Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging woning  (gelezen 2067 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Kaartlegging woning
« Gepost op: december 16, 2020, 05:10:58 pm »

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een eigen huurwoning. Weet wat voor woning ik zoek en welke prijsklasse ongeveer (heb wel wat meer ruimte nodig dan een appartement) en in welke plaatsen, maar het juiste huis komt maar niet. Ik sta inmiddels lang genoeg ingeschreven om in aanmerking te komen en mijn inkomen is hoog genoeg. Ben ongeveer een maand geleden naar een woning gaan kijken, maar die viel heel erg tegen en voelde niet goed. Die heb ik afgewezen. Maar ik wil heel graag een plekje helemaal voor mezelf!

LPChip zou je eens een kaart willen leggen voor mij? Alvast bedankt!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging woning
« Reactie #1 Gepost op: december 17, 2020, 02:15:33 pm »

Hoi B1986,

Ik heb een i-Ching kaart voor je getrokken. Deze kaart kwam naar voren:

46. Het Omhoogdringen
Langzaam maar zeker groeien de planten en bomen in de natuur, zonder haast en zonder zich te storen aan eventuele obstakels. Ze groeien omdat dat zo in hun natuur ligt. Op dezelfde manier ben jij op weg om jouw zin in het leven te vinden, en jouw taak te vervullen. En wat je ook doet, en hoe bescheiden je baan of je studie ook is, ze is nodig zoals ook jij nodig bent in deze grote wereld als een piepklein schakeltje in het grote geheel.
Dit hexagram zegt dat je geen reuzensprongen moet nemen, en dat je niet in alles de eerste moet willen zijn. Er kan er maar een vooraan staan. Maar welke plaats je ook inneemt, doe het met stijl en op jouw unieke manier.
Als je dat doet, zal er een situatie ontstaan waarbij je op een spontane manier aan je omgeving kunt tonen wat je waard bent. Je gaven kunnen zich op een rustige manier ontwikkelen tot talenten.
Als je niet te impulsief of ongeduldig bent, zul je geluk hebben in de liefde en op financieel gebied.


Kleine toevoeging van je gidsen: Heb geduld, de huidige situatie in de wereld maakt dat je nog even op je huis moet wachten. Mensen zijn angstig en behoedzaam om nu veranderingen door te voeren. Dit stagneert nu jouw wens.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging woning
« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2020, 05:13:10 pm »

Heel erg bedankt!  :)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging woning
« Reactie #3 Gepost op: februari 23, 2021, 08:29:54 pm »

Hoi LPChip,

Zou je nog eens een kaart willen leggen? Misschien komt er nu een andere kaart naar voren.
Alvast bedankt!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging woning
« Reactie #4 Gepost op: februari 24, 2021, 04:13:48 pm »

Hoi B1986,

Ik heb nog een I-Ching kaart voor je getrokken.

25. Het Onverwachte
Dit hexagram benadrukt dat je vooral eerlijk moet blijven in al wat je doet. Misschien ben je ondertussen in een situatie terechtgekomen die zo moeilijk is dat je misschien in de verleiding komt om op een slinkse manier je slag thuis te halen. Misschien wil je op een wat snellere, maar minder eerlijke manier je doel bereiken. Dit hexagram vraagt je om eerst twee keer na te denken voor je zoiets onderneemt...
Als je correct handelt, zul je uiteindelijk slagen, zegt dit hexagram. Maar probeer je te veel het laken naar je toe te trekken, dan kun je haast zeker zijn van je nederlaag.
Op financieel gebied mag je niet te hoog mikken en te grote winsten willen maken. Probeer ook geen winst te boeken door een gok te wagen. Ook in de liefde bereik je enkel je doel als je volledig openhartig bent. Een eventueel geschil voor de rechtbank win je enkel als je echt het gelijk aan je kant hebt.


Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging woning
« Reactie #5 Gepost op: maart 04, 2021, 08:42:30 pm »

Inmiddels is er vorige week woensdag een geschikte woning (ruimte en huurprijs) vrij gekomen en ben vanmiddag gaan kijken. Voor maandagmorgen moet ik aan de woningbouw laten weten of ik het huis wel of niet neem.
 
Waarschijnlijk is deze kaart niet op deze woning van toepassing, want kan hem niet goed plaatsen. Maar toen wist ik nog niet dat deze woning vrij zou komen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging woning
« Reactie #6 Gepost op: maart 04, 2021, 09:42:18 pm »

Die kaart was voor dat moment inderdaad.

Je gidsen gaven deze kaart om je mindset aan te passen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 22 queries.