Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Geen zin meer op deze manier  (gelezen 15917 keer)

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Geen zin meer op deze manier
« Gepost op: januari 27, 2009, 09:26:02 am »

Ik word als pion gebruikt tussen twee broers en daar heb ik geen trek in.
Als er twee mensen ruzie hebben, dan moeten ze dat zelf maar uitzoeken, maar laat mij erbuiten!!

Ik voel me nu gedwongen om een keuze te maken en daar ben ik helemaal niet blij mee.

Groetjes,
Akasha

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2009, 10:33:43 am »

Akasha van mij hoef je geen keuze te maken hoor :) Ik respecteer wat jezelf wilt, als je hier wilt zijn is het oke, als je op het andere forum wilt zijn is het oke, als je op beide forums wilt zijn is het ook oke :) van mij hoeft niks.
Vind het vervelend voor je dat je het zo voelt als pion te worden gebruikt, ik vind je net zo leuk persoon :)
Kijk maar wat je doet.

Liefs aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2009, 10:48:40 am »

Het spijt mij ook dat het zo gelopen is. Ik heb geprobeerd je erbuiten te laten, maar m'n broer probeert blijkbaar alles om me te pakken.

Ik begrijp dat je dit niet prettig vind en ik laat het dan ook aan jou om verder een keuze te maken hierin. Ik zal je in ieder geval niet verder lastig vallen over dit issue. Dat was niet mijn bedoeling.

Daarnaast zal ik hem ook geen verdere informatie geven zodat hij jou daarmee kan confronteren.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #3 Gepost op: januari 27, 2009, 12:50:52 pm »

Beste akasha,

vervelend dat je jezelf zo voelt, maar ik begrijp het wel.
İedereen maakt keuzes voor zichzelf, dus je hoeft jezelf niet gedwongen te voelen.. niemand kan over jou beslissen.
Dus kies wat het beste voor je voelt. hier, daar, allebei, niets?? jouw eigen keuze..

Alleen sta ik er wel van te kijken dat iemand die zichzelf een 'engelsmens' noemt zo iemand (onschuldigs) erbij kan betrekken??
Dat vind ik erg jammer.. en dat zette mij ook aan het denken,

« Laatst bewerkt op: januari 27, 2009, 12:53:07 pm door wouw »
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #4 Gepost op: januari 27, 2009, 02:32:40 pm »

Ik neem even afstand van Armina om even niet tussen twee vuren in te zitten.
Dit is iets wat LPChip en Nims samen op moeten lossen, mits ze dat willen, dat is natuurlijk aan hen.

Alleen sta ik er wel van te kijken dat iemand die zichzelf een 'engelsmens' noemt zo iemand (onschuldigs) erbij kan betrekken??
Dat vind ik erg jammer.. en dat zette mij ook aan het denken

Ik begrijp even niet goed over wie je het nu hebt? Over Nims of over mij?

Even wat verwijderd,wat niet meer van toepassing is
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2009, 08:45:21 pm door Akasha »
Gelogd

Kath

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #5 Gepost op: januari 27, 2009, 02:37:19 pm »

Beste akasha,

vervelend dat je jezelf zo voelt, maar ik begrijp het wel.
İedereen maakt keuzes voor zichzelf, dus je hoeft jezelf niet gedwongen te voelen.. niemand kan over jou beslissen.
Dus kies wat het beste voor je voelt. hier, daar, allebei, niets?? jouw eigen keuze..

Alleen sta ik er wel van te kijken dat iemand die zichzelf een 'engelsmens' noemt zo iemand (onschuldigs) erbij kan betrekken??
Dat vind ik erg jammer.. en dat zette mij ook aan het denken,


Wat men zichzelf noemt en wat men is kan heel erg verschillend zijn.... :) Hij ziet het zelf niet dus IMO zou je het hem ook niet kwadelijk mogen nemen... Maar dat maakt het natuurlijk niet minder irritant voor akasha.

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #6 Gepost op: januari 27, 2009, 04:32:41 pm »

Ik neem even afstand van Armina om even niet tussen twee vuren in te zitten.
Dit is iets wat LPChip en Nims samen op moeten lossen, mits ze dat willen, dat is natuurlijk aan hen.
En omdat er hier prive-berichten zijn gelezen door het beheer, kies ik op dit moment voor Merudi,want ik hou er niet van dat er in mijn privacy wordt gesnuffeld,zonder mijn toestemming.

