Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Twinflame kaartlegging  (gelezen 1294 keer)

Alissa111

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Twinflame kaartlegging
« Gepost op: december 16, 2020, 05:21:22 pm »

Hi,

Mijn naam is Alissa (geboren 6-12-1997 08:33) en ik ben nieuw op dit forum. Ik heb mij recentelijk gevonden in de spiritualiteit. Ik ben nu +- een half jaar bezig met mijn spirituele weg. Ik heb in mei een jongen ontmoet waarvan ik overtuigd ben dat hij een heel speciaal iemand is voor mij. Vanaf de eerste date (die 9 uren duurde) hadden we een onmiddelijke klik. Na een half jaar heel erg leuk gedate te hebben, bleek hij nog niet klaar voor een relatie. We hebben nu 5 weken geen contact gehad en ik mis hem ontzettend. Ik denk de hele dag aan hem, zodra ik wakker word totdat ik ga slapen. Ik geef hem vrijheid voor zijn ontwikkeling en gun mezelf ook deze persoonlijke groei. Des al niet te min geloof ik dat wij uiteindelijk samen zullen eindigen. Is er iemand die hier iets voor mij in zou kunnen betekenen? Ik zou het heel erg fijn vinden om wat antwoorden/duidelijkheid te krijgen. Ik geloof dat deze jongen en ik bestemd zijn voor elkaar.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Alissa
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Twinflame kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: december 17, 2020, 02:40:30 pm »

Hoi Alissa,

Ik heb een Boodschappen van de Engelenkaart getrokken voor je.

Omega
Overwinning! Je verlangen en inzet begint haar vruchten af te werpen. Blijf doorgaan met het goede werk dat je doet.
Het duurt soms erg lang voordat iets zijn positieve uitwerking lijkt te hebben. We zetten ons al zo lang volledig in en soms lijkt alle energie die we er in gestoken hebben verspilde moeite. Welnu, weet dat je dit keer eindelijk zult overwinnen!
Je inzet en verlangen beginnen nu eindelijk vruchten af te werpen. Ga dus door op de ingeslagen weg, het is de juiste! De engel Omega zal je begeleiden op je pad.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Alissa111

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: Twinflame kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: december 18, 2020, 06:45:03 pm »

Bedankt LPChip voor dit super fijne bericht!

Toevallig liep ik gister door de stad waar deze jongen woont (ik woon zelf in een andere stad), en ik zag hem in de verte! Hij zag mij niet. Maar dit was te toevallig, en ik geloof natuurlijk niet in toeval :). Ik merk ook dat ik zelf positiever word in deze situatie. Zie veel synchronisaties en droom over hem. Jou bericht doet mij extra goed. Heel erg bedankt hier voor!

Groetjes,
Alissa
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.092 seconden met 22 queries.