Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wie zou er een kaartlegging willen doen voor mij?  (gelezen 1854 keer)

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Wie zou er een kaartlegging willen doen voor mij?
« Gepost op: december 26, 2020, 07:41:55 pm »

Lieve Forumleden, ik ben nieuw hier en ik vind het een ontzettend leuke en vooral interessante site..
Ik vind spiritualiteit erg spannend ( is niet echt het goede woord geloof ik) astrologie, kaartleggen, helderziendheid, gidsen nou heel veel wat hier op het forum staat vind ik zo interessant om over te lezen.. heb ik zelf een gave? Geen idee ze zeggen dat iedereen dat heeft toch? Ik voel wel veel aan en dus als mensen ergens mee zitten of er hangt een negatieve sfeer.. ik voel het gelijk krijg er ook vaak buik en hoofdpijn van vaak weet ik of voel ik als iemand gaat bellen of gewoon kleine dingen op voorhand mijn man staat er ook altijd van te kijken en als ik uit het niets iets Roep zegt hij ook altijd” het zal zo zijn omdat jij dat altijd al weet”..
Nu zou ik willen vragen of iemand voor mij de tijd zou willen vrijmaken om voor mij een kaartlegging te doen? Vind t erg leuk. Zaken die mij nu en de laatste jaren erg bezig houden zijn mijn huidige baan en een nieuwe koopwoning vinden.. gewoon alle informatie is welkom over ieder onderwerp wat er bij jullie binnenkomt. Heel erg benieuwd en alvast bedankt. Gr Searcher
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Wie zou er een kaartlegging willen doen voor mij?
« Reactie #1 Gepost op: januari 05, 2021, 10:44:54 am »

Hoi Searcher,

Ik heb een Boodschappen van de Engelen kaart getrokken voor je. De kaart die ik getrokken heb is deze:

Isabella
Ja, de tijd is er nu rijp voor! Een gelukkige uitkomst zal volgen op je positieve verwachtingen.
Vaak twijfelen we even of de tijd wel rijp is om bepaalde dingen te doen of te verlangen. Soms kunnen we beter even wachten, maar soms ook moeten we juist meteen de dingen aangrijpen omdat de tijd er rijp voor is. Dit is zo'n moment!
Wat je ook wilt: de tijd is er rijp voor. Doe dus wat je moet doen en doe het met liefde! Het zal allemaal goed uit gaan pakken, zolang het maar positief is dat je wilt gaan doen. Laat dus vol vertrouwen al die angst en twijfels los en ga ervoor, voordat het straks misschien te laat is.


Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Wie zou er een kaartlegging willen doen voor mij?
« Reactie #2 Gepost op: januari 06, 2021, 08:03:22 am »

@LPChip,
Dankjewel dat je moeite hebt genomen om voor mij een kaartje te trekken.
Mooie kaart met een mooie boodschap!
Weet zo even niet waar deze kaart op doelt maar wellicht word me dat 1 dezer dagen duidelijk.

Gr Searcher
 :D
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Wie zou er een kaartlegging willen doen voor mij?
« Reactie #3 Gepost op: januari 14, 2021, 04:58:33 pm »

Hoi Reacher

Ik ben al een tijd niet op dit forum geweest en nu dus weer en zie je berichtje staan. Daarom heb ik ook even een kaartlegging voor je gedaan. Hieronder de kaartlegging. Het is het Keltisch Kruis, een kaartlegging met 10 kaarten die een verhaal vormen. Alle kaarten hebben meerdere betekenissen dus als je je ergens niet in kan vinden kijk ik er even verder naar. Ik hoor wel of je er iets mee kan.

1) De kern, dus waar het om gaat is Staven III. Staven kaarten laten wilskracht zien en het getal drie groei en ontwikkeling. Deze kaart laat een ontdekkingsreiziger zien, iemand die open staat voor nieuwe contacten en zich verder wilt ontwikkelen.

2) Het probleem is de Aas van Pentakels. Azen kaarten laten altijd iets nieuws zien en Pentakels het goede op aarde wat er is. Jou probleem wat hier ligt laat zien dat het begin van een vruchtbare, gelukkige periode er nog even niet is.

3) Waar jou probleem vandaan komt ligt de Aas van Bekers. Beker kaarten laten gevoelens zien. Deze kaart laat zien dat je overstroomd wordt door liefdevolle gevoelens.

