Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Spiritueel of toeval?  (gelezen 1907 keer)

Anoniem

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Spiritueel of toeval?
« Gepost op: juni 25, 2021, 09:58:13 pm »

Ik heb dit altijd wel gehad maar nooit echt bewust opgelet tot dit jaar. Vroeger had ik al heel vaak als ik gym had en ik was van te voren zenuwachtig wist ik dat we iets gingen doen dat ik niet leuk zou vinden en als ik niet zenuwachtig was dan wist ik dat we iets gingen doen dat ik wel leuk vond. En ook met tv programma´s was het vaak zo dat ik van een bepaald programma een bepaalde aflevering wilde zien en de dag erna was die aflevering er ook op zonder dat ik naar de tv gids had gekeken. Maar nu ik ouder ben, ben ik er steeds meer op gaan letten. Ik heb vaak gedachtes en dan hoor ik het in een keer iemand anders zeggen. Net zoals laatst had ik het over het boekje Rupsje Nooit Genoeg en een dag later was op het nieuws dat de schrijver was overleden en normaal gesproken heb ik het nooit daarover. Mijn moeder gaat weleens naar een spirituele dienst en heel soms krijg ze ook een roos en ik zei voor de grap dat ze deze keer een roos zou krijgen en toen ze thuis kwam had ze een roos vast. Ook had mijn fysio voor haar knie en ik vertelde weer voor de grap dat het de laatste fysio zou zijn en toen ze thuis kwam, vertelde ze dat het ook echt de laatste keer was dat ze naar de fysio moest. Kortom het gebeurd de laatste tijd steeds vaker en ik wil dit verder onderzoeken en ik zou willen weten of het echt met spiritualiteit heeft te maken of ofdat het gewoon toeval is elke keer. Als het echt met spiritualiteit heeft te maken dan zou ik me er meer in willen verdiepen en me er in willen ontwikkelen en kijken wat het voor mij en misschien andere om mij heen kan betekenen.

Ik wil er ook nog aan toevoegen dat ik mijn intuitie ook de laatste tijd sterker is geworden. Wat ik nu ga zeggen is misschien iets kleins maar alsnog. Mijn intuitie is namelijk heel goed als het gaat om tijd. Ik weet namelijk heel goed wat voor tijd het op een dag is zonder kort daarvoor op een klok gekeken te hebben.
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2021, 10:13:16 pm door Anoniem »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Spiritueel of toeval?
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2021, 10:44:36 pm »

Hoi Anoniem,

Welkom op Armina.

Dit is zeker geen toeval. Dit is helderziendheid of helderwetendheid. Sommigen verwarren dit met de-ja vu maar dat is het niet, want jij hebt niet het gevoel alsof je het eerder beleefd hebt, je krijgt een gevoel voordat iets gebeurd en kan daarmee handelen.

Toen mijn moeder haar auto ging kopen, ging ik mee om te shoppen. Ze had haar ogen gezet op een Suzuki Alto, mede omdat ze vaak Suzuki gereden heeft en haar huidige auto toen ook een alto was. Maar we gingen ook kijken voor een hele nieuwe Nissan Pixo. Toen ze me die naam vertelde, en dit is al een paar dagen ervoor, toen kreeg ik een apart gevoel, net alsof er een belletje te horen was, maar dan in de vorm van een gevoel. In eerste instantie vertelde ik mijn moeder dit niet, maar op de dag zelf toen we de dag doornamen en we van een citroën dealer naar de Nissan dealer gingen, zei ik tegen mijn moeder: dit wordt em.

Mijn moeder begon te lachen en zei, haha, dat zou kunnen, maar we zullen zien, want ik heb veel interesse in de Suzuki. Ik vertelde mijn moeder over het voorgevoel en het belletje. Ze weet dat ik dit soort dingen kan, maar ik voelde haar sceptische blik ook. En dat is prima, want het is tenslotte haar keuze.

