voordat de communicatie begint.

Het koude gevoel/koude rilling is een resonantie met een herinnering van een vorig leven.

Voorgevoel en voorkennis is heel normaal voor iemand die spiritueel is. Deels is het communicatie met je gidsen en gedeeltelijk voelen met je aura.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nilly

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Re: Tekens
« Reactie #2 Gepost op: december 29, 2020, 11:35:50 pm »

Dag LPChip

Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt geen vragen overgeslagen ;D

Er rijzen wel nog een aantal bijkomende vragen op na het lezen van je antwoord:
1. Op welke manier kan ik te weten komen welke boodschap ze me willen doorgeven? Hoe kan ik 'de telefoon opnemen'?
2. Kan je me wat meer vertellen over de resonantie met een herinnering uit een vorig leven? Dit is geheel nieuw voor me.
3. Op de momenten dat deze ervaringen zich voordeden was ik niet meer/bewuster bezig met spiritualiteit dan voordien. Heb je enig idee hoe het zou kunnen dat deze ervaringen zich net in deze periode voordoen? Zou ik er op die momenten gevoeliger voor zijn geweest, waardoor ik ze sneller opmerkte?

Groetjes,
Nilly
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Tekens
« Reactie #3 Gepost op: december 30, 2020, 03:43:12 pm »

Dag LPChip

Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt geen vragen overgeslagen ;D
Yay! :)

Er rijzen wel nog een aantal bijkomende vragen op na het lezen van je antwoord:
1. Op welke manier kan ik te weten komen welke boodschap ze me willen doorgeven? Hoe kan ik 'de telefoon opnemen'?
Communicatie met je gidsen is een langdurig process. Het is ook niet iets wat ik mijn hele leven al kan. Ik heb het ook moeten leren. Je moet open staan voor de communicatie, dan komt het vanzelf naar je toe. Je moet ook niet gaan twijfelen, want twijfelen is altijd nee.
Als je graag wil leren om met je gidsen te communiceren, begin dan met pendelen. Dit is een makkelijk te leren vaardigheid omdat er een tastbaar object bij zit, de pendel. Stel je gidsen ja/nee vragen en de pendel zal met ja/nee/misschien of onzeker antwoorden. Wel is het belangrijk dat je aan het begin van elke pendelsessie vraagt wat de ja is, wat de nee is, en wat de misschien of onzeker is. Je kan met meerdere gidsen pendelen, en ze zullen zich ten uiting brengen door met een andere pendelbeweging te antwoorden. Ikzelf kan met 3 verschillende gidsen pendelen, waarvan één mijn eigen hogere zelf is. Mijn hogere zelf weet exact wat ikzelf wil, maar kan bijvoorbeeld geen toekomst voorspellen. Mijn gids kan dat wel, maar die weet weer niet exact wat ik echt wil, maar wel wat goed voor mij is. De 3e is een buitenaardse gids, die ik over het universum kan pendelen.

Als het pendelen goed lukt, kun je proberen echt met je gidsen te communiceren. Je gaat in meditatie, maakt hoofd leeg en stelt de vraag in je gedachten aan je gidsen. Het eerste wat in je opkomt is dan hun antwoord. Vervolgens pak je de pendel en vraag je of het inderdaad klopt. Dit is belangrijk, want als ze zeggen dat het niet klopt, is het mogelijk dat het niet helemaal klopt maar wel gedeeltelijk, en dat process is wat nodig is om op elkaar af te stemmen.


2. Kan je me wat meer vertellen over de resonantie met een herinnering uit een vorig leven? Dit is geheel nieuw voor me.
Je ervaart een negatief gevoel, dit is een trigger vanuit je hogere zelf welke voortgekomen is uit een herinnering van een vorig leven. Ik weet niet wat de herinnering is, ik herkende alleen het gevoel, en weet uit ervaring wat het is. Om dit verder uit te diepen kun je regressie therapie doen.

3. Op de momenten dat deze ervaringen zich voordeden was ik niet meer/bewuster bezig met spiritualiteit dan voordien. Heb je enig idee hoe het zou kunnen dat deze ervaringen zich net in deze periode voordoen? Zou ik er op die momenten gevoeliger voor zijn geweest, waardoor ik ze sneller opmerkte?

Groetjes,
Nilly
Het jaar 2020 is het jaar van verandering en spiritualiteit. Veel mensen ontvluchten de nare buitenwereld en keren richting spiritualiteit om weer in een positieve gedachtengang te komen. Je staat er in dit jaar dus veel meer voor open. Er is ook een astrologische gebeurtenis welke dit stimuleert overigens.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.2 seconden met 22 queries.