4) In het verleden ligt de Koning van Zwaarden. Zwaarden kaarten laten strijd zien. Deze kaart laat heldere, evenwichtige beslissingen zien die in het verleden zijn genomen. Vaak heeft de kaart ook met wettelijke regelingen te maken.

5) Je wens/doel is Bekers VIII. Je wilt geen gevoelens van melancholie meer hebben. Je weet dat je je eigen pad moet bewandelen zoals iedereen dat moet doen en soms is dat eenzaam.

6) De eerste kaart in de toekomst is Het Oordeel en de kaart laat zien dat er iets nieuws in je leven gaat komen. Over ongeveer een maand ben je bij deze kaart. Je bent dan in staat om bij wijze van spreken boven jezelf uit te stijgen zodat je op afstand de dingen helder zal zien en begrijpen. Het zal dan voelen of je opnieuw geboren wordt. Twijfel niet aan jezelf en vergeef anderen want dat doe je dan voor jezelf.

7) De kaart die iets over jou zegt is De Dood. Daar ben je over ongeveer een maand en deze kaart laat een verandering zien. Oude patronen die niet meer werken ga je achter laten zodat je een nieuwe levensfase in kunt gaan. Oude banden, contacten of eigenschappen zul je verbreken.

8) Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed is Zwaarden VIII. Deze kaart laat zien dat je vastzit en even geen oplossing ziet.

9) Je wens/doel is Bekers X en die kaart laat een gelukkig gezien zien, tevredenheid en harmonie.

10) De laatste kaart is de uitkomst of het vermoedelijke verloop en bij het vermoedelijke verloop ben je over een half jaar bij deze kaart. Dat is Pentakels V. Deze kaart is de ‘bedrog kaart’ . Dat kan op twee manieren zo zijn. Of in een relatie of je bedriegt jezelf op de een of andere manier en dan loop je aan je innerlijke waarheid voorbij en is het belangrijk dat je het licht in jezelf zoekt.

Je hebt in deze kaartlegging van alle elementen iets ( dus pentakels, zwaarden, bekers en staven ) en twee kaarten van de grote arcana dus is er balans in de legging wat positief is.

Alle getallen bij elkaar opgeteld van de kaarten is 15 en 1+5=6 en het getal 6 laat De Geliefden zien. Deze kaart loopt door de hele kaartlegging en is belangrijk voor je.
Je wordt je ervan bewust dat je op een interessant punt in je leven bent beland waarop het belangrijk is je hart(s)verlangen te volgen. Je komt voor een keuze te staan. Je staat op het punt een verbinding aan te gaan in een relatie of je gaat met liefde en toewijding ergens aan beginnen. Luister naar je ziels en harts verlangen maar gebruik ook je verstand. Maak je eigen beslissing.


Gelogd

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Wie zou er een kaartlegging willen doen voor mij?
« Reactie #4 Gepost op: januari 15, 2021, 07:45:34 pm »

Dankjewel @hogepriesteres dat je dit voor me hebt gedaan..
Hier heb ik zeker wat aan! Alleen bij  kaart 6 en 7 staat dat dat over een maand is klopt dit?
Gr Searcher
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Wie zou er een kaartlegging willen doen voor mij?
« Reactie #5 Gepost op: januari 16, 2021, 02:26:03 pm »

Graag gedaan Searcher. Sorry, foutje van mij. Kaart 6 is over een maand en kaart 7 vertelt iets over jou persoon. Verder alles dus duidelijk?
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Wie zou er een kaartlegging willen doen voor mij?
« Reactie #6 Gepost op: januari 16, 2021, 05:21:14 pm »

Je kan dat het beste loslaten Searcher, het hoeft helemaal niet spannend te zijn en kan alle kanten op. Het kan dus in een relatie zijn maar ook dat je door een ander wordt ‘bedrogen’ . Of het is dan goed om meer naar jezelf te gaan, omdat je jezelf voor de gek houdt op dat moment. Als ik jou was zou ik een aantekening in je agenda zetten over een half jaar en dan zie je het vanzelf. Normaal gesproken klopt het altijd wel maar er staat nooit definitief iets helemaal vast in het leven. Over een half jaar gaat natuurlijk alleen op als het niet voor nu is die kaart. Dat weet jij zelf het beste neem ik aan.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.032 seconden met 23 queries.