Tijdens het maken van de proefrit in de Pixo zei ze, ja, dit is mijn auto. Dit rijd erg goed. Maar voordat ze haar akkoord gaf zei ze tegen de dealer dat ze ook nog een afspraak had bij de Suzuki garage. die konden namelijk ook nog wat met de prijs doen. Die suzuki reed minder fijn maar toen ze later hoe het met de prijs zat, gingen ze er ineens een stuk boven zitten dan in eerste instantie gedacht. Toen was de keuze voor de nieuwe Pixo nog veel makkelijker en heeft ze die gekozen.

Dus ja, wat jij ervaart, dat ervaar ik ook, al dan niet in mindere mate dan jou. Het is in ieder geval niet iets unieks en is zeker een paranormale/spirituele eigenschap.

Het feit dat je goed bewust bent van het tijdstip is dan ook niet raar. Om op een andere tijdlijn te kunnen kijken moet je immers goed geankerd zijn op de huidige tijdlijn, en dat ben je.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Anoniem

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Spiritueel of toeval?
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2021, 11:22:00 pm »

Heel erg bedankt voor het antwoorden LPChip. Weet u misschien ook hoe ik deze eigenschap verder kan ontwikkelen? Want als dat mogelijk is dan sta ik daar voor open.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Spiritueel of toeval?
« Reactie #3 Gepost op: juni 26, 2021, 01:44:04 pm »

Zeg asjeblieft je. :)

Deze voorkennis is communicatie met je gidsen en hoe meer je het doet, hoe beter het gaat. Het helpt daarbij ook dat je hoofd leeg is. Hoe beter dit gaat, hoe meer je het kan doen. Verder is voeding ook belangrijk, al kan ik daar niet heel veel over zeggen (ook nog een leermomentje voor mijzelf)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Anoniem

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Spiritueel of toeval?
« Reactie #4 Gepost op: juni 26, 2021, 07:03:50 pm »

Heel erg bedankt voor je antwoord. Net schoot me nog iets te binnen waar ik ook nog wel benieuwd naar ben. Ik heb dit altijd al gezien maar vaak dacht ik dat ik het me inbeelden, maar nu ik ouder ben, denk ik dat ik het niet inbeeld maar dat het echt zo is.

Ik zie al sinds dat ik vijf of zes ben elke keer een schim. Het enige wat ik weet ervan is dat het een man is en tussen de 60 en 70 jaar oud is, ook is deze schim altijd op zijn fiets en het is ook best een oude fiets. Ik zie hem altijd als ik buiten ben. Vooral tijdens het fietsen zie ik hem. Hij fietst altijd achter mij, maar wel op een afstand dat twee à drie fietsters er nog tussen kunnen. Maar als ik aan het lopen ben dan zie ik hem altijd schuin achter mij en weer op een afstand. Ik ben heel erg benieuwd wie of wat deze schim is en wat het kan betekenen.

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Spiritueel of toeval?
« Reactie #5 Gepost op: juni 27, 2021, 01:54:52 pm »

Is het een nadrukkelijk zwarte of witte schim, of heeft hij een normale kleur, maar bijv. vager dan anderen?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Anoniem

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Spiritueel of toeval?
« Reactie #6 Gepost op: juni 27, 2021, 02:11:40 pm »

Het is een zwarte schim, maar tegelijkertijd lijkt het ook op een soort schaduw.

Het voelt trouwens niet als iets kwaads aan en ik word er niet bang van, vooral omdat de schim op een afstand blijft, alsof het van een afstand observeert.
« Laatst bewerkt op: juni 27, 2021, 02:35:51 pm door Anoniem »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Spiritueel of toeval?
« Reactie #7 Gepost op: juni 27, 2021, 08:59:35 pm »

Een zwarte schim betekend een entiteit die is overleden maar de dood nog niet heeft geaccepteerd.

De meeste voeden zich met angst, maar dat doet deze niet. Deze lijkt je leuk te vinden of op een andere manier een band met je te willen/hebben.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Anoniem

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Spiritueel of toeval?
« Reactie #8 Gepost op: juli 05, 2021, 04:50:17 pm »

Heel erg bedankt voor je antwoord.  :)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.087 seconden met 23 queries.