Alleen sta ik er wel van te kijken dat iemand die zichzelf een 'engelsmens' noemt zo iemand (onschuldigs) erbij kan betrekken??
Dat vind ik erg jammer.. en dat zette mij ook aan het denken

Ik begrijp even niet goed over wie je het nu hebt? Over Nims of over mij?

Spijtig om te zien dat je door iets wat absoluut niet jouw schuld is, in deze situatie gekomen bent, en ik begrijp je besluit volkomen. Mocht je na dit gebeuren nog bij ons willen komen, dan ben je welkom. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #7 Gepost op: januari 30, 2009, 10:03:35 am »

Bedankt voor de lieve berichtjes.  :-*

Ik heb Merudi achter me gelaten vanwege diverse redenen, één daarvan was omdat jullie als forum zwart werden gemaakt. Ik wil geen deel uit maken van een forum waarvan de admin kwaad spreekt over zijn eigen broer en zijn vrienden.
Ik heb het voor jullie opgenomen,want ik vond zijn beschuldiging echt ronduit belachelijk.. Jullie zouden mijn sterretjes wegstemmen.. Tsss  ::) Dat zegt toch meer over hem dan over jullie.
Ook Wendy heeft het voor jullie opgenomen, dus er wordt wel degelijk tegengas gegeven op deze belachelijke beschuldiging.

Ik laat het even allemaal bezinken en kom zo af en toe even buurten.  :D

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #8 Gepost op: januari 30, 2009, 10:11:12 am »

Hoi Akasha,

Leuk dat je af en toe weer eens komt buurten ;)
Liefss
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #9 Gepost op: januari 30, 2009, 10:14:10 am »

:)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #10 Gepost op: januari 30, 2009, 10:29:23 am »

Doe rustig aan. :) Neem alle tijd om dit goed te verwerken, zodat we met een frisse start verder kunnen gaan.

Ik blijf me overigens aan mijn afspraak houden, en dat is dat ik "dit conflict" alleen tussen hem en mij zal houden, en verder niemand daarin zal betrekken.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #11 Gepost op: januari 30, 2009, 10:54:10 am »

Bedankt allemaal!  :D

Ik blijf me overigens aan mijn afspraak houden, en dat is dat ik "dit conflict" alleen tussen hem en mij zal houden, en verder niemand daarin zal betrekken.

Goed plan,LPChip. Laat je nie gek maken hoor!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #12 Gepost op: januari 30, 2009, 06:47:03 pm »

Hey Akasha

Ik heb het ook gelezen, vond het ook niet echt netjes, heb er daarom ook maar niet opgereageerd omdat ik er ook niet nog eens tussen/bij wil komen zeg maar..

Ik hoop dat je het allemaal een beetje kunt laten rusten/verwerken en we je hier snel weer terug zullen zien!
x
x
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #13 Gepost op: januari 30, 2009, 07:38:48 pm »

hey akasha,

Ik wist niet eens dat je een zus was van nims of lp.

Uhm sowieso vind ik het erg begrijpelijk dat je het jammer voelt alsof er twee keuzes gemaakt moet worden.

Met alle respect wouw, vind ik beetje jammer dat je ook nog even wat zegt over NiMs, is niet nodig akasha heeft gewoon steun nodig,  ik bedoel niet vervelend maar vind dat soort dingen om te zeggen in zoiets nooit slim.
Of als andere mensen dingen zeggen daar over, ik persoonlijk vind dat niet nodig.

Tussen Nims en Lp ieder zo zijn forum, ieder zo zijn ding, om zo even te zeggen.

Ik hoop echter dat het goedkomt, je bent familie, het is je bloed.
Dat is natuurlijk erg belangrijk.

Ik geef je jullie beide veel liefde en positiviteit.

Ik ken jullie niet dus ga niet oordelen of nu dingen zeggen, tiss niet nodig, nodig is dat we allemaal in harmonie kunnen leven, of realistisch is nee maarre het is wel een fijne gedachten ;-).

Liefs
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Geen zin meer op deze manier
« Reactie #14 Gepost op: januari 30, 2009, 08:08:24 pm »

Bedankt Eni en Ro.

Ik ben geen familie van LPChip en Nims,hoor.  ;)
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.067 seconden met 22 queries.